Nemzetünk nagyjai kitalálták a céges telefonos költségek megosztását (céges és privát hívások nyilvántartások illetve ezek engedmények nélküli árának arányában az előfizetési díj megosztását). Ehhez már elkészült egy intranetes oldal amely feldolgozza a szolgáltatótól érkező híváslistákat és a felhasználó (a telefont használó) szépen ki tudja tölteni melyik szám céges ügyben került felhívásra és melyik privát csevej. A korrekt nyilvántartáshoz kellene, hogy melyik szám kihez tartozik (a céges hívásoknál).
A tisztelt felhasználók dolgát szeretném némileg megkönnyíteni, ha nem emlékszik a számról, hogy 3 héttel ez előtt kit hívott, akkor az online tudakozón keresztül ezt megtehesse. Viszont ha linkként adom meg a drága t-com tudakozó szolgáltatását és a telefonszámot is beíratom a megfelelő mezőkbe, hogy már csak a keres gombra kelljen egyet bökni: például, akkor a tudakozó "elhajt melegebb égtájakra".
A címsorra "Enter" ütve (F5 - újra töltés sem játszik) már az van amit a felhasználónak akarok adni, hogy csak a "Keres" gombra kelljen böknie.
JavaScript-ből új ablakot nyitva és a location-t variálva is ugyan ez a helyzet.
Van valakinek ötlete, hogyan lehetne ezt megoldani?
- 982 megtekintés
Hozzászólások
hát én mondjuk curl-el oldanám meg.
ugye a cím: http://www.t-mobile.hu/PhoneBook/directory
a paraméter POST.olva : msisdn=[ a telcsiszám ]
a response meg a html kód, amiben a keresett minta a [!--DIRECTORY LIST--] kommenttől kezdődik és az első form bejegyzésig tart.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ennél csak t-mobilos számot lehet keresni, se pannonosat, se vodafonosat, de madzagosat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ja bocsi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni