- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 458 megtekintés
Hozzászólások
Ugyanez csak ide egy
Pinarello Dogma F8 kép
tessek kepzelni, meg akar 187650% tobb energiaszintet.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Grat
Ha trey bedobja a rolexet és a motort mehet a csere? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hármat adnak a kettő árából. ;) Mármint ilyen kerékpárt. Ettől még mondjuk nem rossz.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem nagyon ertek az ilyesmihez, de par masodpercig azt neztem ennek melyik az eleje XD
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Moci sem rossz, de részemről inkább bicaj. Természetesen hétvégére megint hideget mondanak, tegnap kellett volna szabin lennem...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikben eddig meghaltam már a HUPPER-ek szerint:
- téli gumi (~ 25-ször)
- motorozás (~ 10-szer)
- H1N1 (1-szer)
- KORONAVÍRUS (az elmúlt napokban minden nap!)
A fentiek helyett tudod mitől tartok leginkább? Hogy mondjuk rákot kapok és úgy döglök meg, hogy két évig előtte gyomorszondával etettek és az oldalamon szartam. Na, ez utóbbi kurva rémisztő!
Egyébként pedig nyilvánvalóan tisztában vagyok a veszélyekkel. Majd ha megdöglök, elmondhatjátok, hogy Ti megmondtátok.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem sértésiből mondom, de az ilyen sportmotorosok 99%a köcsög. aki meg nem, az kivétel, ami meg erősiti a szabályt. mindez nem igaz pl a turamotorokra. bár pl azt se tudom a tied milyen. de sportnak néz ki.
Aki másnak vermet ás, az stack pointer.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hivatalosan asszem' sport-túra. Hangsúlyosabban a túra része. Ez nem egy japán, 12 krpm-em életre kelő sor 4 hengeres, hanem sokkal inkább egy alul nyomatékos, L 2 hengeres. Ebből adódóanl a rotáló tömeg kicsi, nem akar mindig felegyenesedni a giro hatás miatt, főként a kanyarokban jeleskedik és nem a végsebességben.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Háááát... Szerintem egyik sem. Bár minden motorral lehet túrázni(és minden motor enduro:)), de ez szerintem inkább "street" kategória ha létezik ilyen(ahogy Triumph Speed/Street Triple).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gyártó a "szerpentinek királynője" címmel marketingeli. A vizes (mint az enyém), az lehet(ne) street, a levegőhűtéses kisebb biztos nem, sokan sírnak, hogy városban megfő. Ráadásul a 2 hengerből kifolyólag nagyon traktoros alacsony fordulaton, nem kényelmes városban. Én sem használom városban Sport módban, nagyon agresszív a gázreakció, nem kényelmes. Touring módban megyek vele.
A Ducati is a túra érzést hangsúlyozza:
https://www.youtube.com/watch?v=m8MX5X978oU&feature=emb_title
Abban egyetértek, hogy vannak ennél sokkal túrább gépek is.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"szerpentinek királynője"
Ezt el is hiszem! :) Az enyém a szerpentinek Shrekje(GSX1400).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes, hogy 4 henger, 1400 ccm-ből hoztak ki 106 LE-t, mindezt 228 kilogrammra, míg az olaszok 2 hengerből és 821 ccm-ből 112 LE-t 179,5 kilogrammra.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mások voltak a tervezés irányelvek. Ez 6800-nál leadja, valamint nyomatékosabb is. A Monster 9000 felett(bár a gyári oldalon csak 109 LE-t írnak). Nekem pont ez tetszik, hogy nem kell a pörgetni. Valamint léghűtéses, de olajból kell bele 5 liter... :(. Ez egy klasszikus régivágású gép.
De ez nem olasz vs. japán dolog. Ahogy a Japánoknál is voltak v2 versenygépek és a HD sem lóerőket hajszol a v2-vel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom ezzel is nehéz helyesen beállni a parkolóba ... Jah hogy üres? Akkor is!!! :D :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni