- NagyZ blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1169 megtekintés
Hozzászólások
azt mondtak, hogy mar regota nincs telefonon semmifele technikai segitseg, csak weben nyissak ticketet. nyitottam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ja... A naccerű myoracle...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a ticketre gyorsan reagaltak, az volt a valasz, hogy csereljem fel a ket risert, cleareljem a fault logot, aztan nezzuk meg, mi tortenik... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azt hittem csak nekem nyitnak mindig ezzel a válasszal. :)
hozzáteszem nem annyira baj hogy nincs már telefon support, a magyar kollégák hajlamosak voltak belebonyolódni egyszerű hw dolgokba (ez nem negatív hanem hogy a segítőkészség vitte az időt). most úgy tűnik hardver ügyben rövid kontroll vizsgálat után jön a cserealkatrész, komplexebb probléma esetén mindig rögtön olyan emberhez kerültem aki vágta a témát és már kérte is a remote shellt és nyomatta a zfs dolgokat vagy akármit. nincs annál rosszabb mint amikor a 3. embernek mondod el újra ugyanazt és érzed, hogy ő még nem látott olyat, amit te most épp.
(meg volt olyan idő is, amikor először küldték az alkatrészt, és ha azzal nem jó akkor jött a nyomozás, de olyan már nem lesz...)
mit írt az ILOM amúgy, hátha volt már olyanom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
/SYS/MB/P1/MR0 has the following problems:
SPX86-8001-2R
SPX86-8001-YD
SPX86-8002-JJ
/SYS/MB/P2/MR1 has the following problems:
SPX86-8002-JJ
van, amelyiknel azt irjak, hogy csereljunk procit amugy, izgi :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És olyan nincs, hogy cseréljetek felhasználót/üzemeltetőt? :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"van, amelyiknel azt irjak, hogy csereljunk procit amugy" - erre írtam, hogy nincs-e olyan, hogy: SPX86-PEBK-AC :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
meg mindig nem ertem, miert vicces ez szerinted.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni