DX EU Direct színvonala

Szeptember 15-én rendeltem pár kelléket ebből a csodás kínai webáruházból. 6-7 munkanapos kiszállítást ígértek, ami messze meghaladja az elvárásaimat egy ilyen webshoppal szemben. Leadtam a rendelést, kifizettem a standard DX shophoz képest bőven feláras termékeket. Az a termékenkénti 2 dollár plusz úgy gondoltam reális is egy ilyen gyors szolgáltatásért.
Pár nap után 18-án, a tracking number működésbe lépett. Ezek után folyamatosan CN országkódú bejegyzések érkeztek, ami kifejezetten meglepett az EU !direkt! név után. A chates "ügyfélszolgálatukon" keresztül megtudhattam, hogy ez teljesen normális, minden kínából indul ki, de ez EU direct, így nem rögtön Magyarországra, hanem előbb Hollandiába küldik el, majd úgy hozzánk. Tekintve, hogy a Holland Posta nagyon gyors és minőségi ez a legjobb megoldás - szerintük. Így a csomag még továbbra is Hollandia felé tart, nagyjából még 1 hét és talán meg is érkezik. Senkinek sem ajánlom ezt az áruházat(aki jót akar magának)!

Date Time Location Status
Mon Sep 29 22:02 NL Sent to country of destination
Mon Sep 29 08:00 CN Parcel sent to sorting office country of transit
Fri Sep 26 18:46 CN Parcel arrived in country of transit
Fri Sep 26 13:14 CN Parcel en route to country of transit
Tue Sep 23 18:53 CN Parcel received at sorting office in country of origin
Thu Sep 18 12:24 Shipment re-labelled
Thu Sep 18 12:20 Shipment is pre-alerted

Hozzászólások

Jó tudni erről, köszi! Én már hozzászoktam a tipikusan öt-hat hetes alapértelmezett kiszállítási idejükhöz.

Kint van a weboldalon, hogy az EU Direct az a holland postaval megy. Nem tudom, min lepodtel meg.

Azon lepődött meg hogy nem eu direct, hanem inkább indirekt. Én is úgy gondoltam, hogy EU-s raktár van, és onnan fog jönni.
Legutolsó DX-es csomagom egy EU direct-es volt. Vártam rá, nem érkezett meg, majd letelt az idő hogy ticket-et nyithattam volna paypal-on. Írtam azért az ügyfélszolgálatnak, első körben készségesek voltak, utána kb. leszartak. Pattoghattam én hogy nem érkezett meg és kérem vissza pénzemet, ők csak türelmet tudtak küldeni, mert az már nem volt nekem.
Ezen eset után nem rendeltem egy fogpiszkálót sem tőlük, természetesen nem is ajánlom egyik ismerősömnek sem.
Általában DX-en szétnézek milyen cuccok vannak, hátha megtetszik valami lom. Ha pedig találok ilyet akkor megkeresem e-bay-en és rendelem onnan.
Mind az e-bay és a dx-re is igaz, ha nem érkezik meg az áru, akkor azt jelezni azonnal és teljes pénzvisszatérítésen kívül mást nem fogadni el.
Ha újraküldést kérsz, akkor valószínű kifutsz a postázás miatt az ügy kezelési határidejéből és automatikusan zárják azt.
Ha nem figyelsz és nem jelzed amilyen hamar tudod (45 nap talán), hogy nem érkezett meg a csomag akkor valószínű bukod a pénzt.

Hát kapaszkodj meg, az efox-shop-nál például van olyan, hogy "aus DE", ezek drágábbak, de minthogy az EU-ban lettek feladva, így már tuti nem kell rá ÁFA-t fizetni. Szóval simán hihette azt a posztoló, hogy van Hollandiában valamiféle raktár és egyből onnan küldik.

„EU Direct ensures that all the products can be supplied in 2 – 4 business days.
Free Expedited Delivery by Post NL:Delivery Time:5 - 7 business days
Free On Time Tracking from China to EU (27 countries)…” (http://e.dx.com/collection/201404/eu_direct_description/index.html?utm_…)

Innen azért sejthető, hogy Kínából indul a szállítás.
Másrészt, semmit nem ígérnek azzal kapcsolatban, hogy a Posta (a magyar) mennyi ideig ül rajta. Sajnos újabban azt tapasztalom, hogy az országba való beérkezés után legalább 1 hét telik el, amíg megkapom a csomagot. A hangsúly a „legalábbon” van. Ha áfát is kell fizetni, akkor még kb. 1 hét hozzájön.

-----

(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-