- tompos blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 839 megtekintés
Hozzászólások
Eddig háromszor rendeltem tőlük, mindig megérkezett időben, sőt, úgy emlékszem, hogy az utolsó kettő idő előtt. Ráadásul olyan nyomkövető rendszerük volt, amit sok magyar webshop is megirigyelhetne.
Gondolom ez nem változott az elmúlt egy évben. Feltételezve, hogy egyre több képviseletük van Európában, ennek csak jobbnak és nem rosszabbnak kellene lennie.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
„ ( tompos | 2018. november 6., kedd - 23:09 )
… Nov 7, 2018 előtt kiszállítjuk.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aaaa. Látom. És mit írtak, miért nem sikerült? Meg se kísérelték?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:)
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom ez fordítási tévedés lesz, ez inkább arra utal hogy a raktárkészletből kikerül és elindítják a szállítási folyamatot...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, "Estimated DISPATCH" és "Estimated DELIVERY" van.... neked az elsőt fordították "kézbesítés"-nek...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem semmit nem fordítottak. :-)
Ettől függetlenül: 6-án 23 óra körül a 7-edike előtti „dispatch”-t ígérnek. Ez nagyon profi logisztikát jelent, ha tényleg így van (volt).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni