Kara @ PS3

Hozzászólások

"odaverős"

Ez egy tech demó az Nvidia Geforce 7800 képességeivel, semmi több.

Rövidfilmnek rendben van, annak aki szereti a sci-fi kliséket.

A PC-k mostanában a tesszelációnál, és a real time raytracing-nél tartanak.

Lofaszt.
Csak veled ellentetben - aki szerint a ps3 csak egy geforce7800 - en fejlesztettem erre a vasra - illetve, ezen a vason, egy mas, jelentosen durvabb cuccra amiben mily meglepo, szinten cell mukodott. Amit itt latsz, az rohadtul nem a geforce7800. Nagy resze a cell. Nem veletlenul nem szeretik az atlagos koderek a ps3-at, mert a grafika benne rohadtul lofasz, mindent CPU-bol kell csinalni, ami massziv agybaj, leven, hogy masszivan parhuzamos architektura. :D

Tehat, miszter datasheet, talan gondolkodni kene, mielott bebofogsz valami totalis marhasagot. :D Bar, toled ezen mar nem lepedok meg, velemenyed az van, tapasztalatod 0.

Ertem?

Ami azt illeti nagyon is ismerem a Cell processzorok képességeit, meg az architektúrát, évekkel ezelőtt foglalkoztam sokat vele, mert érdekelt.

Az rendben van, hogy nem lehet egyértelműen összehasonlítani a PS3 szofisztikált rendering architektúrájának teljesítményét a korszerűbb GPU-kkal, de a tech demó a képességek terén nem előrelépés a Geforce 7-es korszakhoz képest az RSX limitációinak is köszönhetően.

"mert a grafika benne rohadtul lofasz"

A PS3 tervezésénél kiinduló szempont volt, hogy a vertex-számítások nagy részét a Cell végzi.

Mégis, mindez képességek és teljesítmény szempontjából az Nvidia Geforce 8-al megjelenő unified shaderes GPGPU platformokkal nem kompetitív.

Ha esetleg érvelnél akkor lehetnél tárgyilagos, a személyeskedés irreleváns, a Cell programozásáról érdekesebb lenne olvasni, mint a véleményedről rólam (ami aligha tart közérdeklődésre számot).

Maximum annyi, hogy ilyet meg nem csinalt igazabol senki sem. :) De erdekel, hogy mi ebben a nem rendkivuli, miszter datasheet, game-engine expert.

Komolyan, elvezed, hogy folyamatosan hulyet csinalsz magadbol minden lehetseges modon? :D

Jah, meg - allitolag, mert amig nem latom nem hiszem el - ez egy realtime cucc volt, ami egy hat eves hardveren, az ismert limitaciok ellenere - eleg meggyozo. Tudom, ez szamodra lenyegtelen. Szamomra nem az. :)

"ez egy realtime cucc volt, ami egy hat eves hardveren, az ismert limitaciok ellenere - eleg meggyozo."
Ez csak annyit jelent , hogy ennyi idő kell a hardware teljes kiismeréséhez , és kihasználásához.
PC-n ennyi idő alatt legalább 6 generációban marad benne a potenciál , amit soha nem látsz.
Ráadásul a PC-n a hardware-t eltakarja az épp aktuális API és amennyit az tud ,annyit tudhat a vas.

Na igen, de az egyetlen hardver, ami meg mindig evente megduplazza a teljesitmenyet - mindenfele bovites nelkul - az pedig a Commodore 64. :D
Ami iden lesz biza harminc(!) eves. :)

Es akkor meg a zx spectrumrol nem is beszeltem. :)

Egyebkent meg a PS2 10(!) eves evforduloja kornyeken jottek ki ra olyan gamek, hogy csak lesett mindenki, hogy, ezt, igy, hogy?! PS3-ban van meg boven potencial, en a sony helyeben meg 3-4 evig nem nyulnek hozza, mert minek? Persze ha az MS lep, akkor nekik is lepni kell. :/

A Sony még nem is fog 3-4 évig hozzányúlni, és szerintem a Microsoft sem.

A legutóbbi hírek szerint 10 éves életciklust terveznek a konzoljaiknak.

"PS3-ban van meg boven potencial"

Ehhez már tényleg PS3 fejlesztőnek kell lenni, hogy ezt értékeld.

A jelenlegi GPGPU platformokkal összevetve én nem látok sok fantáziát benne.