Paypal - ezt hogy kell értelmezni?

 ( BlinTux | 2013. szeptember 27., péntek - 13:40 )

Hali!

Pár napja a newlook.com-on próbáltam vásárolni, de folyton ismeretlen hibát jelzett a fizetésnél...
Próbáltam PayPal-al, sima kártyás vásárlással, de nem jött össze.
Mikor feladtam, akkor láttam, hogy a kártyámról levonódott az összeg, attól függetlenül, hogy nem sikerült a vásárlás.
Azt viszont nem tudom, hogy most PayPal-on keresztül vonták-e le, vagy közvetlenül a banktól.
NL azt írta, hogy 5 napon belül visszakapom a pénzt, ha nem sikerült a vásárlás. Persze nem jött vissza semmi, így 10+ nap után sem...

A PayPalomban viszont a következőt látni: http://kepfeltoltes.hu/130927/paypal_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Na de most ez mit jelent?

a, Függőben van egy vásárlásom, ahol a PayPal levonta ezt az összeget és nem tudta a NL-nak eljuttatni és most ott van a PP-nál.

b, Függőben van egy vásárlásom, ahol a PayPal ennyi pénzt fog levonni, ha valami módon sikerülne a vásárlás.

Ha a, akkor okt. 15én visszajön pénzem a PP-tol?
Nem lehet megsürgetni, hogy pl most azonnal juttassák vissza nekem?

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Előbb írj a newlook-nak. Ha nem válaszolnak pár napon belül, írj a PayPalnak, hogy írtál a newlook-nak, de nem írtak vissza, utalják vissza a pénzedet (refund).

+1

A Newlook-Paypal-Te hármasba kár bevonni negyedik játékosnak a hupot :D

Egyébként ha jól sejtem, ilyenkor zárolják csak az összeget - legalábbis nálam ilyesmi történt.
Ha be tudsz lépni webes felületen, ott ellenőrizheted - SMS alapján viszont azt gondolná az ember, rögtön le is vonták, pedig nem feltétlen.

A paypal kétkapus megoldás ahol mindkét félnek van egy paypal számlája. Amennyiben rendelsz, akkor az összeg nem közvetlen a valódi, hanem a paypal számlájára kerül, addig amig a túloldalon valaki le nem húzza az igazira. A gond ott van, ha az eladó oldala halott, vagy nem válaszolnak de az összeget lenyelték és elérhetetlen az eladó. Ilyenkor azt kell tenni, hogy jelezni a paypal központjának, hogy gond van ezzel a reseller-el és legyenek szivesek eltávolítani, és visszavonni a tranzakciót mivel 10+ napja senki sem válaszol. Mivel nekik is érdekük hogy kiszűrjék a rossz eladókat, ezért tutira fognak segíteni. Ha véleményt kell írni majd az eladóról a paypal oldalán, a rossz véleményre általában sírni szoktak, hogy nem tehetnek róla, meg beszéljük meg és hasonló levelek szoktak beesni az eladótól. De ha sürgós a dolog, és nagyon nincs kommunikáció, akkor a paypal segíteni fog.