Sziasztok!
Próbált valaki mostanában Magyar Telekom ügyfél azonosítót összekapcsolni tvgo regisztrációval?
Csütörtök óta próbálkozok vele, és folyamatosan a
A művelet átmeneti technikai probléma miatt nem sikerült. Kérjük, próbáld meg újra. (M1012)
hibaüzenet jelenik meg.
Szombaton hívtak a T-től, hogy dolgoznak rajta, a tvgo nem tudja lekérdezni az adataimat a T-től.
Érdekelne, hogy mások találkoztak-e a közelmúltban ezzel a hibával...
- 18077 megtekintés
Hozzászólások
Az STB-n próbálod? Nekem volt ilyen, egy újraindítás megoldotta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyik barátomnál 1-2 hete próbáltam belőni Androidon, de nem sikerült. Az iPad-en meg időben szóltak, hogy ne frissítsek 8-ra, mert a TV GO nem kompatibilis egyelőre, akkor már pár napja azt nyúztam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az elmúlt 3 hónapban nekem egyszer se sikerült, nagyon sok készülékről próbálva. Sztem ez a szolgáltatás úgy ahogy van nem működik, legalábbis még nem beszéltem olyannal, akinek működött volna. Viszont a settopbox társítás menüjével eddig mindig ment.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem stabilan működik, viszont én a Set top Box menüjében található kóddal szinkronizáltam össze. (Android ICS)
--------------------------------------------------------------------------
apt-get install aptitude
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocs, hogy csak most írok...
Szóval próbáltam set top boxon keresztül is, az ott kapott kóddal összekapcsolni, de sikertelenül.
Amivel próbálkoztam:
Android 4.x, Win7 Pro
Újraindítás is volt, de az sem segített.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én eddig 3 eszközzel próbáltam, mindhárommal sikerült. Egy asztali géppel (Windows 8.1 Enterprise), egy tablettel (Android 4.1.*) és egy telefonnal (Android 4.4.2), utóbbit a múlt héten. Céges előfizetés, a T-től kapott postmasteres mailcímmel, s jelszóval végeztem az összerendelést, ami elsőre, hiba nélkül sikerült.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, hogy én vagyok a mazsola...
Pedig elég triviálisnak tűnik.
És igazából az ügyfélszolgálat sem azt mondta, hogy valamit elqrok, hanem, hogy nem tudják egymástól lekérdezni az adatokat.
Sebaj, majd próbálom naponta többször, hátha összejön...
Köszi mindenkinek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Össze akarom kapcsolni a TVGO-t a TV-vel.
Azt írja, hogy adjam meg a 6 jegyű összekapcsolódási kódot a tvgo.hu weboldalon...
DE HOL??
Sehol egy kiba mezőt nem látok ott!
Hol a jó istenbe van ott egy űrlap erre?
Update: Megvan, az előfizetés menüben olt jól elrejtve...
Na most ez szép és jó, de hol látom a TV-n a TVGO-ban elérhető filmeket?
Ennyi idő alatt már rég leszedem nCoreról full HD ban... :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak azt szeretném mondani, hogy a tvgo szolgáltatás (akárcsak a teljes T-s ügyfélportál) egy hulladék, pre-béta állapotú, átgondolatlan, bonyolult fos.
Köszönöm a figyelmet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem végül többszöri anyázós hibabejelentésre ~ 3 hónap után sikerült az összekapcsolás...
A laptopon (W7) azóta tudjuk is nézni, de a tableten közölte az alkalmazás, hogy biztonsági okokból a készülékem nem támogatott.
Megint ügyfélszolgálat, ahol közölték, hogy biztos rootolt a tabletem, vagy a készülék eleve nem támogatott. Mondtam, hogy nem rootolt, "csak" egy Concorde Rokee-ról van szó. Erre közölte az ügyfélszolgálatos, hogy "Jah, hát az sosem volt támogatott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni