Linuxok üzemeltetéséhez rendszergazdát keresünk

Fórumok

Paraméterek:
- nem főállás
- távmunkában végezhető munka
- számlaképesség szükséges
- kkv cégek szerverei (első sorban tűzfalak, fájl szerverek, mail szerverek)
- kb 100 szerver üzemeltetése (természetesen nem egyedül)

Jelentkezés módja:
- CV küldése (telefonszámmal) a linuxjob@rt.docca.hu címre

Hozzászólások

milyen oprendszer van azokon a szervereken? (tudom, Linux, de melyik?)

--
by Mikul@s

Ha esetleg valami meghal,és távolról nem lehet elérni akkor kocsikázás?

Kimenni kb szerver cserékkor szoktunk, vagy ha valami hw hiba van, de mindkettő ritka (az első 3-5 évente, a második is nagyon ritka).
Te egyébként melyik cégnél vagy? (több helyen vannak szervereink, bár törekszünk arra, hogy ez a a szám kettőre csökkenjen)

Debian ? :-)

jól hangzik :-)

Mikortol lenne aktualis a kezdes? Holnaptol, vagy mondjuk julius 1- je mar nem eppen idealis?

Szia,

Ez a átlag kb. heti 40 óra kategória?

(Érdekelne egy kis mellékes a jelenlegi főállásom mellé, de túl sokat nem szeretnék bevállalni, azért kérdezem.)

Szia. Főállás mellett sajnos nem tud működni a dolog. Egyrészt nem tudod tartani az SLA-kat (kivéve ha nagyon rugalmas és kötetlen a főállásod), másrészt vannak olyan időszakok (pl a többi üzemeltető kolléga betegsége / szabija), amikor előtérbe kéne kerülnünk. Az ideális jelentkező szerver üzemeltetésből élő "szabadúszó", akinek van elég szabad kapacitása, hogy napi 1-2 órát tudjon nekünk melózni, de időszakonként (mondjuk havonta kb 3-4 nap) 4-6 óra is belefér neki.

Szia!

- másodéves mérnök infós hátrányt jelent? :) (számlát tudok adni (család))
- munkakezdés megoldható vizsgaidőszak vége körül? (legkésőbb jún. 19.-től)

...

Ha jol ertem akkor olyan ember kell aki ha jon egy hibajegy akkor ott hagy eppen mindent suli/munka/csalad es nekikezd X alatt megoldani, aztan ha kesz kiallit egy szamlat 1-2 orarol majd folytatja a megszakitott tevekenyseget, igy vegulis tenyleg nem foallas csak olyan mintha mindig te lennel az ugyeletes. Vagy van ennek valami fixebb munkarendje ami pl tervezhetove teszi a befolyt jovedelmet es lehetove teszi mas tevekenysegek folytonos vegzest (pl a heten te vagy jovoheten jozsi az aki 24/7 telefonnal jarkal).

Azért 100 szerver esetén nem kis rendelkezésre állás kell. Félek a szerverek nem ismerik a nappalt vagy éjszakát. Nem várható el, hogy lehetőleg 8-18 között igényeljék a simogatást:) Tudom, aki ezzel foglalkozik számol vele, de 100-nál azért összejöhetnek szépen a dolgok:) Bár lehet én vagyok csak borúlátó :)

Nagyjából megválaszolták már a dolgot (zwei), de azért én is írok. 9-18h-ig kell rendelkezésre állni és a problémák nagyon nagy százaléka 4 órán belül elhárítandó, sőt, sok olyan feladat van, ami még ettől is sokkal ráérősebb. Nyilván van olyan is, hogy SOS kell valamit megcsinálni (pl ha 100 embernek nem megy a levelezése, akkor nyilván szorosabb az SLA, de ez elég ritka). Ezen kívül ha előre szólsz, hogy pl x napon délelőtt nem fogsz ráérni, akkor természetesen megoldható. Ja és nem egyedül kell csinálni, de ezt írtam is. Ja és még valami: a felvett ember fizetésének nagy része átalánydíjas, kisebb része időalapú, tehát tökéletesen tervezhető pénzügyileg.

Küldtem én is CV-t és telszámot az e-mailre... :)

Üdv.