- kovi blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1100 megtekintés
Hozzászólások
Inkább csak a Honda. A McLaren kifejezetten jó autót épített idén.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
8/10 trolling? elsőre is majdnem mesteri szint :)
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az megvan ugye nem csak lóerőktől lesz gyors egy autó?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én most már azt remélem, hogy az egész évük ilyen lesz. Ezzel pedig a Honda végleg megszégyenülten elhagyja az F1-et és ilyen szégyennel a fejükön SOHA nem jut eszükbe újra, hogy még egyszer felbukkanjanak ott.
Ennyire inkompetens brigádot talán még nem is látott a sorozat. A legnagyobb baj az, hogy fogalmuk sincs 3 év után, hogy mi a probléma és arról sem, hogy hol kellene javítani:
Bahrain Grand Prix 2017: Honda make SHOCKING admission about Fernando Alonso's McLaren
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ennyire inkompetens brigádot talán még nem is látott a sorozat."
Dehogynem, pont azt a csapatot, akivel szerződtek. A McLaren volt olyan hülye, hogy az F1 elmúlt 20 évének legnagyobb motorváltását egy olyan beszállítóra bízta, amelyik ne mvolt jelent az F1-ben 7 éve, és futamot a motorjai utoljára 1992-ben nyertek.
De tudjuk, a McLaren nem hibás semmiben, csak a Honda. :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ki mondta, hogy a McLaren nem hibás? Az egyik technikai/műszaki kérdés (egy motorgyártó nem tud motort / energiavisszanyerő egységet gyártani, hangolni, illeszteni), a másik meg egy menedzsmentbeli kérdés.
Szerinted engem, műszaki embert melyik érdekel, melyiket fogom megreklamálni?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt kell megreklamálni, amelyiktől változás várható. A Hondától nem nagyon. A McLaren menedzsmentje tud a helyzeten csak változtatni, a Honda erre alkalmatlan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Azt kell megreklamálni, amelyiktől változás várható."
Szerintem tök mindegy, hogy én mit reklamálok. Viszont menedzsment kérdések továbbra sem érdekelnek.
"A Hondától nem nagyon."
Hát elég szomorú. Ez már a F1 image-ére is kihat, rombolja azt. Én viszont jól szórakozok azon, ha éppen megy a motorjuk, akkor Alonso azzal a fossal hogyan előzgeti a jampecokat. Amíg a fehér füst ki nem száll belőle.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az F1 image-t az rombolja, hogy olyan balfasz menedzsmentek vannak, mint a McLaren.
A szar motorok önmagában nem rombolják az F1 image-t, az esélytelen kiscsapatok mindig is szar motorokkal versenyeztek (Cosworth, Supertec stb.), mégis tök fasza volt az F1.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erről a vélemények megoszlanak. Előbb-utóbb kellemetlen lesz az F1-nek, hogy a pilóták más szériákba mennek vendégszerepelni. Egy premier szériának meg kellene hoznia olyan szabályokat, amik egyszerűen kiszűrik a valamilyen szinten teljesíteni nem tudókat. Ha tudnak 107%-os szabályt hozni a versenyre, akkor lehetne szankciókat hozni a megbízhatatlanság e fokára is.
Az F1 új tulajdonosa reformokat ígért. Itt lenne az ideje annak, hogy a kóklereket ne engedje a beszállítók közé.
Ha a csapatot is ki kell baszni, basszák ki azt is. Nekem mindegy. Az sem érdekel, hogy Alonso is megy vele erre az évre.
Az a probléma, hogy az élen Hamilton, Vettel és a finn (a neve se jut eszembe, annyira jelentéktelen) nagyszerűen "elversenyezgetnek" egymással, csak éppen azért ilyen "sikeresek", mert nincs igazi ellenfelük.
Alonso-t pedig lehet hibáztatni, hogy miért szerződött oda, ahova. "Valószínűleg" (nyilván) nem ezt ígérték neki. Akik pedig ígértek, vagy hazudtak vagy felelőtlen ígéreteket tettek.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De hát Alonsonak tuti szerződése van, oda mehet ahová akar. Egy ideje elég egyértelmű, hogy ebből a csapatból még középtávon se nagyon lesz semmi, nemhogy rövidtávon. Hát miért nem megy máshova?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aláírt, nem fog belőle kitáncolni. Ezt szerintem lenyilatkozta. Cserébe viszont nem fog kesztyűs kézzel bánni a csapattal. Első lépésként bejelentette, hogy kihagyja Monaco-t és elmegy helyette máshova. Szerinted ezt hányan engedhetnék meg maguknak?
Boullier arról beszélt, hogy tudják, hogy frusztrált, igyekszenek a kedvére tenni.
Sokáig nem kell kihúznia, ugyanis a szerződése lejár.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:) ja, most már így :) Kihagyja Monacot, és máshova megy :) Pont egy Mclaren-Hondaba az indycarba :)
Hihetsz ebben is. Szerintem meg egy darab hús, akit megvettek 3 évre és azt csinálnak vele amit akarnak, ő meg max hisztizik a csapatrádióban, hogy az előbb 300 méterre voltak mögöttem most meg megelőztek, nemár, jajj, jujj.
Ha valóban azt tehetne amit akarna, ha valóban a verseny érdekelné elsősorban, akkor már lépett volna. Akárhova megy, jobban jár versenyzőként. De nem megy. Vagy mert nem tud, vagy mert nem a verseny érdekli a legjobban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig is így volt és még nincs vége az évnek. A csapatrádió pedig azért van - helló Raikonnen-fag Wéber -, hogy a pilóta azt mondjon, amit közölni szeretne. Ha azt szeretné közölni, hogy az alatta levő motor egy darab fos, akkor köszönjék meg a visszajelzését és igyekezzenek jobbat gyártani.
Mondjuk én kibiceken és riportereken kívül nem hallottam mást kommentálni ezt, a csapat pedig nem győzi exkuzálni magát és elmondani minden fórumon, hogy tudják, hogy csalódott és igyekeznek a kedvére tenni.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na most a rádióba hisztit arra hoztam példának, hogy jelenleg kb ennyit tehet Alonso a pályán. Amúgy nem zavar, meg hát újdonságot sem mondott. Nem ezt érdemelné, de ezt választotta$, így nem sajnálom.
Ez a kibic szöveg meg nagy poén, mindenki kibic aki követi a F1-et nem? Az nem kibic, aki benne van a F1-ben, ott dolgozik valamilyen feladatkörben. Nem jól gondolom? Vagy az egyik aki követi a F1-et az nem kibic, a másik meg kibic? Mi határolja el a kibicet a nem kibictől? Hány éve nézi a F1-et, vagy mi?
Kedvébe járni. Úgy akarod láttatni, mintha az egész csapat Alonso körül forogna. Azt persze lehet, hogy szeretnék, hogy fogja be kicsit a száját, ne pirítsa már ő is őket, mikor amúgy is lángolnak. De majd a következő "tutijó, bármit megtehet" szerződésbe belefoglalják azt is hogy kussolsz, nesze még 1 milla ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Senki sem mondta, hogy sajnáld. Arra céloztam, hogy ha ott lenne az elsők közt (és ez nem rajta múlik), akkor mindenki jobban járna, mert izgalmasabb lenne az F1.
"Ez a kibic szöveg meg nagy poén, mindenki kibic aki követi a F1-et nem"
Így van. Én is az vagyok. De nyilván sem a te, sem az én, sem a sportriporterek véleménye releváns csapatkérdésekben. Remélem még emlékszel, hogy honnan indultunk.
"Kedvébe járni. Úgy akarod láttatni, mintha az egész csapat Alonso körül forogna."
A nyilatkozataik alapján ez így is van. Valljuk be, Alonso-n kívül a McLaren semmilyen értéket sem képvisel jelenleg és semmilyen értéket sem tud felmutatni. Autójuk nincs, Vandoorne értéke elhanyagolható. Ha TOP pilótájuk sem lesz, ezzel a teljesítménnyel az utolsó helyre csúsznak, ami azt jelenti, hogy szponzoruk sem lesz. Szóval, igen. Körülötte forog a világ a McLaren-nél.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy néz ki eddig, hogy végre izgalmas idény lesz. Alonso ennek tutijó szerződése ellenére nem lesz részese, jelen állás szerint én arra tippelek már többet nem is lesz rá lehetősége. Szerintem vakvágányra szerződtette magát, de majd meglátjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lesz nem lesz majd kiderül. De azért a topiknyitó itt nem Alonso, hanem a Mclarean-Honda. Ha lesz Alonso, ha nem, ezzel a szarkupaccal valakinek szívnia kell majd. Legyen az Button, Vandoorne vagy akárki. Valahogy ez itt eléggé elsikkadt a részetekről az Alonso szidalmazásban.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És akkor mi van, ha ez egy szarkupac? Az Arrows, a Minardi is szarkupac volt, meg szarkupac volt a Marussia is, a HRT is, a Caterham is, aztán mégis működött az F1.
Kit érdekel, hogy szar a Honda? Volt már ilyen motorszállító az F1-ben. Nincs ebben semmi. A McLaren idióta döntést hozott, most megfizetik az árát az idióta döntésnek.
Felesleges az F1 vezetőségén számonkérni azt, hogy "de hát ilyen beszállító ne is lehessen", ha éppen szar a kedvenced csapata. Ez van, ők döntöttek így.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Összeolvasom neked a topiknyitót:
mclaren-honda
( kovi | 2017. április 16., vasárnap - 18:35 )
távozz!
Rossz szálba válaszoltál.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Idecitálnám neked a kommentedet:
"Az F1 új tulajdonosa reformokat ígért. Itt lenne az ideje annak, hogy a kóklereket ne engedje a beszállítók közé. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt tartom is. A jövőre nézve. Nem akarok visszafelé szabályozni.
Az, hogy mi volt régen, mi a szart számít? Régen a pilóták deréktól felfele kilógtak a kasztniból. Izgalmasabb volt a verseny, mert akár ketté is vághatta valami!
Na és? Akkor ne haladjunk előre?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igyekszenek a kedvére tenni
ha csak ez a cél: 3 fehér csík, 3 kurva, tesztoszteron rinyálás ellen, jó hosszú összeg $-ban és √
egyébként szerintem arról van szó, hogy Andrettiék a kiszemelt szériában teljesen más kondíciókkal rendelkeznek, mint a gyári Honda az F1-ben. ezzel akarnak kozmetikázni a Hondánál és mekkkkkklárennél - és nem is rosszul csinálják. csak nehogy lebénuljon az embered: ott nem patikamérlegen mérik a versenyzést tiniretkekkel hígítva és arra törekedve, hogy jajj nehogy megkarcolja valami a pilóta kezét. ott ha kell 380-nál rád hajtogatnak 900 kiló cuccot, mint a májkrémes dobozt. de mindegy amúgy, ha neked úgy jó tőlem nézheted a legnagyobb versenyzőt, de ettől még egy potenciális áldozat, részben a saját gyökérségének áldozata.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom bántja a csőrödet. Schumaher is megpróbálta a motorversenyt, össze is törte magát. Na és? Ezek versenyzők.
"Van ilyen" – kommentálta tömören az esetet Schumacher.
Őket ez mozgatja. Szerinted meg a nyugdíj. Az a baj, hogy saját magaddal szembe kerülsz gyakran a véleményeddel:
nyugdíjra hajt - elmegy a "nagyonveszíjes Indy 500-ba"
Egyébként pedig aki a nyugdíjra hajt, az nem tol végig egy olyan felkészülést mint Alonso. Nézz utána az edzéstervének.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez még szerintem gyengére sikerült, de alakul, alakul :)
nem konkrétan az embered bántja a csőrömet, alkalmanként jót röhögök a szurkálásain - de tőlem elpárologhat innét egy szempillantás alatt, mára észre sem venném. sajnos annak a gépezetnek az önkéntesen vállalt része, ami által egy csapattal és két pilótával valójában kevesebb van a pályán. jól beleillik a képbe, mondhatni a zsák a foltját praktikusan találta meg. ha ezt érzed bántásnak, akkor viszont van benne valami.
én nem mondtam egy szóval sem, hogy termékenységi táncban vidámkodva megy. legalábbis itt nem arról van szó, hogy reggel megébredve, a kávé után széles vigyorral felhívta a mekkláren tököm tudja még melyik megnem' puccsolt vezetőjét: "hallod haver, azt álmodtam, hogy az Indyben szórakozok. intézzétek már el nekem - amúgy is a tököm tele van veletek, most jó pontot szereznétek". ennél praktikusabb az a magyarázat amit fentebb írtam. bár kicsit bonyolultabb lehet, hiszen a Honda piszok nagy pénzért versenyző Frédijének nem nagyon szabad sérülnie, mert az anyagiakban is katasztrófa. ezért nem engedik a pilótáikat az átlagcsapatok rizikós sportokat űzni. de a Mclaren-Honda esetén vélhetően mérlegre tették az eddigi égést és vele ellenben némi életmentő PR melót. megbolondították egy kis rizikóval, amit Frédi visz a hátán.
apropó szembekerülés. én éppen azt látom, ahogyan a Frédiszurkolók közt a mai műsornak hála nem ritka a kognitív disszonancia képe. tök természetes lehet, emberként teli vagyunk ilyennel. ha ezt kell megoldani valahogy gyorsan fejben, azzal nekem nincsen bajom. sőt, hajrá.
a világ utolsó dolga lesz Frédi edzésterve, aminek utánanézek. ne viccelj már :D
ui ha barátsággal kérlek, nem hagynád el azt az időnkénti cigányszlenget? veszíjes, lerohadt, megbőrözte stb. ezekre gondolok. nem keresem vissza mindet, biztos vágod. privátban akartam kérni, nehogy az legyen, hogy jajj nagyon bántalak. itt írom, talán meglátod, hogy nem erről van szó.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Írtál 14 sornyi semmit, mellébeszélést és személyeskedést.
Részemről itt a vége.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a jelenlegi mekkláren az F1-ben szakmailag is teljesen alkalmatlan, az elmúlt majd' 10 évben ennek többször bizonyságát adták. 8 éve már ott tartott a dolog, hogy a rájuk bízott technikát megkapták ugyanabban a formában Brawnék is - a körítésnek köszönhetően utóbbi mindent vitt, a mekkkkhhhkhhhlrr meg hozzájuk képest gyűjtött vagy 40%-nyi pontot, ráadásul Hamiltonnal a garázsban. éppen !egy kerek ponttal többet, mint egy negyedik helyezett lesajnált Ferka. jah, hogy nekik nem jutott eszükbe dupla diffúzor, hát van ez így a műszaki életben. elég sok hasonlóan árulkodó jel van a levesben, a fent említett ~10- év siralmas. amikor nagyon húzott a szekér, akkor akár épp a Ferraritól loptak adatokat. idén a kiesések között akad fékhiba stb. piti ügy :)
ha Bruce Mclaren feltámadna fél órára és adnál egy 90 centis kaszát a kezébe, Woking környékén pár illetékesnek egy suhintással nyesné le a fejét. a műszaki és háttérmunka, a management és a belső viszályok mára már olyanok, hogy ebben a formában csodaszámba menne az F1 istálló jövő évi létezése.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nem a menedzsment hibája 100%-ban, hogy egy olyan kutyaütő brigáddal van szerződésben, ami nem tud egy működő motort felmutatni.
Bahrain-ben megy a teszt. A Honda motor két kör után leállt :D
https://www.motorsport.com/f1/news/honda-hits-fresh-problems-in-bahrain…
Vízfolyás. Ezek olyan szánalmas hibák, amiket egy 1200-es Ladán sem lenne szabad látni. Ráadásul nem ez az első eset a vízzel. Előtte meg az olajjal.
Pancserek.
Egy menedzsmentnek sok mindent figyelembe kell vennie a szerződések megkötésekor, de azt azért nem hiszem, hogy fel kéne tennie azt a kérdést a beszállítójának, hogy
- "Kedves Honda szakik, ugye tudnak olyan motort szállítani, aminek orrán-száján nem dől a víz / olaj felváltva az indítás utáni második körben"?
Nem arról van itt szó, hogy gyengébb a motor 120 LE-vel és lassabb 30 km/h-val a többinél. Oda el sem jutunk. Ott tartunk, hogy nem lehet vele rajthoz állni és ez Vandoorne szerint is geci frusztráló:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/129032
Ezek a pilóták komoly felkészülést toltak végig, ők megtették a dolgokat. Az rohadt igazságtalan, hogy még arra sincs esélyük, hogy felálljanak a rajtvonalra. Arról nem is beszélek még, hogy meglássák a célvonalat.
Én sem szeretek jó párat a F1 mezőnyéből, de sosem gondoltam arra, hogy de jó lenne, ha XY nem tudna kiállni a versenyre, mert akkor az én favoritom jobban járhatna. Ez nem verseny.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért az sem segít a helyzeten, hogy csak 2 autó tud adatokat gyűjteni, míg a többi motorszállító 6-8 autóval dolgozik. És ez pont a Mclaren hülyesége volt annó, hogy kizárólagosságot akartak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oké, de ahhoz, hogy ne folyjon a víz meg az olaj, nem telemetria, hanem megfelelő tervezés és tömítés kell. A telemetriához el sem jutunk. Ezek nevetséges mechhanikus problémák. A melegedés dettó.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kár lenne. Alonsonak pont jó :)
--
♙♘♗♖♕♔
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni