- MetaMorfoziS blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1053 megtekintés
Hozzászólások
Nem tom, nekem a Java csak max 38-ig megy el 16 golyó mellett. Ez vidkari függő is lenne? Lehet...
Mondjuk én a DHTML ezüstérmén csodálkozok... hajszállal meg kellett volna előzze a Javát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ebben a notebookban egy gigagány vga van, raadasul finomanszolva sem zartam be mindent a tesztre.
Ezeken is meglepődtem milyen jól mennek:
http://drawk.wordpress.com/tag/benchmark/
http://drawk.wordpress.com/2007/04/18/bump-mapping-in-flash/
Durvák.
__________________________________________________________________
Dúdold ezt a dalt, és aki gyűlöl majd érte, az lesz a bosszú népe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a fele rammal sem szerénykedhetem, akkor lehet ez a baj.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
DHTML: 66
Silverlight: Na ne nevettess
Flash: 38
Flash with cacheasbitmap: 102
Java: 62
Nalam a flash nyert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Firefox 2.0.0.4
DHTML: 32 (kicsi ingadozás, de jól látható a néhány másodpercenkénti megakadás)
Flash: 29 (fix sebesség)
Flash with cacheasbitmap: 82 (picit ingadozó sebesség)
Java: 67 (ingadozó sebesség, és lassan gyorsul a megjelenés)
Firefox 3.0a7pre
DHTML: 41 (kicsi ingadozás, de jól látható a néhány másodpercenkénti megakadás)
Flash: 27 (fix sebesség)
Flash with cacheasbitmap: 73 (picit ingadozó sebesség)
Tesztkörnyezet:
Ubuntu 7.04
Memória: 376,6
Processzor: Intel Celeron 2,4 GHz
Grafikus kártya: GeForce Fx 5500 (256 MB)
A Java-tól el is várható, hogy gyors legyen. Viszont előtte sokölt tölt ami nem jó. A DHTML is szép sebességgel megy, csak ne lenne benne az az akadás néhány másodpercenként. Egyébként függ az algoritmustól is a sebesség. Ez nem is általános sebesség mert különböző feladatokat különböző sebességgel csinálja.
Például én tervezgetek egy HTML IRC klienst. A socketet Java és Flash segítségével oldanám meg (mindegyikhez már megvan a program). A többi már a JavaScript dolga. Sokkal egyszerűbb DHTML-ben leprogramozni egy chat felületet min Java-ban vagy Flash-ben. Mellékesen még gyorsabb is a működése. Akit érdekel ez a projektem az szóljon, mert elkelne a segítség. Most kicsit elkanyarodtam a témától, de a lényeg az, hogy egy nem natív program akkor a leggyorsabb, ha sok olyan utasítás van benne ami a bonyolultabb feladatokat is el tud végezni natív programkóddal. Például a JavaSctipt is gyorsabb lenne, ha az objektumok mozgatására tudná utasítani a böngészőt, és nem neki kellene kiszámolnia hogy mikor hol kell lennie az objektumnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hmm, tetszik a diff a két ff verzió közt, ígéretes.
Az viszont vicces hogy nekem a 64mb-s integralt s3 unichrome notebook shared memoriat hasznalo vidkarim nem sokkal maradt le mogotted. (Ez azthiszem csak annyit jelent, hogy semmi koze ezen tesztnek a vidkarihoz:)) Mondjuk egy 2d-s elem mozgatása ide-oda nem igényel extra gpu-t ez kétségtelen:)
Inkabb a procid lehet a különbseg oka, mert ez egy amd mobile 2000 radiator, es valoszinuleg az is csak 666volt a teszt alatt, bár lehet hogy a java-nal mar felidegesítette magát 1658ra.
Azthittem az én kerek 693mb ramomat senki nem pipálja túl (avagy "ez hogy jött ki bazmeg'?" terén) de azért ezt a 376,6ot is nehéz lenne megmagyarázni:)
__________________________________________________________________
Dúdold ezt a dalt, és aki gyűlöl majd érte, az lesz a bosszú népe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyakorlatilag egy 128-as és a 256-os modul van a gépemen, ami igazából 384 MB, de a rendszer 376,6-ot írt. :-)
Franc tudja mi befolyásolja konkrétan a megjelenítés sebességét. Nem bánnám ha minél többet a GPU-val számolnának, hiszen azért van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
256+128+64=448. Szép kerek szám. :O
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Safari 2.0.4
DHTML: 89
Silverlight (JavaScript): 135
Silverlight (CLR): 59
Flex: 54
Flex (cacheAsBitmap=true): 59
Java: 134
---
Apple iMac 20"
áéíóöőúüű
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálad eléggé hasít a grafika. Bár a Flash(Flex) meglepően lassú.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
FF 2.0.0.4
silverlight(javascript):63
silverlight(CLR): 173
DHTML: 62
Flex: 76
Flex(cached): 67
Java: 199
IE7:
silverlight(javascript):64
silverlight(CLR): 170
DHTML: 64
Flex: 64
Flex(cached): 64
Java: 199
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Slackware 12.0 / FF 2.0.0.4, Geforce4 Ti4200 (96.31), 1Gb RAM
DHTML: 58-64 fps
Flex: 30-32 fps
Flash with cacheAsBitmap: 80-93 fps
Java: 84-87 fps
--
A nyúl egy igazi jellem. Ott ül a fűben, de akkor sem szívja!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dhtml - 31
flex - 75
flex (cached) - 199
java - 64 (procihasznalat 1-2%, mig az elobbieknel 30-40-50%)
mindez egy 1.6-os coreduo-n, 1.5 giga ram es integralt gma950 mellett ff 2.0.0.4-el
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az szép!
__________________________________________________________________
Dúdold ezt a dalt, és aki gyűlöl majd érte, az lesz a bosszú népe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
viszont fura, ugyanezen a konfigon ie7-el minden 64fps-el megy, ugyanakkor a proci hasznalat sem haladja meg a 4-5%-ot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oh, lehet hogy hazudnak neked. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni