Gyors szoftveres 3D renderer a TransGaming-től

Címkék

A WineX-ről ismert TransGaming egy új anyaggal állt elő. Egy olyan - állításuk szerint ultra-gyors - tisztán szoftveres 3D leképező technológiát mutattak be, amely Microsoft DirectX 9.0 class funkciókat tartalmaz.A stuff a SwiftShader névre hallgat és támogatja a legújabb videokártyákban megtalálható Pixel és Vertex Shader funkciókat is. A SwiftShader ugyanazt az API-t biztosítja a fejlesztőknek, amelyet jelenleg is használnak a játékok fejlesztésekor.





Microsoft Direct3D 9.0 minta-alkalmazás, amely komoly mértékben használja a Vertex Shader funkciókat, nagy sebességgel fut a szoftveres megoldással

A SwiftShader honlapja itt.

Hozzászólások

Remek, hozza azt amit el lehet várni egy ilyen cucctól. Radeon 9250-el minden kb 20-30-szor gyorsabb mint ezzel szoftveresen, ráadásul a képminőségen is látszik, hogy szoftver. Arra jó lesz, amit írnak - és a M$ tényleg elfelejtette implementálni - hogy ha valami hardver nem támogat egy újabb tulajdonságot, akkor ez rá tudja szimulálni.

Már csak az a kérdésem, hogy ez a hír mennyiben érinti a unixokat?

"While SwiftShader is currently available as a Microsoft Windows DLL, it has been written in an extremely modular fashion. SwiftShader code can be integrated more deeply into other software products, serving as a software geometry processing engine for a 3D card that accelerates only rasterization, for example, or integrated directly into ROM in an embedded system."

Milyen vason nézted?

"Már csak az a kérdésem, hogy ez a hír mennyiben érinti a unixokat?"

Sokaknak csak a játékok miatt kell otthon a win, én pl. most rögtön leszedném ha minden game szépen futna.

Nagy általánosságban: Pistike mig kicsi csak játszani akar és rászokik a winre, használhat OOo-t meg FFt, de az alap a win marad, mert nem fogja a gépét folyton rebootolni. Tudom hogy van wmware, meg stb. de van olyan is hogy user.