- _peter_ blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1226 megtekintés
Hozzászólások
eh, 5%-ert 10x tobb ido...
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy a készítő (postoló) is írja, default-al tolta. Egy Gzip 9-est is kipróbálnék. Na meg egy 7zip brutális tömörítésre képes ha jól fogják ki a fájlokat. Pl COD4 kibontva 6.4gb -ról > 1.6gb . Jó utána össze kell pakolni az IWD-ket, stb..de akkor is :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még érdekesebb, ha pl az lrzip is benn van a játékban. 10GB feletti adatmennyiségnél nem ritkán 10% felett ver rá a 7zip -mx9-re is, miközben gyorsabb nála. Az is igaz persze, hogy 2GB ram kevés neki...
---
Sok gyerekkel ellentétben én sose akartam tűzoltó lenni. Lettem helyette informatikus. Nem találjátok ki, hogy mit csinálok nap mint nap...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ne már... Fogott egy 163 megás _szöveg_fájlt, ez azért nem valami komoly teszt. Azért szövegek között bőven előfordul redundancia, amit jól lehet tömöríteni. Multkor is hazavittem egy 16 G-s vmware image-t, tömörítve lett kb. 400-450 mega a sok azonos, használatlan hely miatt. (szimpla targizi volt)).
LZMA egyébként jó dolog , anno mikor a Magyar Half-Life fordítást készítettem, én is azt választottam a telepítőben. (Nullsoft Scriptable Install Systemben lehet választani gzip, bzip es lzma között).
Az eredeti adatmennyiség úgy 200 mega körül (195 mega a Steam-s verzió, WON-s talán 10-15-l több), tömörítve 68-70 mega lett LZMA-val. úgy 99%-a bináris adat, ebből volt olyan, ami kifejezetten nem jól tömöríthető, pl. halflife.wad, ami 256 színű palettázott textúrákat tartalmazott (mint pl. a gif, csak ez egyedi formátum), zip és rar nagyon nem szerette, vagy az átscriptelt pályák.
ha szimpla gzip-s tömörítést használtam, akkor viszont legalább egy +30 mega mérettel kellett számolni (telepített steam-s verzió .tgz -zve 104 mega)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni