Reklamációkezelő szoftver

Eddig a következő volt a folyamat:
- adott egy word doksi, amit letölt a delikvens honlapról, kitölti és emailben visszaküldi
- ezután az ügyfélszolgálatos is kitölti rajta a magáét, aláírja, beszkenneli és visszaküldi megint emailben

A feladat pedig az lenne, hogy ezt valahogy a honlapon oldjuk meg, de úgy, hogy a formátum maradjon word kompatibilis. Tehát kitölti a delikvens az űrlapot, gombot megnyom és az ügyfélszolgálaton ez átírható, majd a végeredményt egy word doksi esetleg elektronikus aláírással. Persze nekem, mint rendszergazdának kéne találni valami megoldást, de sajnos nem ismerek ilyen rendszert.

Hozzászólások

Miért kell ragaszkodni a word doksihoz?
PDF nem jó?

Nálunk így van:
webesen ügyfél kitölti, from-ot elküld, mi is kitöltjük, majd emailba megy a visszaigazolás, mint doc. doc fejlécü txt-t tudsz generálni phpval.

pch

Szerintem egy webes PHP + MySQL-es felület kell. Ott intézze mindenki az ügyét, akinek kell export az php-ben megkaphatja belőle.

Miért vagyok áthuzva?????

A céglogó ne legyen benne?
Ilyen kifejezetten a ti üzleti-logikátokat követő rendszert kis eséllyel fogsz találni. Jobban jársz ha egy egyszerü rendszerre mondasz nekik egy árat, ha nem tetszik akkor wördöljenek tovább ahogy eddig is, ha tetszik akkor meg megcsinálod.
Nagyon bonyolult dolognak néz ki igy elsőre :D
Kb. 3-4 ürlap + keresés + módosítás (ha kell).
User kezelés
Vevő kezelés
Pdf export, hogy pl. a vevő kaphasson papiron is valamit.
Esetleg kiegészited valami emailes dologgal is.

Jól értem, hogy a doc csak ahhoz kell, hogy az ügyfélszolgálat válaszát formázva kapja a user?

Ha igen, akkor miért nem LaTeX-et használsz? Szépen meg lehet formázni, a forrás simán generálható PHP-ból, csak le kell fordítani, és kész is a pdf, lehet küldeni.

pdf-et meg persze el lehet látni aláírással, mindenféle védelemmel, bár ezekben én nem tudok segíteni.

Petya

Szerintem ez egyedi fejlesztés lesz.
Valszeg találsz valami jöttmentet, aki 50 ezerért megcsinálja.
A reális kb. 150-200 ezer.