- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4109 megtekintés
Hozzászólások
nagy grat! Jöhet a 2.8!
--
GPLv3-as hozzászólás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a beta mar kint van..
lehet ujra megtanulni a feluletet..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos ez a felület 8 évet késett, kiváncsi lennék ha akkor gondolják újra, mikor a 3ds Max-ét (2010-es verzió) most mennyivel többen használnának Blendert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyértelműen jobb lett az új UI. 70 éves nagymamák körében megérteném ha az UI újratanulása szempont, hátrány lenne, de azért informatikus körökben... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akinek nem ez a szakmaja es a munkaeszkoze, annak "problema".
(bar az is lehet, hogy eletkorban mar kozelebb vagyok egy 70 eves nagyihoz mint hozzad :D)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hiszem, hogy egy 3d modellező szoftver célközönsége az informatikusok lennének.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dehat _szamitogepen_ dolgozik, akkor _biztos_ informatikus :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olvass a sorok között. Tudod jól hogyan értettem :) Blendertől függetlenül bármelyik szoftverre igaz lehet: ha az UI változik, akkor itt - HUP-on - mindenki panaszkodik, pedig az itt megforduló usereket "kellene a legkévésbé" (össze)zavarja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Á. Mondjuk azt már megszoktam, hogy akármi változás van, valakinek mindig lesz valami butthurtja. Sőt, még azt is bevallom, időnként vannak olyan változások, amiktől nekem is van.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ez nem itteni user-függő, az ember általánosan és ösztönösen visszariad a változástól, az eltéréstől a megszokotthoz képes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>"ha az UI változik, akkor itt - HUP-on - mindenki panaszkodik"
Emlékeim szerint mikor itt nagy panaszkodás volt akkor konkrétan eltűnt az új verzióban a beállítások 2/3-a. És az nem egy szoftver volt hanem egy desktop rendszer. Hozzáteszem, hogy a mai napig nem tart ott a rendszer mint akkor tartott. Direkt nem írtam nevet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyugodtan leírhatod h. windows 10, nem fog elvinni a gestapo :-)
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "nagy" filmes szakma miért nem használja?
Vagy használják csak nem tudok róla?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sunk cost fallacy, vendor lockin, stb. the usual suspects.
--
GPLv3-as hozzászólás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rengeteg toolt használnak, saját cuccok + saját pluginok. Blendert is elég sok helyen használnak, új Jurassic World-ről olvastam valahol hogy sok dolog Blenderben készült
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudtommal nagyok is használják, ha nem is minden részét, csak nem verik nagy dobra.
Pl.:
https://blenderartists.org/t/wonder-woman-end-title-sequence/693552
https://www.blender.org/news/hardcore-henry-using-blender-for-vfx/
https://www.youtube.com/watch?v=exAwxzhBL8w
https://www.youtube.com/watch?v=aPaEq072ifM
https://www.youtube.com/watch?v=-xLeFGHn26s
Érdemes belenézni a Blender konferenciák előadásaiba, sokszor használják orvosi kutatásokhoz, fejlesztésekhez, vizualizációkhoz:
https://www.youtube.com/watch?v=w82KSBO4jJA
https://www.youtube.com/watch?v=L1yV8p7ELks
https://www.youtube.com/watch?v=FiO0iLzTyVg
https://www.youtube.com/watch?v=eiRO6vqZRUA
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Netflix új sorozata is Blenderrel készült:
https://www.youtube.com/watch?v=uf3ALGKgpGU
Játékfejlesztőként mi is évek óta azt használjuk.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/apps/developer?id=Artex+Games
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni