1st try: no nembaj, próbáljuk hívni az ügyfélszolgálatot, az úgyis díjmentes hálózaton belül... 1430 -> ugyan az a szöveg fogad. WTF? A T-Online-nál is el lehet érni a saját honlapjukat, akkor is, ha nincs jelszó (FIXME, pár éve biztos így volt). Így persze a flotta többi tagját se tudom hívni, pedig épp nagy szükség lett volna rá.
2nd try: vezetékes telefonról. Így ugyan kék szám hívásának számít, de valahogy mégis csak el kell intézni... kb 3 percig beszélgettem a géppel, mire sikerült elnavigálni a behajtási osztályhoz, ahol végre tudta kapcsolni az ügyfélszolgálatot. A hölgy felveszi, vázolom neki a problémát, elmondom a telefonszámomat... azthittem már egyenesben vagyunk, amikor kérte az előfizetéshez tartozó jelszó mittoménmelyik 2 számjegyét. Végülis logikus, honnan tudják, hogy én vagyok én, a gond csak az, hogy én semmilyen jelszót nem adtam meg, és nem is kaptam. Mondta, hogy semmi gond, de akkor személyesen kell elintézni.
3rd try: nem épp boldogan, de jobb ötlet hiányában elmentem a legközelebbi T-boltba. Sorbanállás nulla, egyből sorrakerülök, ez jó pont, mert máskor sokat kellett várni. A probléma ismét fel lett vezetve, telefonszám, egyesület neve megadva... A telefonos robot szerint elvileg lehet helyben fizetni, annál tisztább nincs, szóval megpróbáltam ezt elérni. Erre azonban közölték, hogy ezt így egyénileg nem lehet, vegyem fel a kapcsolatot az egyesületben a T-bácsis kontaktossal, és majd vele tárgyaljak.
Szóval ott tartok, hogy minden kimenő hívás/sms tiltva, aki intézi az egyesületen belül az ügyeket, az jelenleg elérhetetlen, én meg kifogytam az ötletekből.
Járt már valaki hasonlóképpen, hogy lehet megoldani a szitut?
(az eset nem egyedi, több most csatlakozott tag is felhívott más számról, hogy le lett tiltva)
*Megoldva*: 1 embernek volt nagyobb tartozása a flotta egy részéből, és ezért az egész részleget letiltották. Azért ez is lol.
- biboka blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 697 megtekintés
Hozzászólások
Nalunk hasonlot a felelos emberke vegzi, o kapja a szamlakat, mi neki fizetunk. Ilyen gond meg nem fordult elo.. :-/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Direkt megkérdezte, h milyen címre mehet a számla, azért nem gondolom, hogy őt kéne zaklatni havonta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat nem is zaklatjuk. Elore oda van neki adva a penz, aztan befizeti ahonnan/ahogyan akarja. Nem mi tukmaltuk ra, o vallalta el. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"1 embernek volt nagyobb tartozása a flotta egy részéből, és ezért az egész részleget letiltották. Azért ez is lol."
Lincseljetek meg, legkozelebb fizet. :) De amugy tenyleg.. ezert gyujtjuk mi egy emberhez a penzt mert akkor tudjuk hogy ki nem hozza, kinek a fulet kell ragni..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mint kiderült, nálunk vannak alcsoportok a flottában, optimális esetben 1 alcsoport = 1 max 2 ember. Ha vki késik akkor csak azt tiltja le, dehát kit érdekel. Mivel azonban most volt belépési időszak, még nem lett szétszedve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni