- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3597 megtekintés
Hozzászólások
Remek, hozza azt amit el lehet várni egy ilyen cucctól. Radeon 9250-el minden kb 20-30-szor gyorsabb mint ezzel szoftveresen, ráadásul a képminőségen is látszik, hogy szoftver. Arra jó lesz, amit írnak - és a M$ tényleg elfelejtette implementálni - hogy ha valami hardver nem támogat egy újabb tulajdonságot, akkor ez rá tudja szimulálni.
Már csak az a kérdésem, hogy ez a hír mennyiben érinti a unixokat?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"While SwiftShader is currently available as a Microsoft Windows DLL, it has been written in an extremely modular fashion. SwiftShader code can be integrated more deeply into other software products, serving as a software geometry processing engine for a 3D card that accelerates only rasterization, for example, or integrated directly into ROM in an embedded system."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen vason nézted?
"Már csak az a kérdésem, hogy ez a hír mennyiben érinti a unixokat?"
Sokaknak csak a játékok miatt kell otthon a win, én pl. most rögtön leszedném ha minden game szépen futna.
Nagy általánosságban: Pistike mig kicsi csak játszani akar és rászokik a winre, használhat OOo-t meg FFt, de az alap a win marad, mert nem fogja a gépét folyton rebootolni. Tudom hogy van wmware, meg stb. de van olyan is hogy user.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Már csak az a kérdésem, hogy ez a hír mennyiben érinti a unixokat?
SwiftShader runs on Microsoft Windows 98 and higher and on Linux through TransGaming's Cedega portability technology.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni