c++ - egyelore eleg volt :)

Az utobbi par hetben kicsit belemasztam a c++-os programozasba (munkaidoben leginkabb js/jquery, max AS - igy ez kicsit nagyfalat volt :)). Hat, nem egy scriptnyelv az biztos :) Vegulis csak egy kis plugint irtam meg benne, de kezdem nagyon tisztelni azokat az embereket, akik ebben a nyelvben kepesek komolyabb programokat is osszehozni :)

Lehet csak en vagyok kishitu, de valami brutalis modon kell ralatas a c++ lehetosegeire, hogy ki tudja azokat hasznalni az ember, tudjon szep, hasznalhato, atlathato kodot irni - es aztan ezt meg optimalizalni is.... breh... Olvastagom az X-Plane scenery blogjat es ott szokott irni az egyik fejleszto emberke, hogy X ora kod optimalizalassal sikerult +5 fps-t kinyerni a szimulatorbol. Igaz, ilyenekbol csinal vagy 5-10-et adott esetben, es ugy mar sok az a +5 fps, dehat meg belegondolni is rossz milyen komplex dolog lehet egy teljes szimulatort fejleszteni.... :)