Fred az Indy 500-ban, Button visszatérhet Monaco-ban

Alonso a Monaco-i versenyhétvégén az Indy 500-ban fog versenyezni. Értelemszerűen nem lesz ott az F1-es futamon. Jenson Button visszatérhet erre a hétvégére!

Hozzászólások

káosz, ahogyan van az egész: miller óvodás seggfejek welcome, mások meg inkább menekülnek. én vissza nem jönnék a helyében az majdnem biztos. mondjuk ott "kicsit" keményebb legények vannak, mint frédi - de végeredmény szempontjából a jelenleginél rosszabbra már nemigen kell számítani. szóval a tököm se jönne vissza, de tényleg :)

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

Én ezt majd a helyedben a pályafutása végén ecsetelném. A célja az, hogy F1 bajnok és Monaco-i győztes után megnyerje a Le Mans-t és az Indy 500-at is. Ez eddig a történelemben csak Graham Hill-nek sikerült.

Egyébként meg olyan szerződése van, hogy gyakorlatilag azt csinál, amit akar. Ha feláll és elmegy, akkor az az ő dolga. A gagyi Honda harmadik éve nem tud olyan motort alátenni, amit motornak lehetne nevezni. A kínai GP-n néztem a speed trap eredményeket, Alonso autója volt a második leglassabb. Az utolsó előtti. Ezzel a foskupaccal kvalifikálja magát a középmezőnybe, ver rá a "tehetséges" Vandoorne-ra kört és a futamon ezzel tartja magát a 6-7 helyen, amíg az autó szét nem hullik.

Természetes, hogy egy versenyző alkat inkább elmegy máshová. Nem hibáztatom érte. Nyugodtan autózhatna a nyugdíjért mint egyesek...

--
trey @ gépház

ezt a szerződéses dolgot idelökted már párszor - de az az igazság, hogy azt a szerződést még nem látta senki. ehhez képest csak annyira csinál azt amit akar az embered, hogy ez már a harmadik év amikor torokra kapja a cerkát. szóval ha tényleg igaz amit a szerződéséről írsz, akkor vagy szereti ezt az érzést, vagy már most nyugdíjért autózik. nekem ez egyik sem versenyző alkat. de ezt meg már én löktem ide párszor :)

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

hát ha az konkrétum, hogy neki ilyen meg olyan szerződése van, akkor először én hadd kérjelek meg a forrás felfedésére. mivel ez valóban érdekelne, ha igaz. viszont ha valami megérzés, akkor engem sem.

utána természetesen jöhetnek a "tények" :)

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

pedig ennél sokkal nagyobb baj, ahogyan még ma is csontig benyalod a frédi/honda/mclaren whatever PR-t. immár stopposvándor is kihagy egy kört és ha jól sejtem még Button is menni fog egy testidegen futamot valahol, térden kisírva a sporttörténelmet átíró lehetőséget. a lényeg valójában az, hogy ne essen ki a hírekből a cukker brand-duó, trió vagy mittudomén. de hiába, a mekklárennél vannak a legnagyobb versenyző egyéniségek, életüket kockáztatva + az istálló mekkora empatikus brand és hová elér a kezük! óóiggen.

lefordítom az eddigieket: ez a félig már kiégett és pénzhajhász hisztérika teljes önkontroll és warning visszajelzés nélkül baszta el a karrierjét pár éve, pedig ő volt aki megfogta Schumit: ezt nem lehet elvenni tőle. az elbaszást kényelmetlennek érző spanyol zászlós hadtest 3x2 andaxin helyett feldobta ezt a winner-szerződéses témát, amiről konkrétumot nem igazán láttunk még. szóval ez az elmélet 2017-ben is megmarad nyugtató hatású, álmában elélvezős-behugyozós nedves tinivíziónak, amitől szebb lesz az éjjeli EKG képe annál akinél ez nagyon szükséges.

szóval akkor van valami engem cáfoló bármilyen link? akár zugblogos is jöhet, sőt jöhet sületlenség is, csak látnék már valamit :)

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

"Jajsenkimegneelőzze" Schumaher bohócot? :D Akinek a csapattársainál le volt tiltva az előzés? Hahahaha. Sokak a mai napig nem tudják lenyelni, hogy Alonso megverte. :D

"szóval akkor van valami engem cáfoló bármilyen link? akár zugblogos is jöhet, sőt jöhet sületlenség is, csak látnék már valamit :)"

Mégis van egy záradék Alonso szerződésében: 30 millióért viheti a Mercedes

--
trey @ gépház

Egyreszt csapatsportban, ahol nem csak a csapat, hanem az egyenek (is) versenyeznek (ld. Pl. kerekparos versenyeket) altalaban van egy favorit, es vannak a segitoi. Hogy masok ezzel nem eltek, az csak annyit jelent, hogy nem biztak elegge egyik pilotajukban sem, hogy jobb, mint a masik. Masreszt azert a 7 vb cimet se fogja megdonteni mostansag barki... :)

Szerencséje volt, mert egy generációváltás közepébe csöppent. A mezőny egyik fele kiöregedett, a másik fele meg újonc volt.

Illetve a mocskos kis trükkjei (pl. Damon Hill) és csak neki elnézett svindliei miatt ez erősen kérdőjeles.

Hamilton esélyes rá. És Hamiltonéknál nemigen volt/van multi21. Többre is tartom mint a "síbajnokot".

--
trey @ gépház

Szerencse? Abban a mezonyben o volt a legjobb. A fiatalok is tudnak villantani, az oregek meg tapasztaltak, szoval nem tudom milyen szerencserol van szo.

Azert ne feledjuk, hogy abban a mezonyben mar ott volt Hill, Hakkinen, Coulthard, csak hogy azokat emlitsem, akik meg maradtak egy ideig.

Mocskos kis trukkok: ja. Nem szeretem. Ott mar (meg) nem okosan agressziv volt, hanem duhos.

Hamilton most hol all? Nem kovetem egy ideje. Mi a multi21?

Ezek közül Hill ért valamit.

"Hamilton most hol all?"

Útban a negyedik felé.

"Mi a multi21?"

A Red Bull rejtett csapatutasítása arra nézve, hogy a futamban elöl haladó, de a VB pontversenyben hátrébb levő pilótája engedje el a nála éppen lassabb csapattársát, mert neki jobban kell a pont.

--
trey @ gépház

Na jo, de ha most belegondolsz, akkor a pilotak onmagukat soroljak be sorrendbe. Sose volt kerdeses, hogy Schumacher vagy Irvine, Barichello, Massa, vagy akarki mas. Rosberggel mar mas volt a helyzet, ott Schumi visszaesett, de ott nem is volt csapatasitas. Alonso - Fisichella, Piquet Jr nem volt kerdes. Ahogy pl Hamilton - Kovalainen se. Hamilton - Alonso gyarkorlatilag egy szinten vannak, szet is rebbentek hamar. Nem szep dolog elvenni egy gyozelmet (vagy akar pontot) egy pilotatol, de ez vegulis csapat sport is. Illetve regebben ezt tekintettek csapatsportnak.

Emberek vallvetve kuzdenek egy kozos celert/sikerert. Felreteve szemelyes ambicioikat a csapatot helyezik a kozeppontba. Viszont azota is egy nagyon gyors kulturalis valtozas kozepen all a nyugati vilag, amely mostmar a csapatsportokat is egyeniesiteni akarja. Nincsenek nagy alakok, nincsenek kimagaslo tehetsegek, akikert az egesz csapat, masodik pilotastul osszefog es kozosen emelik a magasba, hiszen az mindannyiuk dicsosege.

Nem, manapsag a kozizles a kozepszerut szereti. Ne legyenek nagyon jok... ne legyenek nagyon rosszak... legyenek olyan egyformak. Ezert nem szeretik manapsag az emberek a csapatutasitast. Nincs igenyuk a zsenialitasra, csak az szurke atlagra.

Amúgy nem Button volt az, aki beszállt a totál esélytelen Hondába, és végül világbajnok lett? Ha erre rádupláz, akkor duplán hős lesz :-)

Oké, én csak rémképekben emlékeztem, már akkor sem néztem rendszeresen az F1-et. De abban az értelemben igaz, amit írtam, hogy a Hondához szerződött és szinte automatikusan tök véletlenül került a BrawnGP-be, amit senki nem tartott esélyesnek. Aztán világbajnok lett.

Amúgy én elitista vagyok, és azt gondolom, hogy a győztes csapatnak zseniális vezetőre van szüksége. Anélkül lehet sok jó mérnökük, lehet sok pénzük, jó pilótájuk, középszerűek lesznek. Ross Rrawn egyértelműen az volt, kár hogy visszavonult.