HOVD 2017 - Kedvenc munkakövető / -tervező rendszer

 ( trey | 2018. január 9., kedd - 21:11 )
agilean
1% (2 szavazat)
ca agile central (rally)
0% (1 szavazat)
calligraplan (kplato), ms project
2% (7 szavazat)
emacs org-mode
5% (17 szavazat)
github projects, gitlab issue board
26% (93 szavazat)
jira
46% (162 szavazat)
pivotal tracker
1% (2 szavazat)
planner (mr project)
1% (4 szavazat)
smartSheet
1% (3 szavazat)
trello
17% (61 szavazat)
Összes szavazat: 352

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Jirat használunk, de szerintem elég bután, és inkább csak bugtrackernek, pedig tényleg munka követésre is lehetne..

Software is like sex, it's better with a penguin. :D (r)(tm)(c) آكوش

Erdekes lenne azt is valahogyan merni, hogy ki az akinek csak azzal az egyetlen termekkel van tapasztalata amire szavazott mint "kedvenc".
Nem csak itt az osszes szavazasnal.

Nekem peldaul az emacs org-mode, trello es a jira kozul sikerult a jira-t kedvelnem. Az egyetlen hatranyanak azt tekintem, hogy amig a megfelelo workflow es integraciok elkeszultek a mi konkret igenyeink tamogatasahoz az elkepeszto mennyisegu idobe kerult (csak a config). mas versenyzoknel nyilvan joval kisebb a barrier to entry ezzel szemben a jira talan a legjobban tamogat kulonbozo worflowkat.

Sajnalom, hogy butan hasznaljatok mert tenyleg eleg sok mindenre kepes a munka kovetesen tul is van sok olyan erdekesseg benne amit ha kiaknazol akkor egyszerubb lesz az eleted. Mi viszonylag egyszeru helyzetben vagyunk e tekintetben mert tobb Atlassian termeket is hasznalunk tehat szepen egyutt dolgoznak a kulonbozo reszei az architekturanknak.

A sok nullas helyere majd jovore javasolnam a

"papir, toll"
"spreadsheet"
"fizikai whiteboard + sticky notes"
"chat log"

Radioboxokat :)

Emlekeztessetek majd, ha elfelejtenem.

Az eredeti javaslatban benne volt a spreadsheet és a fizikai board + sticky notes.

Bizonyára azért kerültek ki, mert mást ajánlottak helyette többen.

Kár, mert az én kedvencem a fizikai board + sticky notes. Az itt felsoroltak közül csak a Jirát és az MS projektet használtam, és ez a kettő nem a kedvencem :-)

Azon nem csodálkozom, hogy sokan a Jirára szavaztak, mert igen elterjedt, szóval biztosan sokan ismerik többé-kevésbé.
Azon viszont meglepődtem, hogy a Rally 0 szavazatot kapott eddig. Több kollégám, aki használta, nagyon pozitívan nyilatkozott róla.

hát ja, meg a txt, odt.

--
GPLv3-as hozzászólás.

+sok a chat log es a TODO.txt-re ;) en mar csak ilyen oldskool vagyok...

Tenyleg todo.txt is keruljon be jovore.

Ha kell, van egy az icloud drive-ban, a papirral ellentetben automatikusan hordozodik, hiaba hordozhato a papir is.

Kimaradt a telefon/skype, a meeting es a "beszelgessunk mar egyet a kavezoban, hogy hogyan alltok!"

Ezek egyike sem tűnik rendszernek ;-)

De ha jól értem, gyakorlatilag azt mondod, hogy tartsák fejben? Mert a fenti három az csak a kommunikációs csatorna.

+1

Asana

Szerintem a jira -t csomó helyen bugzilla szinten használják. A munka követése pedig slack/email/daily scrum/postitek a táblán módszerekkel folyik :)

--
debian,libreelec,openmediavault,ubuntu,windows,arch,lineageOS
zbook/elitebook/rpi3/nexus5_hammerhead

Github-ra szavaztam mert azt használjuk most (habár csak az issue tracker részét) de szeretem a JIRA-t is.
Használtam még fizikai táblát is de az nagyon nem jött be, szerintem a pappír alapú rendszerek teljesen alkalmatlanak, mint minden nyilvántartási feladatra. Nem véletlenül tért át az emberiség számitógépre. Használtam még excelt is az is borzalmas erre.
--
:wq

Szerintem ez a szavazas nagyon fals eredmenyt ad. Nem azt mutatja, melyiket szeretjuk legjobban, hanem, hogy melyiket ismerik legtobben. Nem hinnem, hogy barki tobbet hasznalt volna ezek kozul 2-3nal.

Miért lenne fals? Az nem lehet kedvenc, amit nem ismerünk :)

A többi szavazás nem ugyanilyen?

A kedvenc fs, meg a kedvenc verziókövető meg satöbbi?

Egyébként az is lehet, hogy valaki használt 2-3-at, és ezeket mindet utálja :-D

Én pl. használtam a listából hármat, plusz még használtam/használom jelenleg is a következőket: basecamp, redmine, easyredmine, nostromo, bitrix. Most is aktívan használok hármat, így mindenképpen tudok választani objektíven is, bár a kedvencem nincs a listán, az tény :)

Azoknál nem ad fals eredményt, akik egyiket sem ismerik. Nem vagyok hivatásos fejlesztő, nem dolgoztam még ilyennel, egyikről sem hallottam. Jó, talán a gitről, de csak a verziókövetős részéről annak is.

Egyébként meg pont az a lényege ezeknek a szavazásoknak, hogy melyiket használod, vagy ha kéne, melyiket használnád. Nem arról szól, hogy melyik a jobb ténylegesen.


„Pár marék nerd-et leszámítva kutyát se érdekel már 2016-ban a Linux. Persze, a Schönherz koliban biztos lehet villogni vele, de el kéne fogadni, ez már egy teljesen halott platform. Hagyjuk meg szervergépnek…” Aron1988@PH Fórum

Egyik sem a listából.
A Taiga nevű PM tool-t használjuk, ami valahol a Trello és a Jira között helyezkedik el. Okosabb mint az előbbi és letisztultabb/egyszerűbb mint az utóbbi.

-------------------------
Roses are red
Violets are blue
Unexpected '}' on line 32

Mennyire bugos? Mert ahogy epp neztem rengeteg issue-juk van, meg 2014-bol is.

Azok nagy része feature request vagy user error
Én a backendben nem találkoztam semmi komolyabb buggal, a front pedig inkább hiányos picit
Amúgy brutálisan stabil. Productionben használjuk és nagyon nagyon rendben van
-------------------------
Roses are red
Violets are blue
Unexpected '}' on line 32

Köszi.

Semelyik / nem értem a kérdést.

planner-el van ismeretségem, ha jobban össze lenne integrálva az ms többi cuccával egész jó lenne.

--
honlapom hamarosan..