( pacm4n | 2019. 09. 30., h – 21:27 )

„Mondjuk, ez nekem eddig is nyilvánvaló volt.”
Elhiszem hogy fárasztanak a reklamációk, de a HUP egy for-profit oldal. A piacon pedig túl sok sikerhez nem vezet az amit állítasz. Ezt Adam Smith óta tudjuk. Szerintem tök felesleges hülyének nézni a másikat azzal, hogy „leszarod” a visszajelzést, mert neked ez csak fun. Ha leszarnád, akkor nem próbálnál pénzt behajtani a dologból, aminek ugye a feltétele az, hogy nem szarod le, mert ha leszarnád akkor lejtmenetbe kerülne a látogatottság és a bevétel, ami a for-profit modell alapján nem éppen cél. Ebben nincs semmiféle liberalizmus.

Te mégis melyik étterembe mennél és hagynád ott a pénzed?
- Ahol rossz a minőség, mert szarnak bele, csak elütik az időt
vagy
- Ahol jó a minőség