-egyébként a következő autó remélem ez lesz a seggünk alatt: [ehun']. mondjuk szerintem még jövőre sem lesz aktuális. esetleg ha addig valaki hozzánk vágna pár miskát, mégiscsak Passat rajongó lennék. valaki? :)
- kovi blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1570 megtekintés
Hozzászólások
Hm, nem a mini az egyetlen BMW motor amirol hallok, hogy felfo. De az az erzesem a hivatalos valasz az, hogy "ne hasznald ugy" :)
De ha mar kicsi, sportos auto kell, akkor inkabb egy VW Scirocco. Az valoszinuleg szazszorta megbizhatobb.
Viszont ugy mondjak, mostanaban a magyar suzuki viszonylag minosegibb autokat gyart, mint regen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hajjaj, de még mennyire! Itthon a Suzukinál az Ignis-szel indult a folyamat (pofás, hűséges, de kissé kényelmetlen autó), majd folytatták az ezt követő, csiszolgatott "új Swift"-tel, aztán jött az SX4, végül a Kizashi... Szép csendben viszont meg is szűnt a legeslegolcsóbbnak lenni. Szerencsére a megbízhatóság - tudtommal - megmaradt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igazából _már_ nem tehetem meg, hogy kicentizett "kisautóval" szemezgessek, pici lányom most volt egy éves. jelenleg is elég nehezen mozgunk az autó méreteiből adódóan. ezért a következő gép legalább két bőrönd méretével tutira nagyobb lesz. a képen lévő cucc nagyjából okés lenne :-)
4 éve, amikor a mostanit vettem, sem feleségem - sem kölök' nem volt.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"magyar suzuki viszonylag minosegibb autokat gyart"
El sem hinné az ember, de sokkal szigorúbbak minőség téren, mint akár a felsőbb kategóriás autókat gyártók. Persze szarból várat építeni nem lehet, ha az alkatrész szar, akkor ez van. Volt szerencsém párszor megtekinteni belülről is a folyamatokat, meg dolgoztam az egyik beszállítónál is, az új swift pár alkatrészének minőség-ellenőrzési folyamatának megtervezésében vettem részt... nem gyenge követelményeknek kell megfelelnie.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyan nem a sport verzió, de a 'suzuki minőség' tekintetében erősen témába vág:
http://zrubi.hu/2011/ha-megszolal-a-nyelestengely/
--
Zrubi
http://zrubi.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hasonló sztorit bármely márka, bármely modelljéről lehetne írni.
--
ne terelj
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha elmondanám más márkákkal miképpen alakult a kapcsolatom, a lágy pontokon andaxin-ért nyúlnál. azért nem mondom, mert most nem ez a lényeg hanem azt fejtettem ki, hogy nevetséges a Suzuki fikázások java része. tapasztalatod megosztásáért azért köszi.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit kesobb viszont blogolhatnal roluk :-)
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kb. hasonloak a velemyenk a Daciarol is nalunkfele. Mindenki ocsarolja, csufolja. Az en velemyem azonban az, hogy egy nagyon jol osszerakott auto. Ha a belseje kicsivel is igenyesebb lenne, akkor en is ezt valasztottam volna.
--
FeZo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- Honnan jott ez, hogy mindent becsmerel?
- Ocsarol.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
FIXME pl. ukrán területen Renault jellel szállítják, mert az itthon is tapasztalható románroncs' előítéletet ezzel javarészt kikapcsolják és eladhatóvá válik a gép.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez engem is mindig nyomaszt (bár nem Suzuki). Általában 3000-3500-4000 környékén váltok felfele (persze gyorsításkor, ha simán haladok, akkor nem pörgetek 2800-at, ha elég a 2000 is), illetve visszaváltáskor is 3000-3500-ig szoktam felengedni (gyakorlatilag állandóan a váltóval játszok, féket ha nem muszáj, nem használok lassításra.
Elméletileg bírnia kellene a kocsinak, gyakorlatilag lehet, hogy inkább a nagy átlag igényeire van méretezve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt off, de nem volt kedvem regisztralni a honlapodon :) nekem regi, 2000-es swiftem van, az olyat csinal egy ideje, hogy 3-astol felfele kattog, es ha jol megfigyeltem fordulatszamfuggo, a te jelenseged is hasonlo? Vagy lehet szimplan a valtom szar mar? Egykent nem nagyon hajtom, valahogy nem kinalja magat :)))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha akarnál sem tudnál, ez a feature ki van kapcsolva ;)
De válaszként: nem, az a jelenség folyamatos morgás. Nem kattogás. És mivel a csapágy szól, minegy melyik fokozatban vagy. És valójában nem a fordulattól, hanem a nyomatéktól (persze ez is fordulat függő) függ az erőssége.
És mint végül kiderült: sem a régebbi, sem pedig az újabb szériákat nem érinti ez a hiba....
--
Zrubi
http://zrubi.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nemcsak szomorú történet, hanem bicskanyitogató is... Jellemző morális problémákra is rámutat; nem vagyok jogszakértő, de sejtésem szerint jogi úton ki lehetne kényszeríteni a cserét!
Ám hidd el, mindent egybevetve még így is az egyik legolcsóbban fenntartható autód van. Tudom, hogy nem vígasztal, de "nagy nevek" márkaszervízeiben akár 2 (!) látogatás során is simán kifizettetnek ennyi pénzt - és nem biztos, hogy tartósan jó eredményt biztosít a munkájuk!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha elolvasod a végét (hozzászólások) akkor kiderül hogy végül ki is cserélték... Persze ez másoknon nem sokat segít, de hátha...
Ettől függetlenül nem gondolom hogy rossz vétel lett volna, és ezek előtt sem, de utána sem álltam suzuki fikázók táborában...
Sőt, ma is azt mondom (és még a kocsi is megvan:) hogy katagóriájában (étrsd: ennyi pénzért) egyik legjobb autó.
Aki meg azt mondja rá hogy ez nem autó, az várhatóan még nem ült benne.... és biztosan nem is vezette.
--
Zrubi
http://zrubi.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most a hozzászólásokat is elolvastam, és örülök, hogy végülis happy end-del végződött. :)
Így van, ebben zseniális a Suzuki: kiválóan tudják, milyen felszereltséggel, milyen árszintre állítsák be az autót.
Nekem több ismerősöm is vett ebbe a kategóriába tartozó olasz és francia autót. Volt, aki csak a vétel után jött rá, hogy valójában milyen fapados kocsit vett (tényleg alig volt benne valami). Volt, aki az első év végén szembesült azzal, hogy pl. hiába kényelmesebb az ülés és a rugózás, ha menet közben megőrül a műanyagok nyöszörgésétől (a most 6-7 éves Ignisekben, Swiftekben is néma csönd van). De olyan is volt, aki céges autóként német kocsit kapott, de kicsi motorral - olyan emelkedőkön, ahol a Suzuki nevetve felmegy (és még gyorsul is), nagyon szívta a fogát, mögötte pedig lassult a forgalom.
Száz szónak is egy a vége: nagyon is ajánlható autó a mai Suzuki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Twingo RS.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt neztem, hogy mar annyit kernek egy suzukiert is mint egy autoert. A ketto kozott meg mindig hatalmas a kulonbseg. Az, hogy el mernek kerni tobb mint 5 gurigat egy suzukiert az nevetseges, ebben a kategoriaban joval nagyobb es jobb nevek termekek jatszanak.
http://karikasostor.hu - Az autentikus zajforrás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mitol jobbak azok?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sport verzióban mondj kérlek 4,7m alatt ezzel a felszereltséggel új valamit:
136LE, 160Nm, 6 sebesség [R nélkül persze :)], sportülések, 7 légzsák, ABS, ESP, 17" felni virslikkel, nyomógombos start. emellett mondjuk az sem lenne rossz, ha a fenntarthatósága is emészthető lenne, tehát a., ne kelljen benzinkutat utána kötni b., ha egy lámpabúra törik ne 150e Ft legyen pótolni.
egyébként nem neked szól de ide illik: az ~"annyit kernek egy suzukiert is mint egy autoert" fikkantás mérhető része szerintem azoktól ömlik, akik külföldről behozott ~600e Ft-os ~ócskavassá lakott ~széthajtott, ~szétfingott, ~szétqrt ~**W-ből ~emberkednek. külföldön már hajítják a csába, roncsként bejön [jót röhögnek rajtunk], itthon meg kap egy kályhacsövet hátulra, négy komoly felnit, aztán mehet a napszemüveg. igazi tartozék még a P-s vagy E-s rendszám hosszú hónapokig, meg a szomszédtól kölcsönkért 20e Ft tankolni kb háromnaponta. nem is túloztam el, erre figyelni!
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
--
ne terelj
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mazda 3 GTA Sport?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az 2 millioval dragabb
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor csak nevess, és járj "igazi" autóval. Aztán hamarosan megnézheted, mit kaptál a pénzedért cserébe (tényleges felszereltség, tartósság, szervíz-számlák, stb.).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a baj, hogy az autó ott kezdődik, hogy min. 4-5 liter V8, könnyed városi kategória pedig min 3000 ccm és turbó/ikerturbó. :)
Ja, természetesen benzin. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És mindez melyik Suzi áráért? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hah, es a kornyezettudatossag hol marad? Semmi ertelme ekkora autoknak, jellemzoen 1-3 szemely (1-300 kg-nyi hasznos teherre jut 2-3 tonna egyeb teher
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azzal, hogy semmi ertelme, azert vitatkoznek...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
max annyi, hogy ütközéskor biztonságosabb, mert nagyobb a lendülete, viszont az nem jó tendencia, ha mindig nagyobbat akarunk a másikénál, hogy ne mi húzzuk a rövidebbet, stb
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"mindig nagyobbat akarunk a másikénál, hogy ne mi húzzuk a rövidebbet"
That's what she said.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ki beszél erről?
pl. az is lehet az értelme, hogy élvezetesebb vezetni egy 4.7 literes V8-ast, mint egy 1.0-s 3 hengeres fűnyírót. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni