oracle x4470 szivas...

tortent, hogy elkezdte irni az SP, hogy baj van ket memory riserrel. lementunk ma a szerverterembe, hogy megnezzuk, hat tenyleg vilagit. kihuztam a risert, megnyomom a gombot (elvileg mutatna, hogy melyik DIMM a rossz), de egyik mellett sem vilagitott. a knowledgebase szerint van olyan uzenet, amire procicseret ir...

a vicces, hogy a hivatalos leiras szerint ilyenkor a teljes risert lekapcsolja, de bootolasnal a gep latja mind a 2x2x8G ramot, tehat mind aktiv. a fault megis ott van.

holnap hivom a supportot, kivancsi leszek mit mondanak.

Hozzászólások

azt mondtak, hogy mar regota nincs telefonon semmifele technikai segitseg, csak weben nyissak ticketet. nyitottam.

a ticketre gyorsan reagaltak, az volt a valasz, hogy csereljem fel a ket risert, cleareljem a fault logot, aztan nezzuk meg, mi tortenik... :)

azt hittem csak nekem nyitnak mindig ezzel a válasszal. :)
hozzáteszem nem annyira baj hogy nincs már telefon support, a magyar kollégák hajlamosak voltak belebonyolódni egyszerű hw dolgokba (ez nem negatív hanem hogy a segítőkészség vitte az időt). most úgy tűnik hardver ügyben rövid kontroll vizsgálat után jön a cserealkatrész, komplexebb probléma esetén mindig rögtön olyan emberhez kerültem aki vágta a témát és már kérte is a remote shellt és nyomatta a zfs dolgokat vagy akármit. nincs annál rosszabb mint amikor a 3. embernek mondod el újra ugyanazt és érzed, hogy ő még nem látott olyat, amit te most épp.
(meg volt olyan idő is, amikor először küldték az alkatrészt, és ha azzal nem jó akkor jött a nyomozás, de olyan már nem lesz...)

mit írt az ILOM amúgy, hátha volt már olyanom.