Csak nálam döglődik az mkb minden fronton, vagy nagyobb a káosz?
Eddig azt hittem csak más bankoknál szokás a szopás.
Se a mobilappjuk nem műxik, se az internetes "netbankár" szolgáltatás.
Érdekes módon a jóváhagyási kérelmet el tudta küldeni a telefonomra, de azon túl semmi.
Vár és áll a "kért oldal betöltése folyamatban" résznél.
- 970 megtekintés
Hozzászólások
Ahh... Azt hiszem megvan. Bár, a "fake" belépés helyett igazán adhatna vissza legalább a weboldal egy üzenetet, hogy "bocsi menj haza, karbantartunk!".
Amikor mégis sikerül belépni... Na, akkor egyből ott az olvasatlan üzenet, hogy nov 29. 22:00-24:00 karbantartás.
Ezt az infót mondjuk push-al leküldhetnék előre az app-ba is, hogy ne mindenféle rejtélyes hibaüzenetet toljon az arcomba, hogy nem tudja az ujjlenyomatomat felismerni, vagy a kód, amit megadok hibás, vagy... szóval lehetne nem félrevezető is! ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én tegnap pont weben akartam használni és ott kint volt az üzenet, hogy karbantartás 01.00-ig, de 11.30 körül már be tudtam lépni. Az nem tudom hogy az app üzen-e ilyenkor.
Viszont 2 hibával talákoztam az appot illetően, az egyik hogy indulás után kilépett, kiderült van frissítés :)
A másik hogy appban az átvezetés is utalásnak minősül, tehát az utalási korlát számít, ezt majdnem megszívtam amikor átvezeti akartam a fő számlámra és nem értettem hogy miért nem megy, végül kerestem egy számítógépet. Csak 1 hónap mulva deritették ki hogy mi volt a hiba :)
--
ESET és Synology hivatalos viszonteladó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy másik MKB feature amibe én még csak tegnap futottam bele először, hogy 18-20 óra között a netbankban nincs egyenleg és lekötések információ. Egy kis piros sor jelenik meg, hogy most nincs információ az egyenlegedről és lekötésedről. Láttam, hogy este jön a karbantartás és nem tudtam, hogy a telebankár működni fog-e, ezért felhívtam őket, hogy ez most az esti karbantartás korai tünete, vagy mi? Ekkor közölték, hogy 18-20 óra között ez normális, hogy ilyenkor nincsenek ezek az infók a netbankban .... ?? !! na ez mekkora gáz, eddig oltári mázlim volt, hogy nem léptem be ebben az időablakban. Ilyet sem láttam még más bankok netbankjaiban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, azt meg kell hagyni, vannak q...ságaik.
De még ezekkel együtt is, a kb. leghasználhatóbb magyarországi banknak tűntek nekem.
Ha jól értem, akkor jobb híján bele kell törődni, hogy még van hova felzárkózniuk.
Evvel együtt is:
A 0-24 telefonos ügyfélszolgálatuk kifejezetten szimpatikus.
Este 10-11 óra körüli időkben hívom őket jellemzően. Kicsi a várakozási idő viszont ilyenkor is kedves, ügyfélbarát szolgáltatással volt eddig dolgom. Pedig utálok telefonon magyarázni olyasmit perceken keresztül, amit amúgy egy gépen fél perc alatt el lehetne intézni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
B+
Ezen hangosan felröhögtem! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni