$125000 havi bevétel ingyenes iPhone játékból

A Bakcflip Studios megalakulásának első hét hónapjában 1.75 millió dollár bevételt könyvelhetett el iPhone-os játékfejlesztéseiből. Ebből havi 125 000 dollárt az ingyenes Paper Tos című játékuk termelt.A dolog érdekessége, hogy az általuk használt AdMob advertising platform elérhető iPhone-ra és Androidra is.

Az AdMob szerint így oszlik meg a készülékek aránya a felméréseikben:

Apple iPhone: 22.4%
Apple iPod Touch: 9.8%
HTC Dream: 3.2%
Samsung R450: 2.3%
HTC Magic: 1.4%
RIM BlackBerry 8300: 1.4%
Nokia N70: 1.3%
Motorola RAZR V3: 1.3%
Sony PSP: 1.1%
Kyocera S1300: 1.1%

A Backflip Studios részletes elemzése itt olvasható:
http://venturebeat.com/2009/11/23/backflip-shows-how-indie-developers-c…

Az AdMob részletes, havi jelentése itt tekinthető meg:
http://metrics.admob.com/wp-content/uploads/2009/11/AdMob-Mobile-Metric…

Hozzászólások

Ez mi volt..? :^) Low-cost Apple marketing? Most fogjunk neki mind iphone-ra fejleszteni..?!

----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"