A másik szemem Webber miatt sír. Alonso után ő az, aki miatt szorítok. Nagyon jól nézett ki a versenye és ha igaz, amit mondott a díjkiosztó után, akkor meg tudom érteni a csalódottságát. Mark elmondása szerint csak a csapatutasítást követte, amikor visszavett a végére.
A harmadik szemem Button miatt sír. Szerencsétlennek így elrontani a kerékcseréjét... Az, hogy egy Force India küzd a kerékcserével még valamelyest érthető. De az, hogy a McLaren ilyenen szúrja el, az nem. Főleg, hogy az autójuk jóindulattal sem sikerült jóra. Ha az autóm nem jó, akkor igyekszek tizedeket összeszedni máshol. Mondjuk a kerékcserén. Na, de nem így.
Rosberget sajnáltam egy kicsit. Viszont rendkívül szimpatikus volt, hogy Hamiltonon látszott, bántja, hogy Rosberg csapatutasításra nem előzhette meg.
A mai verseny után elégedett pilóta nem nagyon volt. Én sem vagyok az, de remélem, hogy ez volt a szezon legrosszabb versenye számomra és innentől már csak felfelé vezet az út.
- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1040 megtekintés
Hozzászólások
Azért a Force Indiánál sem egészen érthető ez. Egyáltalán nem kezdő csapat (egyébként a Jordan csapat „utódja”, ami a fénykorában azért elég szépen teljesített), a középmezőny élén állnak többnyire, a McLaren meg egy-egy rossz évében az élmezőny végén.
Ha Hamilton autójában kevés volt az üzemanyag, Rosbergnél meg nem volt ilyen gond (mondjuk arról nem esett szó), akkor nem értem, hogy miért nem előzhetett Rosberg az utolsó körben vagy a célegyenes előtti kanyarban, a 2. DRS zónában. (Mondjuk lehet, hogy Hamilton szokásához híven vérszemet kapott volna és úgy megnyomja a gázpedált, hogy a minimum alá megy a benzinmennyiség...)
Ha az a teljes igazság, amit Webber mondott, akkor Vettel elég nagy tahó volt, plusz még veszélyeztette is mindkét kocsit. Egy atyai nyaklevest én lenyomtam volna neki Newey helyében. :) A másik szempontból meg verseny van és igenis előzzenek, ne legyen csapatutasítás meg sorrend sehol. Bár a Ferrari már eltöröltette ezt két éve azzal, hogy látványosan kiröhögtették a tilalmat a „Felipe, Alonso gyorsabb nálad, értetted?” mondatukkal.
--
Ingyenes Ubuntu One tárhely:
https://one.ubuntu.com/referrals/referee/170278/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valószínű, hogy a Mercedeshez Hamilton miatt jött egy csomó szponzor és nekik a kedvében kell járni. Szerintem ez az első szempont. A második az, hogy Hamilton - aki azért már kezd érettebb lenni - még hajlamos lehet elveszíteni a fejét és akár előzéskor kirakni Rosberget és saját magát is. Az dupla fail lett volna. A harmadik pedig az, hogy valóban, lehet, hogy nyomta volna és elfogyott volna a végére az üzemanyag.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Boldog neved napját! :)
--
"Azt mondták a hatalmasok: akinek hat alma sok, az már hatalmas ok, hogy ne legyen hatalma sok."
Tasnádi Márton - KisTasi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10x
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Senna halála óta ez volt az első verseny amit végignéztem. Vettel erősen emlékeztetett a régi Sennára. Neki sem lehetett megmondani a pályán, hogy mit csináljon. Azt, meg ha jól tudom régen még büntették is, hogy ha a csapat befolyásolta a verseny kimenetelét. Mi az, hogy innentől vége a versenynek csak szépen vigyétek be a kocsit.
Nekem tetszett a verseny de csak Vettelnek köszönhetően.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes verseny volt. A Lotus tempója csalódást okozott, bár nem tartozom azok közzé akik a múlt heti győzelem után egyből Lotus dominanciát vizionáltak, de ettől azért sokkal többet vártam. Úgy tűnik a körülmények ezen a versenyen nem kedveztek nekik annyira, de remélem a következő versenyen újra versenyképesek lesznek. Ha tartani tudják a tempót az évad során a fejlesztések terén is, akkor meglehet a VB cím. Nagyon bízom benne hogy Räikkönen 2007 után újra behúzza.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezen a futamon is kijött a Formula-1 több problémája.
1. Pirelli. Gáz az egész gumiügy úgy, ahogy van. Az utolsó előtti körben valaki még kiment kerékcserére, mert nem bírja a gumi. Nevetséges.
2. Tankolás hiánya. Csapatutasításra spórolni kell az üzemanyagon.
3. Csapatutásítás: lehet, tiltott? Teljesen nyíltan működik a dolog, persze a Ferrari esetén hatalmas felhördlés lett belőle.
Túlszabályozott az egész F-1, sokkal jobb lenne több gumiszállító, rugalmasabb gumiszabály, és még sok minden más.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gumi tényleg elég abszurd. Rég néztem már F1-et és elég meglepő volt, hogy a verseny végére gyakorlatilag az egész pályát belepte a gumitörmelék.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A csapatutasítás már tavaly is megengedett volt. Az ominózus Ferraris eset után a csapatok virágnyelven adták ki ezeket az utasításokat, így aztán rájöttek, hogy semmi értelme tiltani. Az más kérdés, hogy a nézők szempontjából csökkenti a verseny élvezeti értékét, de ha tiltanák akkor is lenne, csak nem minden esetben lenne egyértelmű a dolog.
-----
A kockás zakók és a mellészabások tekintetében kérdezze meg úri szabóját.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én pedig meg vagyok lepve, nem kicsit. (mivel te tudod, így másnak írom bevezetésképp, hogy NEM vagyok FA vagy SV szurkoló. nagyon-nagyon nem.)
-FA első szárnya miért nem vágta ki SV gumiját? [az, hogy Mateschitz megint annyi zsét nyomott a csapatba, amit elképzelni sem merek (gondolom ismét minden megállapodásra keresztbe szarva) az már megszokott, de hogy két top-pilótája úgy legyen, hogy még szerencséjük is van, az nekem kicsit sok. az egymás elleni MW / SV műveletekről nem beszélve].
-nyolcszáznegyvenhatszor lehetett látni (slow-motion) ahogyan diónyi darabok válnak le a terhelt bal elsőről és mégis futnak: a rendelésre gyengített abroncsok így aztán végképp kiszámíthatatlanok. pedig amikor a Mercedes már tavaly jelezte, hogy ez elég gáz, akkor körberöhögték őket (elsősorban a RB). most pedig itt a RB rinya - érted, egyenesen a RB kis-királyságból.
-amennyiben tényleg igaz (lásd friss hírek), hogy FA a Ferrari utasításra maradt kint, akkor a csapat miért nem kap büntetést? nálam ez kb veszélyeztetés. ha a vezetőszárny 300-nál aláfordul akkor hali, főleg ha egyik oldalon felemeli mindkét kereket. ön és közveszélyes cselekedet volt ez jó bőven. egyébként szemmel láthatóan nem kizárólag a sebességtől szakadt le, hanem MW elhaladó autója megváltoztatja a levegő áramlását és aszimmetrikus terhelést kap a sérült elem, ráadásul egyik pillanatról a másikra.
-ezen tovább indulva miért nem hozták ki azonnal orrkúp cserére (+ medium gumi)? tényleg nem értem.
-Hamilton kiállásos jelenete mekkora volt b+
-lentebb írod a szponzoros dolgot LH-nál. szokjad, ez lesz egész évben mindenütt: ugyebár jövőre teljesen újraosztják a lapokat, egyáltalán nem mindegy akár egyetlen kib* pont sorsa sem a lutri előtt. főleg nem a Mercedesnél, amelynél már tavaly év végén rezgett a léc. egyébként a kis csapatok (vízióm szerint) kiszállnak vagy összeolvadnak valamilyen formában idény végén.
-előző ponthoz értsd, a RB esetén ezért (is) mondhat ellent könnyebben egy pilóta a csapat utasításának, hiszen kevésbé függenek külső szponzoroktól, ha kell házon belül megoldanak / megoldhatnak sok mindent. Rosberg egyébként nagy volt, ahogy tartotta magát ahhoz amit kértek tőle. végén morgás ide vagy oda, a biztos 3. és 4. hely odaverős a tavalyi év után. azt a verziót érdekes módon nem vették számításba a közvetítés során, hogy üzemanyag miatt letekert autó mögé kellett hátvédnek.
ui fura úgy nézni a futamot, hogy lényegében senkinek sem szurkolsz igazán. ki kéne próbálnod.
kieg.: Webber / Vettel "egyetértés" és megint csak
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persicsb-vel "néztük" a futamot, és többször meg kellett állapítanunk, hogy
1) Ez a malajziai nagydíj egy fos, mindig az esővel van a gond, de idén legalább időben elkezdték.
2) Valószínűleg ezt a csapatok is így látják, ezért jóóóólberúgtak előző nap, és mindenki másnapos volt. Csak ez lehet a magyarázat a sok ügyetlenkedésre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bizony, mindenki másnapos volt.
Hamilton is, a szerelők is, mindenki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni