- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2047 megtekintés
Hozzászólások
Sokan panaszkodnak arra, hogy unalmas az F1, hát én már 5 éve nem tudom miről beszélnek. Mint Force India szurkoló, számomra mindig izgalmasak a versenyek, hát még a mai! :-) Majd' kiugrott a szívem a végén, inkább felálltam és otthagytam a TV-t.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert te tudsz élni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
?
Vagy én nem értem az iróniát, vagy az évi három-négy F1-gyel TV előtt töltött időmből vontál le túl mély következtetést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mint Force India szurkoló, számomra mindig izgalmasak a versenyek, hát még a mai! :-)
vs.
az évi három-négy F1-gyel TV előtt töltött idő
Szóval csak írsz, hogy írjál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hiába próbálod belemagyarázni amit szeretnél...
Régen, amikor néztem (mint ahogy persicsb is, én is reggel 7-kor felkeltem, stb.), akkor is izgalmas volt számomra. Manapság már csak évente párszor van lehetőségem (időm, kedvem, stb.) megnézni, de a mai napig a futam után a híroldalt izgatottan görgetem az eredményekért.
Szóval khm... ki is az, aki csak ír, hogy írjon? Ebben a topikban nemcsak Raikkonenből lett bohóc... :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én nem tudom egyértelműen megítélni ezt a nagydíjat. ha próbaképpen kiveszem belőle a látványosságot [töréseket], poénfaktort és "cukifaktort", akkor egy elég szürke nagydíjat látok. pedig a pálya egyszerűen nagyszerű & a rendezés is okés: itt nem csak a fentieknek kellene határoznia.
igen, Raikkönen elég rémisztő volt, ebből komolyabb baj is lehetett volna. Bottas nyilatkozatai egyébként valamiféle nagyságot sugároznak: szerintem 10/9 az anyjába küldené vagy rinyálna.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg tudod fogalmazni, mi az ami hiányzott?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem tudod mi hiányzik az F1-ből?
A sok lehetőség taktikázásra, a taktikai csata nem igazán létezik, és például én ezt szeretem az F1-ben.
1. Nincs több gumiszállító. És nem is lesz. Valamint a gumiszabályok nagyon megkötik a csapatok kezét, elvéve taktikai döntésektől őket. Milyen keverék, hány gumicsere stb.
2. Nem lehet futam közben tankolni. Ezzel elveszik az a taktikai lehetőség, hogy a pálya és a versenytársak helyzetétől függően módosítsanak az előzetesen kiszámolt boxtaktikán. Láttunk már olyan versenyt, amit Schumacher 4 kiállással, könnyű autóval tudott megnyerni, mert Brawnék kiszámolták, hogy így jobban jár.
3. Mesterséges szabályokkal tartják életben az előzést (DRS). Ez annak az implicit elismerése, hogy az FIA is tudja, hogy szarok a szabályok, és foltozgatják őket.
4. Sok utcai futam. Persze, érdekes meg minden, de nem lesz tőle jobb az autóverseny, sőt. Rosszabb minőségű aszfalt, sok törmelék, poros pálya. A formaautókat nem utcai pályás versenyekre tervezték. A sok utcai/éjszakai/estébe nyúló/whatever verseny is csak azért van, mert amúgy kutya nem nézné az F1-et, mert unalmas. Tilke pályáinak amúgy nincs igazán karaktere.
De ez nem a tegnapi futamnak szól, ezek az általános problémáim nekem az F1-gyel, ezért sem követem annyira szívesen, mint régebben, amikor hajlandó voltam felkelni reggel 7-kor futamot nézni. Most már nem vagyok rá hajlandó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerencsére a bohóc helyezése még büntivel is jobb lett mint Alfonzóé.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
raadasul csak az kockaztat, akinek van miert..aki tok utolso annak nincs miert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja. Egyetértek, hogy kicsi volt Bottas kiütéséért ez a büntetés.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A bohóc egy autóversenyző. Azért kapja a fizetését, hogy megpróbáljon mindent. Nem mindig sikerül. De másnak sem sikerül mindig.
------------------------
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem az igyekezet a baj, hanem az, hogy mások versenyét is elrontja.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja, de ez a bohóc sosem tudott előzni, most sem lett jobb. BTW: minden élpilóta ilyen csapattársról álmodik. Egy semmilyen, jellegtelen, állandóan eső-kelő pók, aki mellett legalább attól nem kell tartani, hogy házon belül is versenyezni kell.
Nem véletlen, hogy Vettel is kézzel-lábbal ragaszkodott hozzá.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akarsz rola beszelni? :DDDD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tényleg nem.
https://www.youtube.com/watch?v=4nY6GBXjGIw
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha valakinek meglenne a 2008-as ausztrál start belső nézetből... jááj az kemény :)
[semmilyen megosztón nem találom értelmezhető minőségben]
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De, valamikor tudott. Mikor még a McLarennél volt.
Azután valahogy olyan vonatozós sofőr lett belőle, képes volt egész versenyen vonatozni valaki mögött, ha elsőre nem sikerült az előzés.
Ehhez képest ez pozitív változás.
Az meg, hogy elrontotta valaki versenyét? A mezőny összes pilótája csinált már ilyet legalább egyszer. Éppen Vettel is. Biztosan Bottasnál is találnánk hasonlót.
------------------------
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Raikkonen ott tart, hogy lassan attól kell félni, hogy megöl valakit.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy kicsit árulkodik a versenyzők személyiségéről, h reagálnak egy váratlan helyzetben. Mikor Vettel a verseny utáni mérlegelés szobájában váratlanul Putyinnal találta magát szembe - ahogy Szujó megjegyezte: jó diplomataként - kézfogáskor rögtön megköszönte a verseny rendezését/szervezését.
Hamilton csak egy nice to see you-t tudott kipréselni magából most, viszont egy korábbi futamon - talán az ausztrálon - amikor Schwarzenegger lépet fel hozzá a pódiumra interjút készíteni képes volt a következőket mondani neki: "Azt hittem magasabb vagy! Te voltál a Terminátor, nem?"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni