DPD fuck!

Rendeltem egy telefon. Illetve kettőt kínából.
Tudom itt követtem el az első hibát.
A tinydeal fel is adta kaptam csomagszámot ahogy kell.
DPD-vel jött volna.
A dpd nyomkövetése szerint 2.-a óta Hörsching-be a depóba van.
Nekem természetesen nem adnak felvilágosítást.
A tinydeal aztírta várjak még 5 napot de vizsgálódnak addig.
Airmailba már itt lenne. Ezért fizettem többet, hogy hátha a dpd biztonságosabb.
Az tuti ez volt az utolsó, hogy valaha dpd-vel üzletelek..

pch

Hozzászólások

Nekünk az EU-n belüli DPD-n keresztüli rendelések 2 nap alatt megjöttek, legutóbb 1 hete hoztak, az is a rendelés leadásától számítva 2 nap alatt a kezemben tartottam

Kicsit off, de ez is DPD, és friss. :-(

Mostani tapasztalatom alapján, akkor sem lesz sokkal jobb, ha beér az országba. Legalábbis felénk most a DPD belföldi ténykedése kaotikus. Feltehetőleg a nyári szabadságolások miatt. Nem lennék meglepődve, ha ez nemzetközi szinten is így lenne.

Megrendeltem valamit, és az eladó kedd délután értesített a feladásról. Ezután a szokásos menet eddig az volt, hogy este 8-9 körül a DPD küldött egy emailt, amelyben volt link, amin ki lehetett választani, hogy melyik nap szállítsanak. Na, most ilyen email nem volt. A szokásos menet szerint a szállítás napjának reggelén, 8 körül jött egy SMS (és email), hogy aznap tól-ig szállítanak. Most 10 után valamivel jött az SMS, hogy 12–15-ig szállítanak. Folyamatosan volt otthon legalább egy ember, de a pakk csak nem érkezett meg. Este fél nyolc körül a DPD nyomkövetési oldalán megjelent, hogy sikertelen kézbesítés miatt visszaszállították a kirendeltségre.

Másnap, csütörtökön felhívtam az ügyfélszolgálatot, de 5 perc zenehallgatás után eluntam. Ezért aztán írtam egy email-t, melyben nehezményeztem a „sikertelen kézbesítést”, illetve érdeklődtem, hogy mégis mi a tervük a csomaggal. A levéllel kapcsolatos ügyintézés nem tudom hogy hol tart (az automatikus nyugtázást megkaptam), de az biztos, hogy 24 óra nem volt elég a válasz megfogalmazására. Csütörtökön, a levél írása közben, 10 körül újabb SMS jött, miszerint aznap 12–15 között kézbesítik a csomagot. 16 óra körül meg is kaptam, ami a keddi teljesítmény után jónak mondható.

Már évek óta ugyanaz a futár szállít a környékünkre, de most egy új futár volt. Az is kiderült, hogy a kirendeltségre való visszaszállításkor ragasztanak a csomagra egy cetlit, amin megjelelőlik, hogy miért nem sikerült a kézbesítés. Jelen esetben az időhiányt jelölték meg. Gondolom, hogy a szabadságolások miatti helyettesítés nem tudja azt a tempót biztosítani, mint az évek óta dolgozó futár. Bár ezt illene figyelembe venni a kiszállítások ütemezésénél, és kevesebb csomagot rábízni a futárra. Ha már úgy sem tudnak a felvétel másnapján szállítani, akkor legalább ne szívassák a címzettet a felesleges otthon ücsörgéssel.

Korábban kifejezetten jó véleménnyel voltam a DPD-ről (mint címzett), de most úgy tűnik a szabadságoláson kívül is gondok vannak. Gondolok itt a szállítás napját megelőző emailre, amiben lehetőséget kaptam a szállítás napjának megválasztására. Most ez is elmaradt.

Nekem pozitív tapasztalatom van DPD-vel. Legutóbb (kb. 1 hónapja) UK-ből rendeltem és feladsástól számított <24 órán belül a kezemben volt a csomag.
Meg is lepődtem, többnyire 2 nap szokott lenni a kiszállítási idő.

-----
“Firefox, you say? No I don't play Pokémon”

Csak hogy ne mindig panaszkodós posztokat írjak:
Én rengeteg dolgot kaptam már meg DPD-b keresztül, de még soha semmi probléma nem volt velük! A futár mindig fel is hozza az emeletre a csomagot, ellentétben a GLS-es futárral, aki felhív és megkér, hogy menjek le érte.
Sőt, egyszer volt egy bazi nagy csomagom (4 felni), azt még segített is behozni a DPD-s futár.

"Sőt, egyszer volt egy bazi nagy csomagom (4 felni), azt még segített is behozni a DPD-s futár."

Valószínű csak vakszerencse, és alkalmazottja válogatja: gondolom mindegyik futárcégnél bennevan h. földszinten leteszik és oldd meg magadnak a további mozgatást. Ha a futár viszont nem befásult lusts hanem élelmes, zsebbe "apróért" sok mindent
megtesz munkaköri kötelezettségen felül is.

WP8.x kritika: http://goo.gl/udShvC

Első emeleten lakunk, van 3 tengerimalacunk, akiknek 3 havonta rendelünk egy nagy zsák almot. De ha már rendelünk, akkor szénát, tápokat is... Ilyenkor összejön egy jó 15 kilós csomag is akár. DPD-vel jön és mindig felhozza a futár.
GLS-nél viszont egy könyvért is le kell mennem :D