Kórház a város közepén

Éjszaka az apósom bekerült a helyi kórház sűrgősségi osztályára. Ott meglepően kedvesek és segítőkészek voltak. Egy hölgy sétálgatott a folyósón és mindenkitől megkérdezte miért van ott, hol tart amiért jött, stb, láthatóan az volt a dolga, hogy mindenkinek haladjon az ügye. Ez nagyon pozitív.

Adtak egy papírt az osztály telefonszámával és azt mondták, hogy majd reggel 8-kor telefonáljunk. Ma reggel 8-kor telefonálunk, nem tudnak mondani még semmit, mert van egy súlyos eset, majd 11-kor telefonáljunk. Ok, várunk. 11-kor telefonálunk, erre azt mondják, hogy telefonon nem tudnak tájékoztatást adni, csak személyesen. Menjünk be délután 3-kor.

Költői kérdésem: miért nem tudták már reggel azt mondani, hogy nem fognak mondani semmit telefonon? Esetleg az egyik illető tudta, hogy nem lehet mondani semmit, a másik pedig nem? Mindig mással beszéltünk telefonon.

Update: most jöttünk haza. A kezelőorvos nagyon profi és rendes, részletesen elmondott mindent nekünk, jó kezekben van.

Hozzászólások

Hasonlóképpen, mint az Intel/AMD újabb architecturáknál elágazás becslés történik.

Itt a becsléssel ellentétes irányba ment a folyamat.
=====================================================

Ha most hétvégén történt az eset, akkor gondolj bele, hogy vsz egy orvos ügyel az osztályra ( esetleg még másikra is) épp elég elfoglaltsága van a sürgős teendőkkel, mint hogy a kedves érdeklődésekkel foglalkozzon.

Mindent számítógépen rögzítenek már azonnal, hogy milyen kezelés van, milyen diagnózis.
Lehetne egy lebutított verzió, amit ügyfélkapuval hozzáférhetővé tehetnének.

És akkor:

18:30 felvétel - Sürgősségi osztály
18:55 kétirányú röntgen beutalás
19:54 röntgenfelvétel
21:33 röntgen kiértékelve, felvétel traumatológia osztályra
00:44 1 mg halidor intravénásan
01:33 19 liter 0-ás vér kiadva kiadományzó: V. Ámpír Aladár
08:30 CT felvétel beutalás, 1 mg halidor, 1 mg alprazolám

És akkor nem kéne az orvosnak és az osztályos embereknek a munkaidejüket folyton megszakítani a csörgő telefonok miatt.

+1

Nagyon szerencsétlen konstrukció az ügyfélkapu. Emlékszem amikor kitalálták, hogy a vállalkozók és őstermelők (itt volt olyan bácsi aki az email címnek mindenáron a lakcímét szerette volna megadni) kötelezően csak kapun keresztül tehetnek bevallást, az összes könyvelő beküldte az összes ügyfelét, hogy csináljon kaput és szépen begyűjtötték a login/password párost. Egyikkel össze is vesztem, hogy nem így lenne a helyes mire ő, hogy mit képzelek én, hogy ő viszi majd el a balhét a trehány ügyfele helyett.

Meg esetleg egy olyat bevezetni/kiírni, hogy mekkora max intervallumot lehet lekérdezni. Le akartam kérni 2010-től kezdve az eseménykatalógusomat, de csak annyit dobott vissza, hogy h.lye vagyok, ne akarjak ilyen sokat lekérdezni :D (nem tudom, hogy egyáltalán van-e bármilyen bejegyzésem, nem sűrűn látogatom a dokit)

Vizsgára felkészülés végett keresek "kidobásra" szánt menedzselhető Cisco switch-eket és routereket, leginkább Pest és Bács-Kiskun megye területén.

Jobbulást. Az apró zökkenőktől eltekintve szerintem van javulás.

Eléggé szabályozva van a törvényben, h kinek mi módon adható felvilágosítás egy beteg állapotáról. Telefonon ugye ez különösen problémás - hisz nem lehet tudni kivel beszélsz. Olyanokat szoktak csak mondani, h jobban/rosszabbul van/nem történt változás. De mintha lenne olyan kitétel, h ha a kezelőorvos valami módon (pl. személyes beszélgetés részletének felidézésével) meg tud győződni a hívó személyéről, akkor annak függvényében mégis mondhat többet is.
Egyébként meg jobbulást!