- tompos blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1526 megtekintés
Hozzászólások
Boschnál is hasonló lehet a helyzet: minap bontottam lambdaszondát, és a dobozán QR kód meg hologram meg szériaszám, hogy ellenőrízzem a http://www.protect.bosch.com -on
Haha!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
lol!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi az előnye ha beregisztrálod ?
Régen vásároltam ilyen berendezéseket. Ha nem olvasom el a topicodat akkor meg sem fordulna a fejemben, hogy beregisztráljak egy háztartási gépet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tobbyire kapni erte + par ev garanciat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ezt nem tudtam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Samsung TV-nél +1 évet kapni, a 2 év mellé. Bár most GDPR okokból elrontottak valamit, törölték az ügyféladatokat, és helyette mindenki megkapta (így gondolom az is, aki nem regisztrált). Hírlevelet egyébként nem küldtek, nem igazán tudom miért kell regisztrálni náluk. (GDPR tájékoztatóban azt írták, hogy még dolgoznak a GDPR-nak megfelelő rendszeren, és majd jelzik, ha megvan, akkor megint kötelező lesz regisztrálni a +1 évért.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Többnyire.
Electrolux / AEG-s háztartási gépeken is ott a nagy matrica h. így meg úgy regisztrálj, aztán mikor olvasom h. mit adnak cserébe, kb. az maradt h. "egyszerűbben" megtalálom az elektronikus manual-t.. garancia kiterjesztés lóf*sz.
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most majus 31-ig egesz biztosan volt egy +3 ev garancia akcio - en pont a vegen vettem mosogepet, es beleestem, onnan tudom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én 3 éve vettem ilyesmit, akkor nem volt ilyen. Akkor akciós, néha van, az év nagy részében meg nincs.
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
AEG-nel +3 ev garancia az alap 1 melle.
Amugy ez egy vicc, http://www.aeg-electrolux.hu most epp ezt adja:
Invalid URL
The requested URL "[no URL]", is invalid.
Reference #9.d7710617.1528142898.1ac46e5d
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Van meg Bosch, neki sem merek kezdeni:)" - ha "MyNEFF" reg-űrlapot nézted korábban, akkor nagy meglepetés nem fog érni, mert ua. rendszer, csak másképp van sminkelve. :)
Egyébként a Bosch háztartási készülékeknél érdemes a promócióknál is regisztrálni, folyamatosan vannak ilyenek, és garantált pénzvisszatérítések (mostanában a gyakori a 10%-ot visszakapsz a termék árából) meg ajándékok, illetve garanciakiterjesztések vannak. Ez külön felület, ami nem szép, viszont működik, de a kinézet "tuningja" is folyamatban. ;) Cserébe kapsz majd max. 1-2 levelet, hogy értékeld a terméket, amit regisztráltál. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3. A Bosch esetében, ha több készüléket akarsz regisztrálni, szerencsés, ha egy számlán csak egy készülék van. Egyébként trükközni kell a számlaszámmal, mert egy számlaszámot csak egyszer fogad el a rendszer (per user). Plussz extraként levelezhetsz még az ügyfélszolgálattal is.
A 10% időben megjött, de közel 4 hónapig tartott, mire a két regisztrált hűtő garancia igazolását a +3 évről megkaptam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A pénzvisszatérítéses (ill. hasonló, tehát nem garanciakiterjesztéses) promócióknál általában max. 5 készüléket lehet regisztrálni egy számlához, pont azért, hogy ne kelljen trükközni. :) De egyébként elég rugalmasan van kezelve: ha a számla stb. korrekt és beleírod a megjegyzésbe, hogy mi a helyzet, azt szépen lekezelik neked.
közel 4 hónapig tartott, mire a két regisztrált hűtő garancia igazolását a +3 évről megkaptam - ez fura, mert a garanciaigazolás generálása/küldése automatikus, kb. ahogy beküldöd az űrlapot, kapnod is kell a pdf-et. Azt lehet tudni, hogy ez melyik promóció volt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az alábbiak néha hasonlítanak egymásra:
- az eredeti ötletből készült leírás
- az ügyfél által olvasott tájékoztató
- az űrlapok tényleges működése
- az IT-s háttérrendszerben implementált logika
- az ügyfélszolgálat számára készített anyagokban leírt működés
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
leírás, tájékoztató, ügyfélszolgálat számára készített anyagok - a többit értem, de ezek a kifejezések ismeretlenek ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Leírás: az ötlet maradandó formába öltése, illetve annak meghatározása, melyik részlegnek és milyen céllal kell részt venni a megvalósításban. A leírás alapján az egyes részlegek előállíthatják azokat a szakmai terveket, amik szükségesek a meghatározott célok eléréséhez (ez az első momentum, ahol az ötlet megvalósítása igazán elkezdhet törekvések reményteli-, mégis szerencsétlen összjátékává válni).
Tájékoztató: a promóció ügyfél számára elérhető leírása, feltételei. (Egy összecsapott dokumentum, melynek elengedhetetlen részei az elgépelések és más helyesírási hibák.)
Ügyfélszolgálat számára készített anyagok: utasítások, melyek közlik az ügyfélszolgálatossal, ügyfél adott kérdésére milyen választ adjon, illetve szükség esetén melyik osztály felé eszkalálja a felmerült problémát. (Ezen anyagok által találkozik az ügyfél a neki nem szánt-, de az ötlet nadrágjából valahogy mégis csak előállt fasszal.)
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
max. 5 készüléket lehet regisztrálni
Nekem a 2. gép esetében kellett egy extra karakter a számlaszám után, hogy az űrlap ne jelezzen hibát.
Azt lehet tudni, hogy ez melyik promóció volt?
2017 augusztusában történt a vásárlás, 10% pénzvissza és 3 év extra garancia.
A levelezőszerverem dobta vissza az első automata garanciaigazolást, valami nem tetszett az exim-nek.
Írtam nekik többször, választ nem kaptam. A telefonos üfsz pedig 2x is a 10% regisztrálásáról küldte a visszaigazolást. Majd nagy nehezen felfogták, hogy mit szeretnék. Akkor már december volt...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni