Igenytelen legajja

Haztartasi gepeket regisztralnek:

1. AEG

aegregister.com (a doboxon levo lap szerint) -> aeg-electrolux.hu-ra redirect, ahol invalid cert fogad.

Az AEG hivatalos oldalan megtalaltuk a termegregisztraciot, siker.

2. Neff
Cim -> Asszony v. Ur
Hazszam (hosszu mezoben)
Utca + hazszam (rovid mezoben)
Jelszo (barmit beirva): "- a jelszó elsó három betűjének különbözőnek kell lennie"

Megjegyzem, a captcha helyettes megoldas egyedi, mashol nem lattam meg ilyet. Vajon mennyire hatekony?

3. Van meg Bosch, neki sem merek kezdeni:)

Hozzászólások

Boschnál is hasonló lehet a helyzet: minap bontottam lambdaszondát, és a dobozán QR kód meg hologram meg szériaszám, hogy ellenőrízzem a http://www.protect.bosch.com -on
Haha!

Mi az előnye ha beregisztrálod ?
Régen vásároltam ilyen berendezéseket. Ha nem olvasom el a topicodat akkor meg sem fordulna a fejemben, hogy beregisztráljak egy háztartási gépet.

Samsung TV-nél +1 évet kapni, a 2 év mellé. Bár most GDPR okokból elrontottak valamit, törölték az ügyféladatokat, és helyette mindenki megkapta (így gondolom az is, aki nem regisztrált). Hírlevelet egyébként nem küldtek, nem igazán tudom miért kell regisztrálni náluk. (GDPR tájékoztatóban azt írták, hogy még dolgoznak a GDPR-nak megfelelő rendszeren, és majd jelzik, ha megvan, akkor megint kötelező lesz regisztrálni a +1 évért.)

"Van meg Bosch, neki sem merek kezdeni:)" - ha "MyNEFF" reg-űrlapot nézted korábban, akkor nagy meglepetés nem fog érni, mert ua. rendszer, csak másképp van sminkelve. :)

Egyébként a Bosch háztartási készülékeknél érdemes a promócióknál is regisztrálni, folyamatosan vannak ilyenek, és garantált pénzvisszatérítések (mostanában a gyakori a 10%-ot visszakapsz a termék árából) meg ajándékok, illetve garanciakiterjesztések vannak. Ez külön felület, ami nem szép, viszont működik, de a kinézet "tuningja" is folyamatban. ;) Cserébe kapsz majd max. 1-2 levelet, hogy értékeld a terméket, amit regisztráltál. :)

3. A Bosch esetében, ha több készüléket akarsz regisztrálni, szerencsés, ha egy számlán csak egy készülék van. Egyébként trükközni kell a számlaszámmal, mert egy számlaszámot csak egyszer fogad el a rendszer (per user). Plussz extraként levelezhetsz még az ügyfélszolgálattal is.
A 10% időben megjött, de közel 4 hónapig tartott, mire a két regisztrált hűtő garancia igazolását a +3 évről megkaptam.

A pénzvisszatérítéses (ill. hasonló, tehát nem garanciakiterjesztéses) promócióknál általában max. 5 készüléket lehet regisztrálni egy számlához, pont azért, hogy ne kelljen trükközni. :) De egyébként elég rugalmasan van kezelve: ha a számla stb. korrekt és beleírod a megjegyzésbe, hogy mi a helyzet, azt szépen lekezelik neked.

közel 4 hónapig tartott, mire a két regisztrált hűtő garancia igazolását a +3 évről megkaptam - ez fura, mert a garanciaigazolás generálása/küldése automatikus, kb. ahogy beküldöd az űrlapot, kapnod is kell a pdf-et. Azt lehet tudni, hogy ez melyik promóció volt?

Az alábbiak néha hasonlítanak egymásra:

  • az eredeti ötletből készült leírás
  • az ügyfél által olvasott tájékoztató
  • az űrlapok tényleges működése
  • az IT-s háttérrendszerben implementált logika
  • az ügyfélszolgálat számára készített anyagokban leírt működés

:)

Leírás: az ötlet maradandó formába öltése, illetve annak meghatározása, melyik részlegnek és milyen céllal kell részt venni a megvalósításban. A leírás alapján az egyes részlegek előállíthatják azokat a szakmai terveket, amik szükségesek a meghatározott célok eléréséhez (ez az első momentum, ahol az ötlet megvalósítása igazán elkezdhet törekvések reményteli-, mégis szerencsétlen összjátékává válni).

Tájékoztató: a promóció ügyfél számára elérhető leírása, feltételei. (Egy összecsapott dokumentum, melynek elengedhetetlen részei az elgépelések és más helyesírási hibák.)

Ügyfélszolgálat számára készített anyagok: utasítások, melyek közlik az ügyfélszolgálatossal, ügyfél adott kérdésére milyen választ adjon, illetve szükség esetén melyik osztály felé eszkalálja a felmerült problémát. (Ezen anyagok által találkozik az ügyfél a neki nem szánt-, de az ötlet nadrágjából valahogy mégis csak előállt fasszal.)

:)

max. 5 készüléket lehet regisztrálni
Nekem a 2. gép esetében kellett egy extra karakter a számlaszám után, hogy az űrlap ne jelezzen hibát.

Azt lehet tudni, hogy ez melyik promóció volt?
2017 augusztusában történt a vásárlás, 10% pénzvissza és 3 év extra garancia.

A levelezőszerverem dobta vissza az első automata garanciaigazolást, valami nem tetszett az exim-nek.
Írtam nekik többször, választ nem kaptam. A telefonos üfsz pedig 2x is a 10% regisztrálásáról küldte a visszaigazolást. Majd nagy nehezen felfogták, hogy mit szeretnék. Akkor már december volt...