110%

Kiszakadva a fearmongerek állandó kántálásából és eltöltve 2-3 órát azzal, hogy a napsütésben motorozom, úgy érzem, hogy az energiaszintem jelenleg 110% (vagy több).

Hozzászólások

Ugyanez csak ide egy

Pinarello Dogma F8 kép

 

tessek kepzelni, meg akar 187650% tobb energiaszintet.

Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.

Moci sem rossz, de részemről inkább bicaj. Természetesen hétvégére megint hideget mondanak, tegnap kellett volna szabin lennem...

Je suis szervdonor

Aki másnak vermet ás, az stack pointer.

Amikben eddig meghaltam már a HUPPER-ek szerint:

  • téli gumi (~ 25-ször)
  • motorozás (~ 10-szer)
  • H1N1 (1-szer)
  • KORONAVÍRUS (az elmúlt napokban minden nap!)

A fentiek helyett tudod mitől tartok leginkább? Hogy mondjuk rákot kapok és úgy döglök meg, hogy két évig előtte gyomorszondával etettek és az oldalamon szartam. Na, ez utóbbi kurva rémisztő!

Egyébként pedig nyilvánvalóan tisztában vagyok a veszélyekkel. Majd ha megdöglök, elmondhatjátok, hogy Ti megmondtátok.

trey @ gépház

Hivatalosan asszem' sport-túra. Hangsúlyosabban a túra része. Ez nem egy japán, 12 krpm-em életre kelő sor 4 hengeres, hanem sokkal inkább egy alul nyomatékos, L 2 hengeres. Ebből adódóanl a rotáló tömeg kicsi, nem akar mindig felegyenesedni a giro hatás miatt, főként a kanyarokban jeleskedik és nem a végsebességben.

trey @ gépház

A gyártó a "szerpentinek királynője" címmel marketingeli. A vizes (mint az enyém), az lehet(ne) street, a levegőhűtéses kisebb biztos nem, sokan sírnak, hogy városban megfő. Ráadásul a 2 hengerből kifolyólag nagyon traktoros alacsony fordulaton, nem kényelmes városban. Én sem használom városban Sport módban, nagyon agresszív a gázreakció, nem kényelmes. Touring módban megyek vele.

A Ducati is a túra érzést hangsúlyozza:

https://www.youtube.com/watch?v=m8MX5X978oU&feature=emb_title

Abban egyetértek, hogy vannak ennél sokkal túrább gépek is.

trey @ gépház

Mások voltak a tervezés irányelvek. Ez 6800-nál leadja, valamint nyomatékosabb is. A Monster 9000 felett(bár a gyári oldalon csak 109 LE-t írnak). Nekem pont ez tetszik, hogy nem kell a pörgetni. Valamint léghűtéses, de olajból kell bele 5 liter... :(. Ez egy klasszikus régivágású gép.

De ez nem olasz vs. japán dolog. Ahogy a Japánoknál is voltak v2 versenygépek és a HD sem lóerőket hajszol a v2-vel.

Látom ezzel is nehéz helyesen beállni a parkolóba ... Jah hogy üres? Akkor is!!! :D :D