- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Az meg hagyjan. De, amikor 230V-os aljzatokkal van tele a HEV, es a buliba igyekezo lanykak ott sutik a hajukat :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Múlt télen, éjjeli "bulivonaton" 3 helyen ment a hajszárító, a kaller meg is jegyezte, hogy észre sem vennénk ha elromlana a fűtés...
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább tettem volna vezetéknélkülit 2024-ben. De ettől független nem fogok tömegközlekedni, kocsiban is van töltő. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amit a készülékek mekkora hányada is tud? Illetve a másik, hogy az usb az nem csak töltésre jó... Úgyhogy én ilyen publikus lukba nem dugnám be... Maximum a powerbank-ot, de a telefont semmiképp.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Úgyhogy én ilyen publikus lukba nem dugnám be..." Erre való a KAPTON koton.
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tényleg jók az elektromos buszok Győrben tényleg, én is nemrég utaztam velük.
Köszönjük az EU-nak, hogy adott rá pénzt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy érted 1/27-ed részt veregessük vállon magunkat? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
#jobbanélünkmintnyolcéve -> nyilván, mivel az EU adott pénzt elektromos buszok beszerzésére a Zöld Busz Programban az EU Recovery and Resilience Facility keretében
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Neeem, ezt egészen biztos a doktorminiszterelnökúrnak lehet köszönni! #csakafidesz! #előreésnemhátra!
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
El is lophatta volna!
Vagy valami ilyesmi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ugye az jó kérdés, hogy a HUMDA hogyan és mennyiért szerezte be a buszokat a városoknak. Mert nem maguk a városok veszik a beszállítóktól a buszokat, az üzletet a HUMDA intézi.
Az egész Zöld Busz programban a korrupciós pont a szokásos módon az elosztó/beszerző/közvetítő, mint amikor lélegeztetőgépeket vettünk 300 milliárdért.
A cég maga többmilliárdos veszteséget termel. A legfontosabb projektjét, a hajdúnánási MotoGP pályát leállították, beleöltünk pármilliárdot abba is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erről az a történelmi szálló jutott eszembe, amit mostanában kezdtek végre felújítani. Kint van a tábla, hogy majdnem négyezer milla a támogatás. Kérdezte a párom, mikor hümmögtem, hogy sokallom, vagy nem mindet költik majd rá? Mondom, nyugaton is megtörténik, hogy nem zárnak jól a pénzvezetékek tömítései és el-elfolyik egy kis része, de nehogy a végén a főszerelő kapja meg egy pusziért az elkészült épületet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja, mint Lenin elvtárs, aki a gyerekek közé is lövethetett volna, ehelyett visszaadta a labdát :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vegulis epulhetett volna meg tobb ilyen mini-bolcsode is (gyakorlatilag 0 gyerek szamara):
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mivel az EU adott pénzt elektromos buszok beszerzésére
INGYEN! Mert ez az EU már csak ILYEN! :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem tetszik amit kér érte cserébe, akkor nem kell elfogadni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A megoldás a Huxit. Nem kötelező benne lenni ebben a buliban, ha nem tetszik a belépőért játszott műsor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, ilyen ez az EU-s féle demográcia.
Ha nemteccik, ki lehet lépni, itt lehet hagyni minket kéremszépen!!!
Alternatív hangnak, változásra vágyónak nincs helye a demokkkrácia fellegvárában!!!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A demokracia nem ott kezdodik, hogy az EU csak addig jo, amig netto kifizetok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hanem hol? :D
A nagy EjUs demográcija ott kezdődik, hogy aki szegíny, annak kuss a neve?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eleve mindenkinek vétó joga van, szóval ugyanannyit ér a szavazata a nagynak és a kicsinek is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak a "nagyok" demokratikusan kiküldik kávézni a szavazás alatt, az esetleges vétót fontolgatót.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát aki kimegy, az ki is nyilvánítja a véleményét azok felé, akiket képvisel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "zOrbány az zEU ellenes kerékkötő, állandóan csak vétóztatik" felére gondolsz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól tudom, magától ment ki, nem tartott senki puskát a hátához.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De miert irsz ilyet? Deutsch nem szavazhat?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy kiborultatok attól is, aztán kiderül a végén, hogy azért EU-konform volt a megjegyzése... :D
Bocs, itt a Lézer Janó féle megjegyzésre gondoltam.
Nem tudom te mire.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bár szerintem kerülne rögtön politikusváltás, - hogy nincsen itt semmi látnivaló, és minden tovább.. - amint valaki meghirdetné. Sosem tudná e nép egyként elhagyni! (Legfeljebb úgy, ahogyan az ukránok teszik a saját hazájukat.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vajon a (nemzet-)allamok kozti jatszoter miota demokratikus?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem tudom.
Az EU-hívők szeretik jujjdenagyon-demokráciásnak beállítani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem tud a véleménye, elvárása, igénye mellé többséget szerezni, akkor már nem is jó a demokrácia?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te miről beszélsz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A megoldás a Huxit.
A megoldás az EU vezető balfasz "elit" lecserélése. Folyamatban ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jobbfaszra?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi is kaptunk egy párat belőle Egerben. Nagyon szeretem, kényelmesek és ilyenkor nyáron tényleg szuper a klíma. Töltőt még sosem használtam buszon, soha nincs nálam kábel...
“The basic tool for the manipulation of reality is the manipulation of words. If you can control the meaning of words, you can control the people who must use them.”
― Philip K. Dick
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Idegen kábelre nemigen merném rátenni a telefonom, tele van céges adattal, levelekkel, céges jellegű fotóval, jelszavakkal, azon bankolok meg ilyesmi
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Először nem értettem, de aztán leesett. :)))
“The basic tool for the manipulation of reality is the manipulation of words. If you can control the meaning of words, you can control the people who must use them.”
― Philip K. Dick
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És a céges videókról még nem is beszéltem jeah.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerencsére az USB adatblokkoló egy rendkívül egyszerű dolog és elfér a zsebben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg sem fordult a fejemben. Már ilyen is van?
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2013-as HUP hír:
https://hup.hu/cikkek/20130916/usb_ovszer_a_juice_jacking_ellen
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És máris ott van az 5V, 500mA-es töltési lehetőség... Mert a nagyobb feszültség/áram dolgokat adatként beszélik meg a végpontok, ha jól rémlik...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amilyen sűrűn járnak a győri buszok, inkább a megállókba kellett volna töltőt szerelni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Menetrendet kell nézni, és a megfelelő időben kimenni a buszhoz... Ezt Bp.-en is lehet gyakorolni, és bár sokan úgy gondolják, de egyáltalán nem fáj :-P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De, igenis faj, hogy elmesz valahova vonattal, ahol 55 percet varhatsz az orankent jaro helyi jaratos buszra, mert a cSaK mEg KeLl NeZnI a MeNeTrEnDeT, utana meg megy a sipolas, hogy Budapesten kivul mindenhova autoval jarok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Normális helyeken a vasútállomásra menő/jövő buszok menetrendje igazítva van a vonatok menetrendjéhez.
Persze ehhez az kell, hogy a vonalon ütemes (netán zónázó és ütemes) menetrend legyen, de az amúgy is alapelvárás lenne a XXI. században.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vonat nem vár, de késik legalább.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha óránként jár, és 55 percet kell rá várni, akkor ~5-6 perccel hamarabb kell kimenni, és nem kell 55-öt várni. :-P Illetve az önkormányzat (mint megrendelő) felé a képviselőkön keresztül kell megfelelően nyomást gyakorolni, hogy a buszok a valós igényekhez igazodva (akár nem fix óránkénti követéssel) járjanak...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha óránként jár, és 55 percet kell rá várni, akkor ~5-6 perccel hamarabb kell kimenni, és nem kell 55-öt várni. :-P
Nyilvan igy mukodik a valosagban, hogy az 5 percenkent kozlekedo Intercity-k kozul csak kivalasztom az eggyel korabbit. Van meg ilyen jo otlet?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arról volt szó, hogy k.sokat kell várni a buszra, ha... Itt meg kiderül, hogy a helyi tömegközlekedés nem a vonatok _érkezéséhez_ van igazítva. Goto helyi tömegközlekedés megrendelője (önkormányzat), és ott verni asztal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arról volt szó, hogy k.sokat kell várni a buszra, ha...
...a user hetkoznapi allampolgarkent viselkedik, es elni probal a tomegkozlekedes adottsagaival. Persze ha kepes meggorbiteni a ter-ido-kontinuumot, akkor elerheti az eggyel korabbi buszt meg azelott, hogy leszallt volna a vonatrol.
Egyebkent a tanulsag nem az, hogy jo-e a tomegkozelekedes (szerintem legtobbszor igen), hanem hogy az Atlag Jozsi kontra Szolgaltato vitaban szerinted kivetel nelkul az egyszeri felhasznalo a hibas, a Nagybetus Szolgaltato Intezmeny, na, az soha.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem lehet olyan menetrendet tervezni, amiben nincs hosszú várakozás. Egyszerűen matematikai képtelenség vagy nem lesz optimális anyagilag az üzemeltetőnek.
Tömegközlekedésről meg csak ennyit: Ha jön egyáltalán a vonat/busz és nem marad ki. Vagy épp nem robban le a vonat az 1 szem sínpályán 2 állomás között. Vagy egyáltalán találnak buszvezetőt / vonatvezetőt az adott járatra.
Na ezért járok én 99%-ban autóval (vidéken élek). Bőven eleget ***** én a MÁV, Volánbusz miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Budapesten belul szinte csak tomegkozlekedek, Budapesten kivul kizarolag auto.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nézheted a menetrendet, ha egy napszakban ritkán vagy egyáltalán nem jár a busz. Volt szerencsém hosszabb ideig ingázni Bp-Győr között. Ha nem a "bejárós" intervallumban vagy, esetleg késik a vonat, akkor megszívtad. Budapesten mi el vagyunk kényeztetve tömegközlekedés szempontjából.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2-es busz főműsoridőben 5 perces frekvenciával jár.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez:
2 autóbusz Menetrend
2 autóbusz útvonal minden nap üzemel. Rendszeres ütemterv: 04:46 - 22:21
Nap | Üzemelési Órák | Frekvencia (perc) |
---|---|---|
hét | 04:46 - 22:21 | 5 - 20 |
kedd | 04:46 - 22:21 | 5 - 20 |
sze | 04:46 - 22:21 | 5 - 20 |
csüt | 04:46 - 22:21 | 5 - 20 |
pén | 04:46 - 22:21 | 5 - 20 |
szo | 04:46 - 22:21 | 20 - 30 |
vas | 04:46 - 22:21 | 20 - 30 |
Évente kb. egyszer ülök rajta, teljesen rendben van a menetrendje.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi. Az 12-es és a 15-ös is sűrűbben jár mostanában?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom, én nem buszozok egyáltalán. Most ez egy kivételes alkalom volt.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ismerőstől hallottam, hogy Nyíregyházán WiFi is van a buszokon.
A kürtőskalács egy nagy lyuk, tésztával faszán körbetekerve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ülőhely legyen a buszon, a többit megoldom :D
Amúgy meg aki reggelre nem tölti fel a telefonját az annyit is ér :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ülőhely legyen a buszon
Többnyire szokott lenni, de nagyon sokszor már ülnek rajta. :P Meg pl. BKV-n nagyon ritkán akarok leülni, jó okkal.
A feltöltés kapcsán meg el tudok képzelni olyan helyzetet, amikor jól jöhet, pl. túristaként.
A kürtőskalács egy nagy lyuk, tésztával faszán körbetekerve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni