[RENDEZVE] Hestore > Probléma > Harmadik kéz [levélváltás -> személyes találkozó]

Rendeltem a Hestore-ból egy harmadik kezet:

Ezt vártam:
http://www.hestore.hu/termek_10022314.html <-- 608-391A

Ezt kaptam:
http://bolthely.hu/mikroshop/id/00267_Fahrenheit_%22harmadik_kez%22_101…

Szóval a Fahrenheit 800 forintos termékét pakolták be. Hülyének vagyok nézve, köszi!

> Tisztelt Hestore!
>
> A 14416-os számú megrendelésemben a "Harmadik kéz" tétel esetében nem
> a
> weboldalon feltüntetett termék került becsomagolásra. A *608-391A
> Paneltartó
> állvány "harmadik kéz" *helyett *Fahrenheit harmadik kéz* került a
> csomagba.A terméket három napon belül hova vihetem vissza? Hol
> olvashatom az ÁSZF-et?

Tisztelt ...!

Mivel különböző beszállítóktól érkeznek a termékeink, így előfordulhat, hogy más a gyártó, de funkcióban egy és ugyanaz. A harmadik kéz esetében az eddigi beszállítónk nem tudta teljesíteni a szállítást, így egy másik gyártótól származó terméket kezdtünk el forgalmazni. A továbbiakban ezt a gyártmányt fogjuk szállítani, mert minőségben jobb mint az eddigi, de paramétereiben ugyanaz mint az Ön által rendelt.
Az üzletszabályzatról ezen a linken tájékozódhat: http://www.hestore.hu/vasarlas.php

Üdvözlettel
...
Hestore.hu

Végülis a nantal hozzászólása szerint rendeződött az ügy. Az ügyfélszolgálaton a két termék értékkülönbözetét megkaptam.

Időközben javították a képet és a leírást. Íme a végeredmény összehasonlítva egy másik webshop ugyanolyan termékével. Csak én érzem erősnek az árrést?

Hozzászólások

én ezt nem értem. ez ugyanaz, nem? vagy mi a gond? hogy nem néztél utána hol van olcsóbban, és a drágább helyen vetted meg?

Miért nem írsz nekik egy e-mail-t, hogy ez a helyzet, és kéred szépen vissza a pénzed?(Legalábbis a két termék különbözetét.)
Én is rendeltem innen alkatrészeket, de azt kaptam amit kértem. Nekem nem volt panaszom velük.