edigital nyomor

Rendeltem vmit, de nem szallitjak, sejtem is, h miert. Igy beszelnunk kene, h mi legyen.

Felhivom az ugyfelszolgalatot, gep veszi fel. Amig el nem mondja a baromsagait, addig menupontot nem tudok nyomni. Minden alpontnal igy van.
Majd egy ido utan frankon szetkapcsol.

Megyek a honlapra, h majd irok levelet. Van is link, h email ugyfelszolgalat. Perszehogy egy szaros faq-ra visz, email cimet nem mutatnak.

#fostalicskakalapszarnyuvadjanakbele

Hozzászólások

Szemelyesen az uzletben se jobb a helyzet ha nyomorrol van szo (Sugar)

Vettem már pár dolgot náluk, kevertek is el csomagot, pár nap alatt korrigáltak. Néha nincsenek a helyzet magaslatán.

Egyszer rendeltem egy vasalót. Kiszállították, csomag sértetlen. De nem bonthatom ki, hiába írják az edigital oldalon hogy nézzem meg, nem tehetem amíg át nem vettem, alá nem írtam, amikor is a futár máris lelép mert siet.
A sértetlen dobozban egy egyértelműen már egyszer leejtett, az orrán összetört vasaló volt.
Edigitál szerint átvettem, nem néztem meg, enyém. Semmi módon nem veszi vissza, nem küldenek másikat.
Kidobtam, így jártam.

„Nem kell atvenni. Ennyi.”

A futárt nem fogja zavarni, hogy másnap is vissza kell mennie, így ettől nem biztos, hogy megváltozik a hozzáállása.

Ha kártyával már kifizetted, akkor egy-két kört majd futnod kell, mire visszakapod a pénzed. Ha a futárnak fizetnél, akkor ezeket a köröket megspóroltad, ellenben a megrendelt árut nem kaptad meg. Tehát egy másik webshopból újra megrendelheted, és reménykedhetsz, hogy egy olyan futár hozza ki, aki megvárja amíg felbontod. Ha peches vagy, akkor ugyanaz a futár fogja kiszállítani, és a korábbi történet újra megismétlődik.

Másrészt: kb. másfél éve rendeltem törékeny árut. Sajnos már nem emlékszem, melyik cég szállította ki. A futár a papírok aláírása után előkapta a zsebéből a sniccert, és felbontotta a csomagot. Kérdésemre elmondta, úgy adták fel a csomagot, hogy neki az átadáskor ellenőriznie kell az áru sértetlenségét.
Tehát ennél a futárcégnél úgy kell feladni a csomagot, hogy az áru ellenőrzés is a futár feladata. Sejtésem szerint ez plusz pénzbe kerül a feladásnál.

Én rendeltem tőlük egy porszívót kedden éjjel szerdán jött az email és az sms, hogy csütörtökön szállítják. Csütörtök reggel rákérdeztem a royal sprint ügyfél szolgálaton telefonon. hogy hogy is megy ez a kibontás, fél perc alatt kiderítették, hogy kifizetem a csomagot és a futárnak meg kell várni, míg kibontom. Mielőtt fizettem a futárral is tisztáztam (B tervnek ott volt a sorompó távkapcsolója a zsebemben :-D ), de teljesen normális volt, mondta míg ő elővakarja a visszajárót addig csak nyissam ki nyugodtan (itt ugye még nem fizettem).
Novemberben hűtőt rendeltem tőlük, az mondjuk több mint egy hónap alatt jött meg, közben egyszer lerobbant a futár kocsija, egyszer bejelentés nélkül gondolta kihozni, így harmadik nekifutásra sikerült csak, de ettől eltekintve nem volt gáz, felhozták az emeletre és megvárták a kibontást.

Őőőőő.... 15 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a netes vásárlástól.
Egyébként soha nem fizetek előre, és így kevésbé korpásodik a hajam. :)
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods

Múltkor bementem a miskolci üzletükbe, hogy ajánjanak webkamerát vagy bluetooth dongle-t, mert skype-olni szeretnék és van bt headsetem, úgy is megoldható.

Egy ideig hápogtak, majd benyögték, hogy manapság már usb bluetooth csatoló már nem kapható, már nem szoktak vásárolni ilyet az emberek, mert a laptopokban eleve van ilyen. De mondom nekem asztali pc-m van, ahhoz kéne. Hát nem tudnak adni. Mondom webkamera van azért? Jaja, az van - valami 6-8 ezer ft-os árat mondtak, így elkerekedett és némileg tikkelő szemmel szépen elköszöntem és leléptem.
Átmentem ismerőshöz a hozzám távolabb eső üzletébe - konkrétan válogatni lehetett nála a típusok között... :)

Én náluk nem rendelek házhoz szállítással (máshol se nagyon). Bekérem a legközelebbi üzletükbe, becaplatok, ott meg szó nélkül ki is bontják átvételkor.

Hát igen, már láttam.
Sőt, egyszer "betévedtem" az egyik legnagyobb magyarországi futárcég egyik elosztóközpontjába is, na ott dobtam hátast. A második emeletről dobálták le a csomagokat a padlóra, azt mondta az "idegenvezetőm", hogy ez nem általános, de most nem érnek rá éppen szarakodni, és ami nem törékenyként van kezelve, az repül...

Új konyhai eszközök kinéz, megrendel. Akciósan +2 év garancia, jó lesz.
Kiszállítás dátumát nem lehetett állítani karácsony után. Jó, felhívjuk. 2 napig nem vette fel a telefonos ügyfélszolgálat, összesen úgy nettó 5 órát csengetve őket 10-18 között.
Boltba becaplat, kérdésre válasz: ők is csak a központi számot ismerik, esetleg kérdezzük meg a szállítókat, ők talán többet tudnak. Kezdek morcos lenni.
Egyszercsak jön egy E-mail, hogy akkor ők most biza szállítanak. Időpontegyeztetés nélkül, mert az minek, majd az ügyfél igazodik.
Az 5 tételt 3 részletben hozták ki: délelőtt, délután, és 2 nap múlva. A "miért" kérdésre képes volt a szállítócég benyögni, hogy "nem fért fel a teherautóra". Végülis egy főzőlap, vagy egy csaptelep tényleg óriási méretű. Merthogy ezek jöttek külön.
Whirlpool szakszerviz felhív: sütő-főzőlap megvan, nosza be kellene üzemelni. Jó, majd jönnek, előtte szólnak telefonon. Türelem lejár 2 nap múlva, újra telefon: hát majd még 8 nap múlva jönnek. Naccerű.
A kiszállítást követő 10 nap múlva tényleg megjön a szaki. Lehet úgy 22, legalább fiatal, biztos ért hozzá. Sütőt, főzőlapot beköti, felkapcsoláskor kapásból levágja a biztosítékot. Újra próbálja, majd úgy erőből csakazértis felnyomja, hogy majd "kitartja" mert az úgy jó lesz. Főzőlap panelje elfüstölt, erre pánikba esve csak úgy ömlik a száján a gettószleng.
Ezután széthúzza a főzőlapot, majd az orrom alá nyomja a papírját, hogy akkor itt írjam alá és fizessek 10 ezret. Kérdezem: mire? Megoldás nincs, biztosat semmit nem tud mondani hogy mikor lesz működő konyha. De hát higgyem el, hogy ő mindent jól csinált. Mondtam neki, ha pap lenne, hinnék, de szerelő esetén a jól működő eszköz a hitem alapja. Amúgy ő ezért fizetne? Fejét lehajtva elhallgatott.
Másnap sütő F04-es hibával a sütés közben leállt. (...)

Edigital válasza a fentiekre: mivel ezek prémium kategóriás termékeknek számítanak, így nem tartanak ilyeneket raktáron, majd úgy február végén jön meg legkorábban a cseredarab.

Úgy sejtem még nagyon nincs vége...