Előrelátó voltam; igaz, hogy még félig volt a tank, de úgy voltam vele, inkább legyen tele, ha esetleg befordulok az árokba, azért csak ne fagyjak már meg. Árokba csúszás nem volt, várakozás igen. Hiszen közben szembe forgalom is volt, előzni, kikerülni nem lehetett egykönnyen a csókát.
A másik vicces emberke előttem pörgette a kerekeit. Szóltam neki, hogy kisgáz, csúsztatott kuplungos kézifékes elinduáls csodákat tesz. De neki kisgáznál lefullad a kocsi. Ja akkor oké, megvárom míg előre megy 30 métert, elindulok, majd miután utólértem, szintén a várakozás a 30 méteres előnyre. Mindezt a mögöttem jövővel a seggemben, aki úgy gondolta, hogy bőven elég a 2-3 méteres térköz álló autóknál, tükörjégnél. Igazából csak azért nem tetszett, mert nem volt kedvem betétlapot töltögetni, ha netán elkezdek visszacsúszni, de annyi előnye lett volna, hogy az ő kocsija fog meg, nem az árok.
A távolsági buszok meg nem közlekednek, nem tudnak haladni.
Szóval itt a tél, itt az újabb móka.
(Innen).
- Hevi blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1348 megtekintés
Hozzászólások
Én is tudom szeretni az ilyeneket. Meg amikor reggel az ember sietne munkába, és elé esz a fene egy ilyen észkombájnt. Pöfög ~30-cal, én meg majd duplaannyival vágtathatnék, és akkor még éppen időre érnék be. A legtöbbje egyébként, mint a gumistól megtudtam:
a; drágállja
b; nem érti, miért jobb a téli gumi.
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én mondjuk a lassan (lassabban), de biztosan híve vagyok. Igaz, most hazafele tartottam, 5 perc nem számít. Mondjuk annak, aki meg akar előzni, nem állok útjába, segítem is.
Az meg, hogy drága a téli gumi, érdekes kérdés. Mihez képest? Egy totálkáros kocsihoz képest semmi. Ahhoz képest, hogy dupla annyi a fékút és belecsúszhat az előttelévőbe / elütheti a gyalogot, semmi.
Aki meg nem érti miért jobb a téligumi, attól jogosítvány azonnali bevonása, autó forgalmijának és slusszkulcsának elkobzása. Nem alanyi jog az autóvezetés.
Valamelyik hegyekkel teli szomszédunknál (Ausztria talán?) vezették be, hogy Nov. 1. és Ápr. 15. közt kötelező a téli gumi. Ha nincs rajtad -> bünti. Ez egy ésszerű megoldás. Hiszen:
3. § (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
(...)
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamelyik hegyekkel teli szomszédunknál (Ausztria talán?) vezették be, hogy Nov. 1. és Ápr. 15. közt kötelező a téli gumi. Ha nincs rajtad -> bünti. Ez egy ésszerű megoldás.
Szlovákia.
Amit idézel, az egy ún.gumiparagrafus. Azaz bármire rá lehet húzni, ha más lehetőség nincs. Sajnos ezt az egy dolgot kevesen veszik figyelembe.
Egyébiránt én is a lassan, de biztosan híve vagyok, de roppantul tud idegesíteni, amikor valaki a saját hülyesége miatt feltart. Minden szempontból.
Az meg, hogy drága a téli gumi, érdekes kérdés. Mihez képest? Egy totálkáros kocsihoz képest semmi. Ahhoz képest, hogy dupla annyi a fékút és belecsúszhat az előttelévőbe / elütheti a gyalogot, semmi.
Eztnekik kellene magyarázni. Én tudom, meg sokan tudják.
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is úgy tudom, hogy most Ausztriában is kötelező.
KisKresz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehetséges. Slovákiát azért tudom, mert itt van, tőlünk egyköpésnyire.
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ausztriában egyébként az új közlekedésbiztonsági rendelkezések értelmében november 1. és április 15. között kötelező a téli gumi - a kijelölt szakaszokon pedig a hólánc - használata téli időjárási viszonyok között."
"Magyar autósokat is érintő újdonság, hogy a Prága-Brünn autópálya (D1) egyes szakaszain november elsejétől március 30-ig kötelező a téli gumik használata."
Tehát itt csak az autópályán kötelező.
(Index)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hiszem, Ausztriába csak akkor engednek be, ha van a kocsiban hólánc is. Legalábbis pár éve még így volt.
--
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.uni.cc
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tavaly, miután kapott egy kis ónosesőt a hó jégpályává vált az egész környék. Sózás csak a főúton, falusiak meg dögöljenek meg.
Boltba menni kellett. Beültem a Trooperbe betettem 4x4be és elpöfögtem vele. A bolt, úttal párhuzamos parkolójában állt egy HMCS kanárisárga tuning verdájával. Alufelni, szalaggumik, kályhacső kipufugó gyanánt, stb.
Bemegyek a boltba, bevásárolok. Mikor jövök ki látom a srác egyhelyben áll kipörgő kerekekkel. Kibújt belőlem a szamaritárius, kötél elővesz, odamegyek, segíthetek?
Válasz egy űberkemény, nem.
Kiállok a parkolóból, elindulok a Pusztaszabolcsi útra, látom keresztben hölgyemény Szuzukival. Az árok sekély, ballonos terepgumik, felező, kikerülöm. Kiszállás,kötél, segíthetek? Jaj, köszike, stb. Visszaforgatom menetirányba, kivontatom a főútig. Irány vissza, HMCS kijutott a parkolóból, már az úton áll pörgő kerekekkel, keresztben. Kiszállás,kötél, segíthetek? Két számmal kisebb arccal, jó lenne... Kivontatom a szabolcsi útig.
Ezután még két és fél órán keresztül játszottam sárga angyalt...
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ismerős a szitu, 4WD csodákra képes ilyen időben:) Mellettem is úgy húztak el most a terepjárók, hogy öröm volt nézni. Hiába, másfélszer olyan nehezek, kétszer annyi hajtott kerék van, tapad mint dög. Legjobb a havas, dombos kerülőutak használata ilyenkor, amikor könnyűszerrel kikerüli a dugót azzal, hogy olyan utcákon megy fel, ahol két kerék hajtással lehetetlen feljutni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni