Today, we’re introducing two updates to help you search any way, anywhere you want:
— Google (@Google) January 17, 2024
1️⃣ Circle to Search, a new way to search on Android
2️⃣ Gen AI-powered multisearch, so you can ask more complex questions about what you see ↓https://t.co/Il48xd4UJX
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1013 megtekintés
Hozzászólások
Meg jo, hogy a google keresoje evrol evre gagyibb. De legalabb konnyen elerheto!
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyszer régen, amikor a Google még kacérkodott a közösségi platform gondolatával, csináltak egy Google+ nevezetű izét, amiben az embereket körökbe (Circles) lehetett rakosgatni.
Szóval újra feltalálták a kereket :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A G+-ra emlékszek, de ez a Circles nem rémlik, persze attól még lehetett rajta ilyen. Mondjuk nem is használtam soha. Egy időben a Google belekényszerítette az embereket, még a YouTube-os és Blogger profilok is össze voltak vele kapcsolva, kötelező jelleggel, ha kommentelni akart az ember. Nagyon tolták, de csak izzadtságszagú volt, meg kínos, mikor végül megszüntették, nagy erőlködés a semmiért.
Ez a karikázós keresés nem tűnik tapicskolós képernyőn túl rossznak, de tökéletesen látszik, hogy néha egy szerencsétlen pinch zoom-os vagy görgetési kísérletet fog hibásan keresésnek venni. Ugyanez a kijelölős automata keresésre, mi van, ha én a vágólapra másoláshoz jelöltem ki, és nem akarok rá keresni?
“Windows 95/98: 32 bit extension and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csináljunk magyar szinkront. Hülye vagy gépelni? Gurigázzá :)
Csak tréfa, a szolgáltatás minőségéről nincs infom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2024-be erkeztunk. Az idei slager: az inkonzisztensse valt, determinisztikussagat mostanra teljesen elveszito UX-trendeket eladjak a marketingesek AI-kent.
Olyan szintre csokkent a fizetokepes kereslet atlag IQ-ja, hogy mar megeri telibeszarni, hogy rend legyen UX teruleten, az AI cukormaza meg segit elfogadni, hogy ugyanaz az erintes egyik alkalommal ezt, masik alkalommal meg azt csinalja.
Bug/"aramkor kerdes", hogy melyik listener tolt be hamarabb, ha mar ket product manager nem fogta fel egymas munkajat? Lofaszt. Az AI dontotte el, hogy te hogy akartal hozzanyulni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni