Sziasztok,
A címben jelölt probléma megoldására keresek segítséget. A "kézzel fogható" probléma, hogy a store-t nem lehet mountolni. Az event log alapján kerestem megoldást, eddig a következőt tettem eseutil -p, majd eseutil -d. de ezek sem segítettek. Az idevágó ms support cikkek írják még, hogy jogosultság probléma miatt is lehet ilyen eset, megnéztem, az nekem, ok. Volna valakinek valami tippje, esetleg járt már így valaki?
Köszönöm a segítséget.
- 1278 megtekintés
Hozzászólások
Ajánlom figyelmedbe: http://support.microsoft.com/kb/240145
Nagyon alapos körüljárás ajánlott az ok kiderítésére. Tudd, mikori a legutóbbi érvényes mentésed. Stb, stb...
Üdv,
mrceeka
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm, kipróbálom.
w
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem fogyott el a hely? Az Exchange leállítja magát, ha a partíción elfogy a hely (4MB kell minimum, hogy elinduljon ha jól emlékszem). Illetve van egy 16GB körüli store limit alapból, ami egy registry kulcs átírásával fel lehet nyomni 70GB körülire. Persze ezekre mind-mind figyelmeztet az eventlog-ban.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, hely van bőven.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OK. A 16GB-os limit helyhiánytól függetlenül is jelentkezhet. Az sem játszik?
http://support.microsoft.com/kb/828070
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos, nem az adatbázis mérete 130G, és a limit 200G-ra van állitva.
Köszönöm a segitséget.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hali
Es megkerdezhetem, hogy standard vagy enterpriserol van-e szo? Illetve SPk fenn vannak (bar en SP2 eseten is csak 75 Gigarol tudok...). Milyen hibakat ir eventlogba mountolas eseten?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
enterprise, igen, az összes frissités fent van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eventlog?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(Tipp: Ha a válaszokon a válasz gombokra kattintva válaszolsz, akkor követhetőbb lesz a szál.)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
toltsd vissza a leheto legaktualisabbat rsg-ba.
eseutil.exe /p d:\rsg\rsg.edb e:\temp\temp.edb
eseutil /d d:\rsg\rsg.edb /t e:\temp\temp.edb /f d:\akarmi\mailboxstore.edb
isinteg -s server_fqdn -test alltests -fix
ezt (rsg) tudod mountolni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elnézést kérek, hogy csak most válaszolok. Köszönöm az összes segitséget. Az lett a megoldás, hogy visszaraktam mentésből.
w
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni