- kovi blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1133 megtekintés
Hozzászólások
hagyd ott, egy szar.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Hogy rohadjanak meg.
Egy trazankciónál meg napokat, heteket várhatok, hogy megjelenjen a tranzakciólistában / számlatörténetben.
Bár ez nem csak az OTP-nél van, lehet globális jelenség.
A pénz elpárolog nyom nélkül, én meg nézhetek ki a fejemből, hogy erről nincs tételes kimutatásom napokig, hetekig.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hasonló szívásokról tudok beszámolni ami engem illet, a legdurvább az szűk három munkanap volt (OTP-s automatából hétfő reggel felvett pénz szerda délben kerül be a történetbe). vagy saját alszámlámra utalt összeg akár másfél óra hosszán át nem használható paypal account-tal stb. ülök a gép előtt és várok, kurva "izgalmas". mint régen C64 előtt ülve azon izgultál, hogy a kazettáról betölti-e a játékot vagy a végén elszáll. vagy nagyon káromkodsz, vagy eljárod a kambodzsai termékenységi táncot. miközben azért 2012-ben alap lenne, hogy megy flottul minden alapdolog amiért nem mellékesen fizetsz és nem mellékesen a napi ügyeid függenek tőle.
--
mondok szebbet is, kicsit hosszú, velünk történt. mielőtt összeházasodtunk a feleségemmel, nyitottunk egy közös megtakarítási számlát. kértünk hozzá online hozzáférést stb. lekötéseket intéztünk rajta, egyebet intéztünk rajta, aktívan használt számla volt. kb egy szűk év múlva a feleségem kitalálta, hogy ilyen online hozzáférés neki is kell a saját számlájához. bólogattam, hogy igen ez tök jó és kényelmes dolog nekem hosszú-hosszú évek óta van és kis túlzással már nem is léteznék nélküle.
szóval feleség bemegy OTP-be ->személyi igazolvány & lakcímkártya & OTP ügyfélkártya [rajta a saját számlaszáma] asztalra kitesz ->"kérek online hozzáférést" ->ügyintéző kattintgat ->papírt elélök ->feleség aláír ->kész ->örömboldogság. otthon vettük észre, hogy az éve nyitott _megtakarítási számlához_ nyúlt az ügyintéző, reszetelte a hozzá tartozó jelszót stb. persze azon a számlán élő lekötés volt stb. az aláírt papíron ott volt a számlaszám, és bizony a _megtakarítási számláról_ szólt. a feleségemre nem tudtam haragudni, mivel 8-9 hónapos terhesen intézte a dolgot, és kb 3/4 óra sorban állás alatt még csak leülni sem tudott: az OTP [Debrecen, Hatvan utcai fiókja] sokszor a bunkók gyűjtőhelye és senki sem állt fel stb. másnap reggel feleségemet magammal "cipelve" bementem a bankba, és még ők vágtak pofákat. szépen nyitottam, de a pofavágásokat már nem tudtam tolerálni és bebunkultam' jómagam is. az "ügyfélkártyán ott a számlaszám, hogyan történt ez?" kérdésre is csak szájhúzogatást kaptam. a "9 hónapos terhes felségemmel ön szerint mennyire hiányzott ez most nekem" emelt hangvételű kérdésre reagálva még csak ránk sem néztek. jeah. neved mondod bazzeg átírnak mindent ezek szerint. még jó, hogy nem szüleimnél laktam és nem apám számláját írták át amikor nekem kellett valamit csinálniuk, mert a név az stimmel.
--
más sztori, ez is finom. kérem az ügyintézőt, hogy "hadd utalhassak már 50e Ft-nál többet / nap". semmi akadálya fiatalember, belépéskor kérni fogunk sms alapú azonosítást, ez mostmár alap, ez lesz a "beugró" a szolgáltatáshoz. ~"ó, hát ez tök jó, mehet, de tranzakciónként nem kérek smst-t jó?". örömboldogság, egy ideig működik a dolog. két hét múlva már tranzakciónként is SMS kód jön. nem kértem. ennek 4 hónapja. azóta a telefonon látom az összesítést, kb 200-250 SMS-nél járok (nyilván ki kell fizetni valakinek). finom dolog, de már belefáradtam, nem is reklamálok. szerintem lécelek, részemről nagyon unalmas a műsor. persze vélhetően a többi bank sem jobb ez szálat sem, így nem túlzottan örülök a helyzetnek.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet nem jol ertelek, de belepeskor van olyan checkbox hogy tranzakcionkenti azonositas. Nem az szivat?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem, hanem utalás előtt ismét sms kódot kér. már ha időben megjön a kód, mert azért ezzel is előfordulnak problémák néhanapján. mondjuk itt már hosszú időt hagy, de akkor sem szeretek várni.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
amit a webes feluleten te magad is atallithatsz, de a tenyek ne zavarjanak, ird tovabbra is, hogy fos otp11!!11
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ejha, jól leszűkítetted egy dologra, de figyelj nagyzééé leszarom hosszában és keresztben is, mivel én nem állítottam át arról amit kértem. b+ ez királyság, vissza lehet állítani amit nem én állítottam el (és ami beállítás módosítást is sms-ben kapott kóddal _kell_ véglegesíteni :DDDDDD ahahaha )
OTP "rulz" baszdmeg, mondom, hogy RULZ! XD
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
te mit szivsz?
erted, keptelen vagy atallitani egy kb 2 perc alatt megoldhato dolgot, de azert frocsogsz. az meg, hogy ugy irtok ala valamit, hogy nem olvassatok el, szinten nonszensz, bar az orszag 95% -a igy csinalja ezt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jaaaa, hogy én mit szívok? bakker :D bár tettem volna óvodamódon a végére: !1!11
kerek példaként képzeld el, hogy mondjuk egy számlán 5 millió Ft-hoz blokkolja a hozzáférést az ügyintéző, mert éppen jelszót reszetel. jól kisarkítom: ha ~céges mivoltodban történik ez, és mondjuk a NAV felé késel valamivel emiatt akkor az jó nagy szopás. mi történetünkre visszakapcsolva azzal nekem egyértelműen nem tudod magyarázni, hogy nem olvastam el a papírt. esetemben a legnagyobb hibám volt, hogy nem vettem ki egy !szabadnapot!, az asszonyt elkísérni, hiszen tudhattam volna, van neki elég baja enélkül is. első hibát mindezek mellett az ügyintéző vétette, mivel egyértelműen elé volt tolva az ügyfélkártya, rajta az érintett számlaszámmal (általuk felírva). az ügyintéző nem olvasta el ezt először, ez gondolom okés, emiatt ne fröcsögjek. sőt, még a másnapi pofahúzgálás is tök jogos, így kell **. ha nem tettünk volna elé egyértelmű adatot tartalmazó kártyát, akkor talán igen, talán mi kúrtuk volna el leginkább, hogy nem néztük át rendben van-e, még akkor is ha 20 számlaszám közül kéne kimazsolázni minden rendben van-e.
más: nem a 2 percen van a hangsúly, hanem én ezt nem kértem és pont. kikapcsolható, ja. mondjuk még erre a kikapcsolásra is sms-t küld, mondjuk kerekítve és ismét kisarkítva ~egymillió ügyfélnél baromi jól jöhet az üzenetek ára valakinek, már az 1db / ügyfél megoldásban is. ez nem zavar túlzottan, ha jól látom.
** talán haza kellene jönnöd, és személyesen bemenni egy fiókba, hogy lássuk te mit tapasztalsz. én leírtam azt, amit tapasztalok és ami baromira nem tetszik, és ahol mást várnék el. mivel én vagyok az ügyfél (4+1 számlával), és nem lehetetlent kérek, gondolom csak megoldható lenne a dolog - magamból kiindulva én valahogy csak' megoldanám a helyükben, hiszen szerintem vannak még "néhányan" nem túlzottan eltérő véleménnyel.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kb 10 eve van szamlam az OTPnel, egyetlen egy bajom volt veluk, pont a koltozesnel, hogy nem tudtak megoldani, hogy a kulfoldi telefonszamomra jojjon az SMS minden tranzakciorol. ez szomoru.
ezen felul velem mindig kedvesek voltak, az ugyintezo tette a dolgat, ha nem volt kepben, utananezett. meg a malev kapcsan a penz visszajuttatasat is elinteztuk 1 ora alatt.
nem vedemm az ugyintezot, nyilvan hibazott. ennek ellenere Te is tudod orvosolni a hibat, ahogy irtam, ki lehet kapcsolni, illetve at lehet olvasni a dokumentumokat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocs, hülye kérdés: az azonosító SMS-ért fizetned kell, jól értem?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
belépéskor sms
+utalásonként egyenként sms
+bármelyik módosításáért külön sms
így értem. középsőnél ha nem figyelsz + célt talál a "gépezet" (lásd esetem), akkor kakukk.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ezekért fizetned kell? Tehát 5ft/sms vagy ilyen?
Már csak ebből gondolom:
"mondjuk még erre a kikapcsolásra is sms-t küld, mondjuk kerekítve és ismét kisarkítva ~egymillió ügyfélnél baromi jól jöhet az üzenetek ára valakinek, már az 1db / ügyfél megoldásban is."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hadd kérdezzek vissza: mondjuk az általam írt ~200sms-nél tartok dolgot szerinted a bank fizeti? pl. 10 ezer érintett ügyfél esetén 200 x 10.000 sms-t adnak (ügyfél számára) ingyen?
de ezzel nincs baj: nem várom el, hogy ingyen legyen. csak ha nincs rá szükségem, akkor nem kell.
ha érdekel pontosan, jövő héten megnézem egy számla részletezőn mi & hogyan jelentkezik (a számla melléklete nem nálam van, le van adva). feleségemnél jelentkező költségeket azt hiszem már vasárnap meg tudom mondani forintra pontosan. addig adj egy kicsi időt és majd visszanézek ide.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyira nem érdekel, csak furcsa.
Csak az a része furcsa, hogy az "ellenőrző" sms-ek is pénzbe kerülnek, ha jól értem. Tehát belépsz netre, át akarsz utalni X összeget valahova. Beírsz mindent, kapod az sms-jelszót, azért levon mittomén 20 Ft-ot? Nekem ezért nem kell pluszban fizetni.
A tranzakciókról való sms (megtörtént az átutalás, váráslás, kp-felvétel, stb.) nyilván pénzbe kerül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jártam én is így a ráfázokban. Egy társkártyát kértünk, amelynek a fizetési keretét korlátlanra akartuk állítani (150ezer forintos kiadás volt, akcióban 2%-át a bank megtakarítási számlán jóváírja). Fizetnék, terminál nem engedi. Na, mégegyszer... nem engedi. Na, akkor 100k legyen, annyit engedett, a többit kápéban voltam kénytelen odaadni.
Bankhoz be, hogy mi történt. Nézi, hopp, rosszul lett beállítva (én se néztem, hogy pontosan mit írtam alá, megbíztam az ügyintézőben). Abban a pillanatban át is állította, 200 Ft-ot levont a limitmódosítás miatt, amit hónap végén jóvá is írtak a számlán, mivel a bank (dolgozójának) hibájából történt.
Egyik banknál emlékeztek (meg a papír is ott volt, csak a gépben beikszelt és kinyomtatott és általam aláírt papíron már nem az volt), és bocsánat, és megcsinálták, másiknál meg ordibálni kell és sok az ügyfél, és nem érnek rá foglalkozni eggyel sem. Ez a fő különbség.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mondjuk ordibálásig nem jutottam, nem is égettem volna magam a sok ember előtt, de fel kellett tenni a mérges szememet és egy kicsit nyomatékosabban kellett kérdeznem (mitagadás' nem volt nehéz, tényleg kiborítottak). sajnos nem hallottam, a bocsánat, elnézést, kolléganő figyelmetlen volt és azonnal javítom szavakat & mondatot sem. egyébként én úgy gondolom, hogy sajnos máshol sem megy (mehet) másképpen. én most az OTP-re panaszkodok vs látod, más elégedett vele. épp a Raiffeisen-nel kapcsolatban is biztosan találok olyanokat, aki rájuk panaszkodna. nem egy kényelmes helyzet.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tökéletes bank nincs (addig, amíg én nem csinálok egyet).
Csak több elégedett ráfázokost ismerek, mint otépést, és több ótépés elégedetlenkedőt, mint ráfázokost. Tehát az arányok sem mindegyek :) Sok jót hallok nagyon sok bankról egyébként, de a "magyar" bankról elég sok rosszat.
Most hirtelen megnézegettem, mit tud a bank. Csak az osztálypénz számlát nézem: akkor díjmentes a számlavezetés, ha legalább öt diák ott van otpjuniorként. Ha nem teljesül, 1299/hó. Káéshánál nem kell semmi ilyen, alapból díjmentes. Jó, nincs hozzá bankkártya, de egy osztálypénzes játékhoz nem is kell. A többi számla kondíciói se győztek meg, hogy menjek vissza hozzájuk :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van olyan bank Magyarországon, ahol dombornyomott kártyával folyószámla, korlátlan kp felvétellel, bármelyik más bank automatájából, utalásokkal, átutalási megbízásokkal ... egyszerűen minden, tök ingyenes. És még a webbankjuk is jó, bár SMS-kódot nem küld ami kicsit zavar (csak felhasználói nevet és jelszót kér).
------------------------------------------
"Nincs ez el**szva, csak másra lesz jó!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megosztod a nagyközönséggel ennek a banknak a nevét vagy államtitok?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát jó... max trey moderálja ha nem tetszik, bár távol áll tőlem hogy reklámozzam.
Citibankról van szó. Egyetlen feltétele ennek a számlának, hogy havi min. 150.000 HUF utalás megérkezzen rá.
Btw: én is az OTP-t hagytam ott. Megelégeltem hogy havi 3-5000 HUF elmegy a kártyahasználat miatt.
------------------------------------------
"Nincs ez el**szva, csak másra lesz jó!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ráfázok bank hasonló, csak havonta kettő készpénzfelvétel ingyenes bármely automatából (legfeljebb nem napi 1000 forintot veszel fel, hanem 15k-t felveszel két alkalommal).
Szerk.: itt havi 120 kell, max. havi két részletben. Sms-kódot meg küld, a webbank is jó :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 a raiff-nek - a web felülete sztem nagyon átlátható, elérhetetlenséget évek óta nem igazán tapasztaltam, (max nagy ritkán) - helyileg nyilatkozhatok hogy kedvesek is, meg nem váratják az ügyfelet - illetve saját számlák közti utalások teljesen ingyenesek (nem mindenhol van így). Én is sokat szívtam más bankok miatt, de ezzel évek óta elégedett vagyok, a kondíciók úgyis mindenhol tartalmaznak pro és kontrát, a nekem lényeges kérdésekben több a plusz másokhoz képest.
Bár ez is olyan hogy több napot rá kell szánni mire körbejárod meg átnézed több bank összes kondícióját az összes csomagjukkal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Díjnullázóval más számlára is ingyér van. Bár ahhoz havi 120 kell :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az elmű sokkal rosszabb.
--
zsebHUP-ot használok!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
átkozott multi :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
otp. utoljara mikor voltam nalluk, megkerdeztek, hogy miert megyek el toluk. mondom, mert szarok vagytok, dragak, es nem vesztek emberszamba. valasz: "tul sok az ugyfel, nem tudunk mindenkire kulon figyelni" :D
aztan ugyintezo megkerdezte, nincs -e valami szamlajuk, ami nekem jo lenne?
- oooo, nincs. citi-nel van 0Ft-os szamlam. tud jobbat?
- de mi vagyunk az otp, mindenhol van ATM-unk.
- aha, citi kartyaval ingyen van tolletek is a kp felvetel... es ok nem kocsogok velem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni