Ticketing rendszer mobilra

Fórumok

Sziasztok,

Van egy nem IT-ban dolgozó cég, ahol a munkákat és azok "történetét" jó lenne tárolni.
Jelenleg egy Viber csoportban megy a kommunikáció: ezt csináltam ma, ennyi anyag fogyott, ilyen komplikációk voltak stb.

A kérdésem: van-e olyan ticketing rendszer mobilra, amibe fel lehetne venni az ügyfeleket, ahhoz ticketeket nyitni vagy egyszerűen csak egy ticket egy ügyfél és oda lehetne visszakereshetően leírni a dolgokat? Ha két év múlva vissza kell menni az ügyfélhez, akkor is egyszerűbb lenne.

Google táblázat jó lehet, de ha lenne valami konkrétabb az nem lenne rossz.

Fontos lenne, hogy képeket lehessen csatolni a leírásokhoz.
Jó lenne, ha mobil appon keresztül lehetne managelni.
Ne legyen pilótavizsgás.
Nem lenne baj, ha olcsó/ingyenes lenne.

üdv: redman

Hozzászólások

Esetleg email alapon megvalósítani? Egy email küldés nem szokott olyan pilótavizsgás lenni :) Van olyan ügyfelünk, ahol a webes felület mellett úgy használják a rendszerünk feladatkezelőjét, hogy emailben küldenek be információkat. A levél tárgyának végén szerepel a taszk azonosítója, a rendszer pedig megjegyzésként hozzáfűzi a levél szövegét a taszkhoz. Igény esetén lehet munkalapokat is csinálni (amelyeket aztán tételesen vagy összesítve számlázni), ráfordításokat rögzíteni, képeket (vagy bármilyen más fájlt) is lehet vagy a webes felületről feltölteni, vagy azokat is emailben küldeni... Ha nem tudja a taszk azonosítóját, akkor akár a webes felületen, akár emailben le tudja kérdezni, vagy szintén a feületen vagy emailben akár létre is tud hozni újat. Kap értesítést emailben arról, ha valami változás történt a feladatban. Ha az kell, akkor egymás taszkjait / partnereit nem látják, de ha közösen dolgoznak rajta, akkor láthatják...

http://eVIR.hu
Elektronikus Vállalatirányítási Információs Rendszer

Nem tudom most hogy állnak Atlassianék az egyéb cuccaikkal, de a Confluence-ből kiindulva (valamint pár évvel ezelőttig Jira) szerintem nem nyert több ponton sem:

Jó lenne, ha mobil appon keresztül lehetne managelni.

Amikor utoljára néztem, az Atlassianos mobil appok használhatatlanok voltak (minden szar gomb meg biszbasz látszott a kijelzőn, csak a ticket description, meg a kommentek nem, a szerkesztésről nem is beszélve)

Ne legyen pilótavizsgás.

Atlassian termékek is mindent akarnak lassan tudni, már a confluence ami egy "sima wiki" is el lett bonyolítva.

Nem lenne baj, ha olcsó/ingyenes lenne.

Az ingyenes az max. 3 user, es 2GB tárhely, a mai fényképméretek mellett szerintem pár hónap alatt betelik.

A következő lépcső meg 20$/user/hó, ami szerintem elég drága nekik erre.

A Jira app nem olyan régen jött ki. Szerintem nézd meg.

A ticketing rendszerek alapvetően nem egyszerűek, ezért inkább meg kell tanítani... Van már pékség és felszámoló is az ügyfeleim között, akik Jira-t használnak.

A szerverre telepített verzió 10 felhasználóig 10EUR/1 év követés.

Ha teszteltetnéd ügyfeleddel, akkor nyugodtan keress meg privátban.

Debian Linux rulez... :D
RIP Ian Murdock

Freshservice? webes, abrmilyen geprol elerheto, a mobilos/tabletes nezete nem modern kinezetu, de optimalizalt, van hozza ios app(droidosat nem neztem de szinte biztos van), tud keszletkezelest, lehet kepeket meg akarmilyen fajlt csatolni max 25Mb meretig, kepeket beagyazni is lehet, vannak gyakori updatek, egy majom is tudja kezelni , egyedul az arazasarol nem tudok nyilatkozni, mert ahhoz nekem nem sok kozom van, de a legkisebb az olyan $15-$20/agent/honap

Van egy nem IT-ban dolgozó cég

[...]

Ne legyen pilótavizsgás.

Én az ilyen célokra Trellót szoktam ajánlani, mert az alap struktúrája elég egyszerű, de rugalmasan lehet alakítani munkafolyamatokhoz (akár strukturáltan, egyedi mezőkkel is), és a "kártyahúzogatás" is elég egyszerű művelet. :)

A mobil app (Android legalábbis biztosan) eléggé rendben van, tud offline működést is.

Az alap változata ingyenes, amiben van ugyan néhány korlátozás, de ezekkel együtt is elég jól használható.

Nagyon ajánlom sok év üzemeltetés után.

Amit fontos az otrs és minden hasonló rendszer esetén, hogy ismerd és tudd dokumentálni a folyamataid, szerepköreid, stb. Tudd, hogy működsz és annak megfelelően az otrs-el bármilyen workflow lefedhető, kisebb szervezetben.

Persze a folyamatnak logikailag helyesnek kell lennie és leirhatónak, koherensnek. A vállalat működését objektíven kell ismerni és nem lehet kaleidoszkópon keresztül mindig éppen a legszimpatikusabb szubjektív választ adni vagy folyamatos ötletbörzét tartani és az alapokat bolygatni azok ismerte nélkül vagy behajtása. 

Az otrs tökéletesen megfelelt egy 4 fős és egy 150 fős csapatnak is, stabil volt, mindig gyors, Microsoft AD integrált, stb. 

MS Teams? Ugyan nem ticketing rendszer, de vibernél jobb. Messaging appokhoz szokott embereknek szerintem könnyű elkezdeni használni, jó az androidos appja. (Meg a linuxos is). Két szintes hierarchia kialakítható: Team -> channel (+ thread akár tekinthető harmadik szintnek) kis fantáziával jól kialakítható.

Nem IT-vagyunk. Csomagoló ipari gép szervizt végzünk, önéntesen használjuk a kollégákkal hasonló célokra. Kép feltöltés megy mintha chat lenne. Nálunk egy ügyfél egy channel. Minden channelnek van külön email címe, ügyfélnek küldött mailt tudjuk bcc-zni a channelbe, ha kell. Az értesítési beállítások is tök jól testre szabhatóak, hogy ne legyen az indokoltnál zavaróbb. Nekem alapból ki van kapcsolva, a fontosakra kézzel bekapcsolom. + Ha a kolléga úgy ítéli meg a post-ban @név emlitéssel értesítést küld.
(Amúgy Vtiger crm van rendszeresítve a cégnél, kötelező de mindenki gyűlöli. Feladat megoldása után utólagosan nyitunk egy ticket-et, feltöltjük tartalommal, majd egyből le is zárjuk.)

Google Keep egymás között megosztott kártyákkal?

AL

Szerkesztve: 2020. 04. 11., szo - 16:19

Ha a Trello vonal jó, a Meistertaskot is tudom ajánlani, több ügyfelemmel is ebben követjük az apróbb melókat (szoftverfejlesztés/reszelés). Van proper mobilapp is, bár azt én egy jó ideje nem használom. Csatolmányokat tud és az ingyenes verzió is elég lehet (nincs felhasználószám korlát, csak projektek - azaz táblák vannak 3-ban maximalizálva).