mkb off

Csak nálam döglődik az mkb minden fronton, vagy nagyobb a káosz?

Eddig azt hittem csak más bankoknál szokás a szopás.

Se a mobilappjuk nem műxik, se az internetes "netbankár" szolgáltatás.
Érdekes módon a jóváhagyási kérelmet el tudta küldeni a telefonomra, de azon túl semmi.
Vár és áll a "kért oldal betöltése folyamatban" résznél.

Hozzászólások

Ahh... Azt hiszem megvan. Bár, a "fake" belépés helyett igazán adhatna vissza legalább a weboldal egy üzenetet, hogy "bocsi menj haza, karbantartunk!".
Amikor mégis sikerül belépni... Na, akkor egyből ott az olvasatlan üzenet, hogy nov 29. 22:00-24:00 karbantartás.

Ezt az infót mondjuk push-al leküldhetnék előre az app-ba is, hogy ne mindenféle rejtélyes hibaüzenetet toljon az arcomba, hogy nem tudja az ujjlenyomatomat felismerni, vagy a kód, amit megadok hibás, vagy... szóval lehetne nem félrevezető is! ;-)

Én tegnap pont weben akartam használni és ott kint volt az üzenet, hogy karbantartás 01.00-ig, de 11.30 körül már be tudtam lépni. Az nem tudom hogy az app üzen-e ilyenkor.
Viszont 2 hibával talákoztam az appot illetően, az egyik hogy indulás után kilépett, kiderült van frissítés :)
A másik hogy appban az átvezetés is utalásnak minősül, tehát az utalási korlát számít, ezt majdnem megszívtam amikor átvezeti akartam a fő számlámra és nem értettem hogy miért nem megy, végül kerestem egy számítógépet. Csak 1 hónap mulva deritették ki hogy mi volt a hiba :)

--
ESET és Synology hivatalos viszonteladó

Egy másik MKB feature amibe én még csak tegnap futottam bele először, hogy 18-20 óra között a netbankban nincs egyenleg és lekötések információ. Egy kis piros sor jelenik meg, hogy most nincs információ az egyenlegedről és lekötésedről. Láttam, hogy este jön a karbantartás és nem tudtam, hogy a telebankár működni fog-e, ezért felhívtam őket, hogy ez most az esti karbantartás korai tünete, vagy mi? Ekkor közölték, hogy 18-20 óra között ez normális, hogy ilyenkor nincsenek ezek az infók a netbankban .... ?? !! na ez mekkora gáz, eddig oltári mázlim volt, hogy nem léptem be ebben az időablakban. Ilyet sem láttam még más bankok netbankjaiban.

Hát, azt meg kell hagyni, vannak q...ságaik.
De még ezekkel együtt is, a kb. leghasználhatóbb magyarországi banknak tűntek nekem.

Ha jól értem, akkor jobb híján bele kell törődni, hogy még van hova felzárkózniuk.

Evvel együtt is:
A 0-24 telefonos ügyfélszolgálatuk kifejezetten szimpatikus.
Este 10-11 óra körüli időkben hívom őket jellemzően. Kicsi a várakozási idő viszont ilyenkor is kedves, ügyfélbarát szolgáltatással volt eddig dolgom. Pedig utálok telefonon magyarázni olyasmit perceken keresztül, amit amúgy egy gépen fél perc alatt el lehetne intézni.