[megoldva] I <3 T-Bácsi

Történt nemrég, hogy praktikus okokból úgy gondoltam, belépek egy egyetemi egyesület flottájába. Elég sok rendezvényt, programot csinálunk, szóval jól jön, ha az érintett párszáz emberrel ingyen (alapdíjért) beszélek, és flottából kifelé is egész jó árak voltak.

A belépés nem volt vészes, megírtam a telefon/Domino-csomag eddigi adatait, pár hét múlva kaptam egy új SIM-kártyát, egyeztettük a számlázási adatokat, és már használtam is boldogan.

Kb 1 hónap után kezdett gyanússá válni, hogy még nem jött számla, de hát ki akar fizetni, meg amúgy is vizsgaidőszak közepe volt - majd fizetek ha küldik. Igenám, csakhogy a mai napig sem jött meg a számla, ellenben ma délután amikor telefonálni akartam, a következő fogadott:
"Tisztelt ügyfelünk! Tartozásai miatt kifelé irányuló hívásait blokkoltuk (...)" Elmondta, hogy lassan be kéne fizetni a számlát, ami teljesen jogos, de hova és mennyit?

1st try: no nembaj, próbáljuk hívni az ügyfélszolgálatot, az úgyis díjmentes hálózaton belül... 1430 -> ugyan az a szöveg fogad. WTF? A T-Online-nál is el lehet érni a saját honlapjukat, akkor is, ha nincs jelszó (FIXME, pár éve biztos így volt). Így persze a flotta többi tagját se tudom hívni, pedig épp nagy szükség lett volna rá.

2nd try: vezetékes telefonról. Így ugyan kék szám hívásának számít, de valahogy mégis csak el kell intézni... kb 3 percig beszélgettem a géppel, mire sikerült elnavigálni a behajtási osztályhoz, ahol végre tudta kapcsolni az ügyfélszolgálatot. A hölgy felveszi, vázolom neki a problémát, elmondom a telefonszámomat... azthittem már egyenesben vagyunk, amikor kérte az előfizetéshez tartozó jelszó mittoménmelyik 2 számjegyét. Végülis logikus, honnan tudják, hogy én vagyok én, a gond csak az, hogy én semmilyen jelszót nem adtam meg, és nem is kaptam. Mondta, hogy semmi gond, de akkor személyesen kell elintézni.

3rd try: nem épp boldogan, de jobb ötlet hiányában elmentem a legközelebbi T-boltba. Sorbanállás nulla, egyből sorrakerülök, ez jó pont, mert máskor sokat kellett várni. A probléma ismét fel lett vezetve, telefonszám, egyesület neve megadva... A telefonos robot szerint elvileg lehet helyben fizetni, annál tisztább nincs, szóval megpróbáltam ezt elérni. Erre azonban közölték, hogy ezt így egyénileg nem lehet, vegyem fel a kapcsolatot az egyesületben a T-bácsis kontaktossal, és majd vele tárgyaljak.

Szóval ott tartok, hogy minden kimenő hívás/sms tiltva, aki intézi az egyesületen belül az ügyeket, az jelenleg elérhetetlen, én meg kifogytam az ötletekből.

Járt már valaki hasonlóképpen, hogy lehet megoldani a szitut?

(az eset nem egyedi, több most csatlakozott tag is felhívott más számról, hogy le lett tiltva)

*Megoldva*: 1 embernek volt nagyobb tartozása a flotta egy részéből, és ezért az egész részleget letiltották. Azért ez is lol.

Hozzászólások

Nalunk hasonlot a felelos emberke vegzi, o kapja a szamlakat, mi neki fizetunk. Ilyen gond meg nem fordult elo.. :-/

"1 embernek volt nagyobb tartozása a flotta egy részéből, és ezért az egész részleget letiltották. Azért ez is lol."

Lincseljetek meg, legkozelebb fizet. :) De amugy tenyleg.. ezert gyujtjuk mi egy emberhez a penzt mert akkor tudjuk hogy ki nem hozza, kinek a fulet kell ragni..