Direct3D linux vs. windows

 ( BaT | 2007. szeptember 22., szombat - 19:46 )

Tegnap kitaláltam, hogy úgyis rég játszottam Unreal Tournamenttel, és ha már egyszer fel van rakva windows alá, akkor akár wine-ben is lehetne vele játszani linux alatt.

Simán elindítottam a programot, majd az történt, h. csak a kép bal felső negyedében volt kép. Hát, azt tudom, hogy ha wine asztalban futtatom, akkor jól működik. De most kitaláltam, hogy megpróbálkozok a renderer váltásával. Ennek az az előzménye, hogy sima OpenGL volt beállítva renderernek, mert annak idején windowson nagyon szaggatott D3D-vel. Átváltottam a renderert, és láss csodát, tökéletesen futott linuxon. Gondolam, most azért nem szaggat, mert idő közben kapott a gép +758M ramot (256-os ki, 1G-s be), és így már megbírkózik a szoftveres nehézségekkel.

Aztán ma úgy alakult, hogy XP-t bootoltam, és ha már egyszer itt vagyok, akkor gondoltam kipróbálom, hogy muzsikál a Direct3D. Unreal elindít, szaggatás visszatér. OpenGL-lel jó.

Szóval a lényeg: wine alatt jobban mennek a Direct3D-s programok, mint natívan, windows alól. :)

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

azt nem árt tudni, hogy az UT-knek van natív linuxos binárisa is, csak kell hozzá az install cd / dvd és arrol fel tudod rakni, ÉS MÉG WINE sem kell hozzá :P

itt nézz körbe


Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.6-pancs1-wifi2 - 2.6.22.6 kernel madwifivel itt

Tudok róla. Egyszer próbáltam a linuxos ut-t, de segfaultolt. Annyira meg nem volt érdekes, hogy azért a +10% teljesítményért megpróbálkozzak vele. :)