Extreme Digital panaszkezelés

Közel 10 év alatt most történt meg másodszorra, hogy neten rendelt áruval csúnyán becsaptak.
Az edigital -tól rendeltem egy hosszabbító-elosztót PickPack pontra való szállítással. A csomag felbontása után derült ki, hogy a termék az alábbi állapotban került csomagolásra.

Jól látszik, hogy a műanyag már a becsomagolás előtt megégett(további 2 helyen). Kezdetben még hiú ábrándokkal hívtam fel a céget, írtam e-mailt, hogy itt cserére lenne szükség. 2 nap alatt meg is kaptam a választ, hogy ezt bizony ott, az üzletben kellett volna jelezni, mert ők utólag nem fogadnak el reklamációt.
A csomagolás sértetlen, a termék abban sérült, ki tudja, talán nem is használható. Hogyan tudhatnám azt az átvételkor megállapítani, hogy jó lesz e?
Tegyük fel, hogy észreveszem a hibát... Figyelembe véve a csomagkiadási gyakorlatot ez csak a fizetés után történhet meg. Ez esetben ott kellene hagynom a pénzem és a terméket is? Nem látom a logikát ebben...

UPDATE 2015.08.18: A gyártó, a Somogyi Elektronic Kft. válasza szerint ők biztosítani fognak csereterméket.

Hozzászólások

Ha neten rendelted, akkor sokkal elonyosebb poziciobol indulsz. Nem tudom biztosan a reszleteket, talan 15 napig csereltetheted kerdes nelkul. De utana kene neznem.

szerk: ha nem hajlandoak cserelni, mert szerintuk ez igy jo, akkor meg mehetsz a felugyeletre, mert a szetegett szigeteles eleg nyilvanvaloan eletveszelyes (ill. fenyegetheted oket ezzel)

--
The Bible is the longest set of Terms & Conditions ever.
So many people agree with it without knowing why.

Már 15 nap, és indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Jártunk már így edigitallal is. Szó nélkül visszavették.

Media Markt egyébként még offline, üzletben történt vásárlás esetén is simán megtette. Termék be a vevőszolgálatra, beveszi, cetlit kitölt, keres egy embert, aláírja, és vagy levásárolod, vagy a pénztárnál visszakapod a pénzt. Ez mondjuk tőlük külön jófejség volt, mert nem lettek volna kötelesek, de nekik úgy tűnik, számít a vásárló. (legalábbis a WestEndben, mert ugye franchise-ban működnek, tehát ez nem global direktíva)
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods

Get dropbox account now!

Nem értem mi a szarakodás tárgya. 2 heted van hozzájuk vágni a terméket indok nélkül.
Neten vetted a terméket tehát besétálsz az első boltba ami közeledbe esik és bemutatod hogy szar majd közlöd hogy nem kell.
Én is jártam így velük. Be volt faszán csomagolva. Kinyitottam sütött róla hogy már hozzá piszkáltak. ÁÁ biztos nem. Kipróbáltam és azon nyomban kiderült hogy nem jó. Bementem hozzájuk még aznap. Leraktam az "EXPRESZ pultnál" 70 perc várakozás után sorra kerültem és vissza kaptam az árát.
Ráadásul esetedbe még ki sincs nyitva. Egyébként az én esetembe arra se vették a fáradságot hogy megnézzék egyáltalán mi van a csomagban. Nemhogy azt hogy igaz-e amit állítok. Poén hogy előttem még 2-en játszották el ezt illetve egy 3. ember garanciáztatott.

Ezzel az a baj egyrészről, hogy vidéki vagyok és 90 km-es körzetemben nincsen szaküzletük. Másrészről nem tudom, hogy Pick Pack szállításnál milyen egyéb lehetőségeim vannak. Ha nekem kell fizetnem a visszaszállítás költségét, akkor ebből mindenképpen veszteséggel kerülök ki.

Csak oda kell visszavinned, ahol átvetted a csomagot, nem kell 90 km-t utaznod.

Részlet a Pick Pack Pont oldaláról:
„Visszáru kezelése
Normál visszáru kezelése esetén a Vásárló által határidore át nem vett küldemény Pick Pack Pont kiszállítási pontokról Partnerünknek visszaszállításra kerül – külön díj ellenében. Vevoi visszáru kezelését is vállaljuk.
A Vásárló által visszahozott küldeményeket az átvétel helyének megfelelo Pick Pack Pont átvételi pont– a hatályos jogszabályoknak megfeleloen –a küldemény Vásárló általi átvételét követo nyolc (8) napon belül a Vásárlótól kötelezoen visszaveszi, és a Partner székhelyére szállítja - Vevoi visszáru szállítási díj ellenében.”

-----

(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: Fogyasztóknak
www.nfh.hu/
A legfőbb állami szervezet a fogyasztók védelméért: panaszok, észrevételek és információk vásárlás előtt.

---------------------

Error establishing connection to www.nfh.hu
There was a problem connecting the host you specified.

Possible reasons:

The target system is down and not servicing requests.
The network the target system resides on is unreachable.
The firewall policy denied your connection request.
Possible solutions:

Check that you typed the URL correctly.
Verify that you have access to the specified URL.
Contact your system administrator for assistance.
Contact your Firewall support team for assistance.
Page generated by Firewall on Mon Aug 17 22:34:48 CEST 2015.

-----
Talán holnap..

Az edigital oldaláról: "Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt az Extreme Digital Zrt. nem teljesít. Az elállási jog gyakorlása szaküzleteinkben lehetséges vagy futárszolgálat igénybevételével, az átvételi pontunkba történő visszajuttatással. Az Extreme Digital Zrt. postai csomagokat technikai okokból nem tud fogadni."
Így, hogy nekem kell fizetnem a visszaszállítást ez nem jó, mert a posta kizárásával a termék árának többszörösét kérné el a futár.

nagyfiu vagy. eldontod, hogy megeri-e az elallas miatti visszakuldes koltsege vagy nem. ha igen visszakulod, ha nem akkor nem.

esetleg felhivod a fogyvedet, hogy szabalyos-e hogy az edigital kizarja a postai visszakuldest es megkockaztatsz egy meg koltsegesebb oda-visszakuldesi szarakodast.

Én csak az elállás részét vitattam, mert itt nem az van, hogy mégsem tetszik, hanem az, hogy szart adtál. (Arról most így fejből gőzöm sincs hogy jótállásnál távol lévő felek között kinek kell állni a postát, de nem csodálkoznék rajta, ha a kereskedőnek kellene)

Már bocs, de egy hosszabbító-elosztó a sarki fűszeresnél is kapható jobb helyen :-P