Ezzel a lépéssel a platform egyik nagyon komoly hátrányát csökkenti a cég a konkurens Android és iPhone platformokkal szemben. A cég képviselője külön kiemelte, hogy a a PDK támogatni fogja az OpenGL ES 1.1 és 2.0 szabványokat is, ami jelentős mértékben növelheti a készülékre fejlesztett játék- és grafika intenzív alkalmazások számát.
Jeff Bush, a Palm játékokért és grafikáért felelős igazgatója előadást tart az új lehetőségekről a GDC 2010-en.
Részletek itt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1146 megtekintés
Hozzászólások
Finoman megjegyezném, hogy a Palm legnagyobb problémája nem ez, hanem az, hogy az aksi kevesebb, mint 12 óráig bírja. (Palm Pre saját tapasztalat)
Szóval beszélhetünk itt játékokról, meg OpenGL-ről, amíg pár hívással és 5-6 oldal megnézésével 8 óra alá esik az aksiidő, addig az egész veszett fejsze nyele. De majd lesz rá csili-vili 3D-s játék és elérjük a max 4 órás üzemidőt... :(
Üdv: Tamaas
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majd a rev. 2 orvosolja... Ha addig be nem dől a Palm! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni