Csak nálam csinál olyan időnként az oldal (direktneten belül és kívül egyaránt), hogy "A kapcsolat alaphelyzetbe állt"?
Hogyan lehet kideríteni, hogy miért csinál ilyet?
Ubuntu 10.10 64bit + Firefox
- 2337 megtekintés
Hozzászólások
En is szoktam hasznalni neha, de nem tunt fel. Miota tapasztalod ezt a problemat?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Régóta. Előfordult korábbi ubuntukkal is. Mindig full telepítéssel tértem át új verziókra.
Ha egyszer így kiakad a böngésző, akkor hiába zárom be a lapot és térek vissza az nem segít. Csak ha bezárom a böngészőt és újra megnyitom. Úgy vettem észre, csak a raiffeisen oldalon jön elő a probléma.
Lehet valami bővebb hibaüzenetet kiszedni a firefoxból?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Lehet valami bővebb hibaüzenetet kiszedni a firefoxból?
Ki van zarva ;-)
Maximum tcpdumppal mennel tobbre. Mondjuk az igazi az lenne, ha legalabb meg egyvalaki leirna ugyanezt a jelenseget.
Milyen internetszolgaltatonal vagy?
Szerintem a Raiffeisennel van valami hivalatos Direktnet hibabejelento, ahol a rendelkezesre allo reszletek megadasaval biztosan reagalnak a hibara.
szerk. Bar htmm hozzaszolasanak fenyeben megsem olyan biztos ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
t-online-nál vagyok. Ilyenkor általában virtuális XP-t indítok és megoldom azon. Csak +idő +erőforrás.
Tehát nem hiszem, hogy a szolgáltató a ludas. De benne van a pakliban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Lehet valami bővebb hibaüzenetet kiszedni a firefoxból?
> Ki van zarva ;-)
Lehet. Kapasbol ott a beepitett default Error Console, ha keves akkor meg mindig ott van a firebug es baratai. Azert az eleg gaz lenne, ha programozaskor tcpdump-ot kellene nezegetni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én még régebben tapasztaltam ilyesmit velük. Néha nem ment, egyszer csak megjavult, utána megint nem ment. Annyi biztos, hogy nem szolgáltatófüggő a dolog, több irányból is ugyan ezt tapasztaltam. Egyébként se előtte, se azóta ilyent nem láttam, szerintem az ő rendszerükben van a hiba.
Hívogattam az ügyfélszolgálatot, küldözgettem mindenféle screenshotokat nekik, aztán egy csapásra nem változott semmi. Volt, hogy felvették a hibajegyet, hogy hol megy, hol nem, most éppen nem. Másnap felhívnak, hogy mi a probléma. Elmondom nekik, azt is, hogy éppen most működik: "Tehát ha most működik, akkor lezárom a hibajegyet".
A végére meguntam ezt, a jelenlegi bankomnál működik minden rendesen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fedora, Firefox 3.6, sokat hasznalom, nincs gond. Nezd meg az error console-ra ir-e ki valamit (Tools->Error Console) Celszeru a hibakonzolon torolni a regi uzeneteket, mielott nekiindulsz a raiffeisen oldalainak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sokat használom, sosem volt ilyen. (Win7 Home Premium 32bit + FF legújabb, IE 8.0)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni