Prepaid-es SIM adategyeztetés

 ( locsemege | 2017. május 12., péntek - 16:03 )

Várom az ügyfélszolgálatos jelentkezését. Már 23 perce. Online nem lehet intézni, az túl egyszerű lenne. Elég vacak ezzel a tömörítéssel zenét hallgatni...

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Wow, 32 perc után ügyfélszolgálatos felvette, a 37. percben végeztünk. Beszélgetésünket barátságosnak nem, de tárgyilagosnak és eredményesnek nevezem.


tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE

Woww, az még szép idő. Ismerősöm 57 percen keresztül tartotta, aztán majdnem falhozverte a telefonját. Azt mondta jön ő is inkább Redesnek, nem fog szarakodni többet prepaiddel.

Nekem 60 perc volt a rekordom - igaz, kihangosítva -, amikor még a T-Home-nál volt netem. (A 60 perc is csak azért, mert 60 perc után elbontotta valamelyik rendszer a hívást.)

Nekem is ki volt hangosítva. Ennyi idő alatt leesett volna a kezem és megfőtt volna a fejem.


tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE

3 kártyám van, 2 telefonálásra, 1 mobilnet. Hálistennek egyik sem prepaid.

Nálam a Telekom ment online - kb. 1 hét múlva jött is visszaigazoló SMS -, a Telenort nem, mert valami nem egyezett. (Persze ezt úgy, hogy 1-2 éve 4G-s SIM csere apropóján adatokat is egyeztettünk.)

T-nel megy online ez biztos, 1 hete csinaltam meg.
A masik kettot passzolom.

Nem ilyen egyszerű. Három nagy szolgáltató van, de több brand. És az egyik van annyira gyökér, hogy a nagy brandjét lehet csak online intézni, a kisebbeket nem. Azt csak telefonon. Pedig elhiheted, épp a gép előtt ülve hallgattam több, mint fél órán át ugyanazt a dallamot kihangosítva borzalmas hangminőségben. Szóval, ha a kisebb brand esetében is ment volna az online ügyintézés, megkíméltem volna magam a bizonytalan ideig történő ügyintézőre várástól.


tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE

Ma csináltam online 2db Telekomos, és egy Telenorost. Pár pillanat volt.
Ez a kettő tuti megy online.

Elég sajnálatos a locsemege által írt kis brand-es szivatás.
- - - - - - - - - - -
"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001 valahol máshol

Nem akartam megnevezni, semmi kedvem ahhoz, hogy a lakásom bejáratánál tolongjon egy rakás jogász összeráncolt szemöldökkel. Ettől függetlenül nyilván kitalálható, például a kis brandek erősen korlátos számossága okán is. :)


tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE

nem mindegy h branded reseller vagy branded provider -rol van szo..

szerk: bocs, gyors google kereséssel meg is van a válasz.