- kovi blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1448 megtekintés
Hozzászólások
> a tehetseged es lehetosegeid jo reszenek elpazarlasaban mindenkeppen legalabb 8x-os vilagbajnok vagy
vs
"Az El Mundo szerint Alonso vagyona jelenleg nagyjából 200 millió euróra tehető, amivel ott van Spanyolország kétszáz leggazdagabb embere között - ez egy tekintélyes lista, a sportolók között például nincs nála gazdagabb jelen pillanatban."
No rainbow, no sugar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha azt mondanák hogy megkapom a 200 millió eurót, de cserébe ugyanolyan irritáló fejem lenne és ugyanolyan ripacs, cigány stílusban kellene élnem, mint neki.... még akkor is elfogadnám.
Egyébként miért nem tud ember maradni, mint például az a szőke északi ember.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit akarsz lehet, hogy már irritáló a fejed. De legalább neked sikerült embernek maradnod még így a "ripacs, cigány" stílusod ellenére is...:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha Hakkinenre gondolsz épp a minap fordult meg a fejemben mennyire nagyon hiányoznak az ilyen versenyzők. lehet, hogy Senna után Schumacher hirtelen jött, utána pedig még ennél is gyorsabban jönnek a 4x-es bajnok "tehetségek", de mondjuk egy Hakkinennel vetekedő ember még most sem terem minden bokorban.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ettol meg a wikipedia cikkekben az lesz hogy alonsonak csak 2 vb-je van, hamiltonnak 4, schumachernek meg 7.
hogy kozben mennyi a vagyona, az mar senkit nem erdekel. meg megis mi a 'szomat lehet kezdeni ennyi penzzel? ha elete vegeig mindennap szetszorna 5 millio huf-ot random, akkor se tudna elkolteni. meg kurvakra meg kokora sem lehet ennyit elverni...
aztan meg persze lehet igy csinalja: https://media.giphy.com/media/94EQmVHkveNck/giphy.gif
:D
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy az is benne lesz, hogy Triple Crown teljesítő, ami Schumaher-nek sose lesz, Hamilton-nak esetleg lesz rá esélye.
Sajnálom, hogy így döntött, de jól tette. Végül is mindegy, hogy 2019-ben, vagy utána két-három év múlva.
Ha az Indy-ben még bajnok akart lenni, időben megy.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Emlékszem, hogy NASCAR-ban ilyen nagyapó fejű bajnokok is voltak. Az Indy-vel együtt ezeket még behúzhatja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért, akart indulni Schumacher az Indianapolis 500-on? Mert anélkül marha nehéz nyerni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fogalmam sincs, hogy akart-e indulni vagy sem. Ettől még tény, hogy az autósport egyik elit klubjának - aminek jelenleg egy tagja van Graham Hill személyében - már nem lesz sose tagja.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sőt egy rakás „klubnak” nem lesz már a tagja, a balesete miatt. Ezért ilyesmivel érvelni – szerintem – ízléstelen dolog. Még ha igaz is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem nagyon értem, hogy hogyan jön ide a balesete. A balesete előtt is elég öreg volt már ahhoz, hogy esélytelen legyen. Ne keress ilyen gyenge kibúvókat.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól emlékszem, a második visszavonulása után már nem versenyzett semelyik sorozatban. Tippem szerint bármelyik versenysorozatban szívesen látták volna. Ha másért nem, akkor a reklámértéke miatt. Tehát úgy tűnik nem is akart. A baleset miatt pedig már esélye sincs meggondolni magát.
De hogy a Te érvelésed vonalán haladjunk tovább: Maratoni futásban sem sikerült kiemelkedő eredményt elérnie. Oscar-díjat sem kapott. Sőt, még egy hot-dog evő versenyt sem sikerült megnyernie. Már csak az a kérdés, hogy túl öreg volt ezekhez, vagy pedig nem is voltak ilyen tervei.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"De hogy a Te érvelésed vonalán haladjunk tovább: Maratoni futásban sem sikerült kiemelkedő eredményt elérnie. Oscar-díjat sem kapott. Sőt, még egy hot-dog evő versenyt sem sikerült megnyernie. Már csak az a kérdés, hogy túl öreg volt ezekhez, vagy pedig nem is voltak ilyen tervei."
Elég hülyének kell lennie valakinek ahhoz, hogy ne lássa: ez nem motorsport. Schumaher is megpróbálkozott az F1-en túl más motorsporttal: motorversenyzéssel. Tehetségtelen volt hozzá.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
„Tehetségtelen volt hozzá.”
Másnak meg ahhoz nem volt tehetsége, hogy 7-szeres F1 világbajnok legyen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehetsége, szerencséje, lehetősége, simulékony modora stb. Sok változós a képlet.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem. Nyilván Graham Hillnek csak tehetségre volt szüksége az eredményei eléréséhez. A képlet többi eleme nála nem „játszott”.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem volt szerencsém ismeri Graham Hill-t még a TV képernyőjén keresztül sem. Akkor hunyt el kb. amikor születtem.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hat a tehetsegebe beletartozik az is hogy "tehetsegesen" sikerult a legrosszabb csapatot valasztania, pedig lehetosege lett volna masra is...
ettol meg a tortenelemkonyvekbe schumi 7, alonso 2 fog szerepelni, minden mas csak kifogas.txt
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem sem ő, sem én nem keresünk kifogást. Alonso bizonyított Schumaher ellen, legyőzte, amikor kellett. Erről ennyit.
"The 28th Formula One World Drivers' Champion was at the time the youngest ever. Just 24 years old, Fernando Alonso also led the Renault team to the 2005 Constructors' Championship, thus ending the reign of the Michael Schumacher-Ferrari combination that had dominated for so long"
https://www.formula1.com/en/championship/drivers/hall-of-fame/Fernando_…
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Alonso bizonyított Schumaher ellen, legyőzte, amikor kellett. Erről ennyit.
Ez nem úszás vagy futás, itt van egy autó is, ami sokkal fontosabb a versenyzőnél. Schumacher és Alonso nem ugyanabban a csapatban versenyeztek, így elég nehéz összehasonlítani a teljesítményüket. Mindketten zseniális pilóták voltak a Formula 1-ben, de nem csak ők, lehetne még párat mondani.
Összehasonlítani talán két olyan versenyző teljesítményét érdemes, akik ugyanabban a csapatban versenyeznek, de még akkor is lehetnek (és voltak is, lesznek is) kisebb-nagyobb különbségek két csapattárs autója között, ahogy vannak különbségek a versenymérnökeik között is. 2007-ben pl. lett egy újonc csapattársa Alonso-nak (igaz, az az újonc korábban tesztpilóta volt ugyanannál a csapatnál). Ez az újonc 17 versenyből kilencszer jobb eredményt ért el az időmérőn Alonso-nál, az évad végén összesítésben pedig egy hellyel megelőzte Alonso-t (azonos pontszámuk esetén a több második helyezés döntött). Erről ennyit :)
El lehet azon vitatkozgatni, hogy ki a legjobb pilóta, ki a valaha volt legjobb pilóta, de nem nagyon érdemes, mert nehéz összehasonlítani úgy a pilóták teljesítményét, hogy különböző autókat vezetnek, ráadásul különböző korokban, eltérő szabályrendszerekben. Még a világbajnoki címek száma sem mérvadó egy műszaki sportban, ahol nagyon sok dolog számít a pilótán kívül. Egy dolog számít igazából, az, hogy kinek melyik pilóta szimpatikus, melyik pilóta kevésbé.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van, erre utaltam itt.
Magamat tudom korábbról ismételni. Schumacher egy szerencsés érában volt a F1-ben. A nagy öregek éppen léptek le, a fiatalok (pl. Alonso) pedig éppen csak kaptak lehetőséget jobb csapatoknál. Volt pár éve, amikor nem nagyon kellett megerőltetnie magát.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
'96-ban egy romokban lévő Ferrariba ült bele, amivel már kettős lábtörés nélkül '99-ben a csúcsra vitt volna (még Irvine-nak is majdnem sikerült, pedig hát...).
Ehhez képes Alonso maga köré sosem épített fel teljes csapatot, inkább tovább nyomta a mélybe. A tehetség nem csak abba merül ki, hogy egy jó autót elvezet. 2005-ben sokkal jobb volt a Renault (köszönhetően a szabályváltoztatásoknak is). 2006-ban kiélezett csata volt, ahol inkább a szerencse és a technikai hibák döntöttek (utolsó futamon Ferrari motorhiba egy sima 1-2. időmérő után).
Amúgy arra hivatkozni, hogy az F1 kiszámítható, miközben a WEC-ben nincs ellenfél (csak saját maguk, lásd még: padlólemez Silverstone:)) kicsit képmutató a részéről szerintem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Amúgy arra hivatkozni, hogy az F1 kiszámítható, miközben a WEC-ben nincs ellenfél (csak saját maguk, lásd még: padlólemez Silverstone:)) kicsit képmutató a részéről szerintem."
Semmi köze nincs ahhoz, hogy nincs ellenfél. Egyébként van, a másik Toyota. Alonso vezetése pedig egy számára ismeretlen szériában kifogástalan.
Én végignéztem, hogy a 24 óráson mit művelt. Éjjel hogyan vezetett. Azt azért meg kell csinálni.
Jött itt a duma, hogy Alonso az F1-en kívül nem lenne képes semmire. De. Megmutatta, hogy adsz neki egy gokartot, egy F1-es autót, egy Endurance-ot vagy egy Indy-t és egyikben sem vall szégyent.
Ez a tehetség.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
könnyen lehet, viszont a tehetségét kilóra adta bárkinek, miközben a megmondóember skillje lett a média számára legvonzóbb tulajdonsága. igazi F1-celeb. pedig előtte Schumachert kóstolgatta, jókat harapott bele, volt hozzá tehetsége. kicsit Dzsudzsák-utánérzése van az embernek: a PSV-ben és a holland ligában ő volt az egyik császár, már a Realból figyelték. dehát az Anzsi nagyon jól fizetett, meg a Dinamo meg a Bursaspor meg a valhalla vagy mi a tököm így hát az "jobb" megoldásnak bizonyult. ki a fasznak kellett a Real Madrid...
idővel tisztul a kép, a napokban már a Red Bull is csepegtetett: azért nem tudták leigazolni anno, mert Alonso akart diktálni, csak egy évre írt volna alá meg ilyesmi. nem kényszer a disznótor, így feljött helyette Mr. Multi21 és tojáshéjjal a seggén össze is rakott 4 VB címet. azért is furcsa ez az egész sztori, mert a sok szék közé beülés kirívó példáját ennyire nem szokták nagy nyilvánosság előtt és hétről hétre mutogatni. százmilliók nézik a szenvedését meg vergődését évek óta. minden egyes alkalommal székek közé ül, ilyen véletlenek nincsenek. inkább okai lehetnek.
egy több sebből vérző és önmagát kereső F1-nek nagyon jól jött volna egy teljesen McLaren-mentesített Alonso, egy Honda-mentesített Alonso, egy kisebb arcú Alonso, egy minden csapatnak vonzó Alonso. egy Alonso, akinek a kudarcainál nem mindig másra kellett volna mutogatni, akinek nem mindig más "most jólelintézte az évadát". dehát mint mondtam tisztul a kép, van aki mára kifejezetten nem szeretné a csapatában.
szóval itt az ideje versenyezni, most meg lehet mutatni mi van még a zsákban. nekem tetszett ahogy tavaly Andrettiékkel nyomta, az király volt. ilyesmi vonalon maradva simán tudnék neki szurkolni vagy mit csinálni. ez utóbbi tőlem nem könnyű mondat volt.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ettől függetlenül, azt a 200 millát nem szél fújta oda, azért tenni is kellet valamit, hol kormánnyal, hol nagypofával.
Baumgartner Zsótira emlékszik még valaki? :)
No rainbow, no sugar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Baumgartner Zsótira emlékszik még valaki? :)
Hát hogyne! A 2004-es amerikai nagydíjon pl. csak 3 kört kapott a győztes Schumachertől, Alonso meg ugyanott 65-öt :)
A mi Zsoltikánk a 8. helyen ért célba, kapott érte egy egész pontot, Alonso meg kiesett, 0 ponttal fejezte be a versenyt (defekt miatt) :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csodálatos videókat lehet összehozni a modern technikával. ezek a komoly gépekkel rögzített 50 fps felvételek, bennük akár szuperlassításokkal eszméletlenül jók. a következő anyagot megnézném ilyen minőségben, az egyik kedvenc F1 összefoglalóm. nincs benne bulvár, nincs jópofizás, csak a pálya. az viszont elég keményen: https://youtu.be/xcEU6Sm2E_0
a végén ott van egyébként Alonso is
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Silverstone 6 hours WEC, élő most:
https://twitter.com/gmicsk0/status/1031139583151550465
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni