[RESOLVED] Elkallódott domain név, Hostoffice HELP

Hello,

Van egy domainem ( szollosi.net ), a cég, akikkel a szerződést kötöttem a hostoffice közreműködésével regisztráltak, majd a domain lemaradt arról a listáról, amit később visszavettek tőlük.
Most szükségem lenne az auth kódra, amit a hostoffice-nak kellene adnia.
A cég időközben megszűnt, vagy megszűnőben van, egyik érintett telefonszám sem működik.
Tudtok esetleg elérhetőséget, valami megoldási javaslatot? A domain jelenleg parkol. Kiadnák, ha lenne számla, ami persze egyik félnél sincs. A domain whois rekordjában én vagyok az egyetlen releváns és elérhető ember.

Mi ilyenkor a teendő?

Hozzászólások

Helló!

A regisztrátor az admin contactra (llc.hu-s email cím) ki kéne adnia az auth kódot, azonban átregelni nem fogod tudni, mert a regisztrátor (onlinenic) letiltotta (mivel náluk úgy megy, hogy automatikusan hosszabbítanak, akkor is ha az ügyfél nem hosszabbítja, majd asszem 90 nap mulva mondják fel véglegesen a domaint).

Ha azt szeretnéd, hogy mihamarább menjen, a leggyorsabb út valahogy megegyezni a hostofficevél, hogy fizessék be a díját az onlinenicnek, vagy az onlinenic-el, hogy adják át neked. Előbbi gyorsabb SZVSZ.

Mivel a domain még 2006-ba lett regelve, az meg több mint 5 idő, miért várják el a hostofficeosok, hogy meglegyen a számla?

Az "Airmax Cargo Budapest Kft" nevére van regelve a domain, ha az ő nevükbe írnál (nem tudom milyen kapcsolatod van ezzel a céggel, de gondolom valami van, bár a cégjegyzékből nem jött le, hogy ez most élő cég, vagy törölt, valami átalakulás miatti törlés van írva) mint domain tulajdonosa, nem igen látom miért kéne a hostofficenek megtagadnia az együttműködést.

Hasonló problémába futottam én is a hostoffice-al, még a nyár végén egy szerverem tűnt el az éterből egyik napról a másikra. A GTS-nél nagy sokára kiderült, hogy nem-fizetés (noha én a számlát, amit soha nem kaptam kézhez, egy évre előre rendeztem) miatt kallódik a gépezet, mint a Te domain neved.
Aláírt szerződés és az aktuális számla nélkül elég érdekes helyzet állt elő, hiába volt fizetve a szolgáltatás, így utólag hatalamas sikerként könyvelem el, hogy ~100e Ft extra költséggel ki tudtam hozni a gépet a teremből a GTS rugalmasságának köszönhetően.
A hostoffice persze végig elérhetetlen volt, azóta sincs semmi válasz, az az út tényleg felejtős.
Nálam annyi volt a "szerencse", hogy a GTS tudta, hogy a hostoffice jobblétre szenderült, és igyekeztek segíteni a probléma rendezésében - igaz, hogy elég tisztes áron. Sok sikert!

Szia,

Hasonló cipőben járunk, gondolom nem is csak ketten.
Én az onlinenic.com-on registráltam be, és a support felületen csináltam egy ticket-et.
Egyelőre ott tartunk, hogy kaptak még egy napot, de nyilván nem fognak reagálni addig sem.
Természetesen a domain tulajdon jogát mi is csak régi száklákkal tudjuk igazolni, az nem tudom elég lesz-e, és a mi domain-ünk is az Air Cargo tulajdona a whois adatbázis szerint.
Nem tudom hogy került hozzájuk, de elég bosszantó az eset.
Veled mi történt november óta?

Hop, valóban nem frissítettem a fórumot, elnézést. Nálam a helyzet megoldódott, a cég, akinél regisztráltam, becsületesen végigvitte a kérdést és a domain az én tulajdonjogomba került. Az auth-kódot ugyan nem kértem el még, de ez lesz a kövezkető. Nem tudom kinél regeltél be.