[POL] Középületre szivárványos zászlót szerintem ... tűzni.

Címkék

lehessen
43% (529 szavazat)
ne lehessen
57% (689 szavazat)
Összes szavazat: 1218

Hozzászólások

Szerkesztve: 2022. 04. 29., p – 08:58

Erdekessegek:

A hupon a politikaval foglalkozok kb 3/4-e "ballib ellenzeki", negyede mozog a Fidesz-MHM tengelyen.

A hup kozossegenek ketharmada ellenzi a szivarvanyos zaszlot kozteruleten.

A hup 90%-a ellenzi a kiskoruak nematalakito muteteinek nepszerusiteset.

Elt egyszer egy Bayes nevu matematikus. Az ellenzeknek a kovetkezo kampany megtervezesekor lehet hasznalnia kene a felfedezeseit ahelyett, hogy a CNN-rol es a Guardianrol importalnak narrativat. :)

Pontosan errol van szo.

Egybites ellenuzenetekkel nem lehet legyozni a kormanyt, mert amint egy jelentos tobbseg szerint igazuk van valamiben, maris vesztett az ellenzek.

(Kozben mar nem 66-33 hanem 51-49 az arány, a parentnel mar igy bonyolultabbak a szamolasok)

A hup 90%-a ellenzi a kiskoruak nematalakito muteteinek nepszerusiteset.

Ilyennel hol lehet összefutni? Bemész az oviba, suliba, valamilyen orvosi rendelőbe és szembe jön veled egy plakát, hogy gyereked nemének változtatását vállaljuk? Vagy hogy működik ez?

Az igazat megvallva Netflix kivételével én inkább meleg ellenes propagandával futok össze mint ilyen népszerűsítő cuccal. Még azt is hozzátenném, hogy a hanyatló nyugaton élek, ahol nem kelt botrányt ha két férfi vagy nő egymás kezét fogja a buszmegállóban, de még itt sem találkoztam kiskorú nemváltoztatásának népszerűsítésével.

Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.

Ebben még mindig nem látom hol a propaganda. Ez egy törvény vagy valami hasonló, nem tűnik reklámnak, amivel minden utcasarkon összefussak. Az én kérdésem meg az volt, hogy hol találni a sokat emlegetett propagandát.

It also tells teachers not to question a child who says they want to transition to live as a boy or a girl - and instead ask for their new name and pronouns. 

Ebben meg nem látom, hol van a nemi átalakító műtét népszerűsítése.

Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.

Hány órát gyűlölködsz naponta?
Csak 2-3? Kevés, tessék többet gyűlölni!!!!!

Komolyan már röhögök rajta, nekem is van olyan fideszes munkatársam, aki napi szinten hozza elő a gender, LMBTQ, woke témát, hogy fel tudja idegesíteni magát rajta.
Holott soha, senki nem beszélt neki ilyenről, soha nem találkozott még olyannal, aki ilyen problémát felhozott volna.

Ezekhez képest a rohadt putyin háborúja, vagy az infláció, vagy az éghajlatváltozás, vagy Nigéria népességrobbanása kb 1000x nagyobb gond, mégis kéjes örömmel ilyen gumicsontokon turbóztatják magukat...

agyrém vazzeg

Hány órát gyűlölködsz naponta?
Csak 2-3? Kevés, tessék többet gyűlölni!!!!!

:'DDD

Második hozzászólásom a topicban :D

Ha ennyire gyenge az idegrendszered, hogy már ennyitől elkezdesz őrjöngeni, szerintem jobban jársz, ha kikapcsolod a gépet és kimész a friss levegőre sétálni egyet.

Menj túrázni az erdőbe. Vagy csak sétálgass egy parkban.

Hidd el, segíteni fog.

Igen, hát azok a a rohatt lmbtw-k, akik elárasztották az óvodákat!!!444!!!

ja hogy pontosan nulla ilyen dolog történt. értem. megvédték a egyerekeket.. a semmitől, de azért az oktatási rendszert meg az egészségügyet, meg a nyugdíjrendszert lerohasztották...

értem, a prioritások...

hát öregem, te ideális alanya vagy az illiberális rendszereknek, uszulsz, ha kiadják a vezényszót

tömény hányinger..

ez kijózanító - ha valaki még ezek után is tagadja, hogy mit tesznek a gyerekkel az elmehet a...

6-12 éves lányok szépségversenyét se díjaztam - ebben meg... nem találok szavakat.

Ezektől el kellene venni a gyereküket és börtönbe lenne a helyük az ilyen "szülöknek".

 1849. augusztus 13-án tette le a fegyvert Görgei Artúr I. Miklós orosz cár hadserege előtt.
 1945. augusztus 14-én Japán kapitulációja - 1945. szept. 02. A II. világháború vége (kapitulációs okmány aláírása)

Mondja az, aki kitalált dolgokat próbál támadni :)

Mondjuk ez a legegyszerűbb, a magyar politika is erről szól: harcoljunk kitalált dolgok ellen... aztán véletlenül feltűnik egy valódi háború a szomszédban, kiderül, hogy akinek eddig minden második szava a harc volt, annak hirtelen az annyiszor kinevetett "merjünk kicsik lenni" lett a jelszava :)
 

“Any book worth banning is a book worth reading.”

The participants' decision to detransition was most often tied to the realization that their gender dysphoria was related to other issues (70%), health concerns (62%), and the fact that transition did not alleviate their dysphoria (50%). Interestingly, over 4 in 10 (43%) participants endorsed a change in political views as a reason for detransition.

Most participants reported significant difficulties finding the help that they needed during their detransition process from medical, mental health, or LGBT communities. Only 13% of the respondents received help from LGBT organizations when detransitioning, compared to 51% when transitioning. A number of participants reported negative reactions from LGBT and medical communities, and 51% of the sample expressed that they did not feel supported during their detransition

https://segm.org/first_large_study_of_detransitioners

^kitalált dolog!

Kis segítség: ha azt szeretnéd alátámasztani, hogy kiskorúaknak nemátalakító műtéteket népszerűsítenek, akkor random szövegek helyett hozz egy példát arra, ahol kiskorúaknak nemátalakító műtéteket népszerűsítenek.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

A Canadian woman fighting a legal battle with doctors to prevent her 17-year-old transgender child from undergoing a double mastectomy has fuelled an ongoing global debate about whether adolescents should be able to decide to change gender.

The teenager began hormone therapy in July and was due to undergo surgery in Vancouver last week when a judge stopped doctors with a temporary injunction after they were sued by the mother, who cannot be named to protect the child's identity.

The mother, from Vancouver, said the surgery was "unnecessary" and her child had been influenced by "propaganda" in school, a fad, and "brainwashing" by the media.

"Before she learned it at school, she never questioned her identity," she told the Thomson Reuters Foundation.

https://news.trust.org/item/20201113192042-qq5u8/

Szívesen.

Ebben annyi van, hogy az anyának nem tetszik, amit a gyereke csinál, és próbál valakit keresni, akit okolhat.

Persze hogy mindig más a hibás.

Ez kb. ugyanaz, hogy amikor elveszik valakitől a gyerekét, akkor is mindig a gyermekvédelem a hibás, sosem az a szülő akitől kérdezik.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Many primary schools are doing amazing work around challenging gender stereotypes. What is missing, often, is then a further set of conversations and lessons about the existence of trans and non-binary people. It is often suggested that having these conversations with children might “confuse” them… We know, first hand, that not having these conversations with children, is what is causing confusion.

It is so important that trans and non-binary children are positively represented, with visibility of others like them, which is why we have created a range of resources and training to enable schools to do this.

https://www.theproudtrust.org/schools-and-training/primary-resources/tr…
 

Persze tagadhatod a valóságot ameddig akarod, minden jogod meg van hozzá.

Nézz utána olyan egyszerű szavaknak, hogy népszerűsítés. 

Az, hogy a gyerekek nem lesznek segghülye homofób felnőttek, meg megint csak nem baj. Meg úgy általában ha tudják, hogy mi van a világban. Főleg ha valamikor saját magukon is érzik majd.
 

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Ha idősebb vagy mint 10 éves akkor szíveskedj visszagondolni arra, hogy 10 evvel ezelőtt hol voltak a szakállas nénik, a várandós férfiak, és a két apás családok.

Ha akkor nem voltak sehol, most pedig előttünk vannak, az azt jelenti, hogy médiafelületet kaptak, ergo népszerűsítve lettek. Emlékszem régen a buzik és a deviánsok meghúzták magukat, most mióta népszerűsítve lettek, már az Andrássy úton vonulnának.

Evekkel ezelőtt nem volt még a globalista vállalatok sarkalatos pontja az elfogadás, mert senkit nem érdekelt. Most a szarbucks, a kóla, a macdonalds, Disney stb… egymást előzve győzködik a világot és népszerűsítik az lbdjdidiflmyjq aberrációt, ahelyett hogy orvosok kezelnék őket, helyet követelnek maguknak a normalitás világában.

Fura dolgok ezek. A mi időnkben az általánosban matematikát meg nyelvtant tanítottak.

Ha ez ma nem így van, akkor arról ki tehet? Ki határozza meg az oktatáspolitikát 12 éve Magyarországon? Ki nem fizeti meg a tanárokat, aminek hatására ezzel töltik fel a sulit a rendes tárgyak helyett? És ki nevezte át a közoktatást köznevelésre?

Mert ma ez a deklarált cél, hogy majd az állam felneveli a gyerekedet, mert te képtelen vagy rá.

Ezért kell 4-ig maradni a suliban (mi ebéd után leléptünk általánosban), a szülő meg dolgozzon a munka alapú társadalomban, ne a gyerekét nevelje.

Támogatjuk a családokat, de valójában csak a szülést támogatjuk.

A kispapa szabadság a legrövidebb az EU-ban. A gonosz Unió ezen változtatni szeretne, el is fogadtak egy irányelvet, ami ezt min. 10 napra emelné, implicite a nők helyzetén is javítana (2010/18/EU irányelv https://www.consilium.europa.eu/en/press/press-releases/2019/06/13/bett…). Idén augusztusig kellene átültetni a hazai jogba.

Három éve meg van szavazva, láthatóan a magyar kormány nem siet vele. Ami nem csoda, hiszen a tanácsban is ellene szavazott (https://www.votewatch.eu/en/term9-directive-of-the-european-parliament-…)

Szó sincs arról, hogy itt a szülők kezébe legyen adva bármi.

Meg valahogy azt is agyonhallgatja mindenki, hogy ez az lmbt áradat honnan jön? Mert nem hiszem el, hogy 100 éve csak azért volt nagyságrendekkel kevesebb, mert "nem tudták" hogy létezik. Megint a valódi okokat nem keressük.

Mint pl.: https://en.wikipedia.org/wiki/Acceleration_(human_development) Nem gyanús egy kicsit? Nem lehet hogy ennek hatása van a nemi fejlődésre is? Tán nem a modern mezőgazdaság van a háttérben? Csak ugye az annyira szent, mint az orosz gáz, hogy anélkül nem lehet élni, ezért még csak fel sem merülhet a hormonkezelt kaják felelőssége?

Vagy esetleg a mérhetetlen mennyiségű fogamzásgátló, amivel tele vannak a vizeink?

De nem baj, tiltsátok be a melegeket, attól majd kevesebb lesz belőlük.

Senki nem akar a buziktól semmit ( a meleg az egy jelző a hőmérsékletre vonatkozóan ), ezt kellene elfogadni, hogy nem érdekelnek, nem téma, és ne legyen téma a közbeszédben. Én sem beszélek senki előtt arról, hogy mi történik a hálószobában, egyszerűen azért mert ez így helyes.

Míg a gyógyszer maradékok, vegyipari termékek a vizeket mérgezik, a szexuális  aberráció nyilvános mutogatása pedig a lelki/szellemi józanságot. Méreg mindegyik.

A szexuális aberráció betegség, evolúciós zsákutca. Kórházban a helye nem a közéletben.

Amerikában jártál-e már mostanában?

https://www.valaszonline.hu/2022/04/27/gyermekvedelem-egyesult-allamok-…

Számos iskolában használnak például különböző tanítási segédanyagokat a genderidentitás-ideológia gyerekkori szemléltetésére. A leggyakoribb a Genderbread Person (ami a gingerbread man nevű, emberalakú, angolszász országokban népszerű mézeskalács „továbbfejlesztése”), amely 2011-ben ütötte fel először a fejét. Újabban pedig a Gender Unikornis kezdett el terjedni. Mindkettőt számos állam iskolakörzeteiben alkalmazzák (például Kalifornia, Massachusetts, Arizona, Oregon, Kansas).

A két szemléltető eszköz azt az ideológiát közvetíti a gyerekek felé, hogy a nemi identitás független a biológiai nemtől, illetve utóbbi objektív kategóriaként nem is feltétlenül létezik. A nemi identitás továbbá független a nem kifejezésétől (öltözködés és hajviselet), valamint a szexuális és romantikus vonzódástól, illetve ezek mindegyike egy folytonos spektrum, nem pedig bináris választás.

Az iskolák gyakran a szülők előtt is titkolóznak, harapófogóval kell kihúzni az intézményvezetőkből, mit is tanítanak a témában. A titkolózás ráadásul nemcsak a tananyagra terjed ki. Elterjedt gyakorlat, hogy ha egy tanuló az iskolában transzneműként „előbújik”, akkor tanárai ezt kötelesek készpénzként elfogadni, elősegíteni tranzicióját, és erről nem számolhatnak be a szülőnek. Vagyis előfordulhat, hogy miután a mit sem sejtő szülő kiteszi a suliban a lányát, az az igazgatói irodában átöltözik fiúruhába, tanárai fiúnevén szólítják, fiúként tartják számon, majd iskola végén mindez fordítva is lejátszódik.

Ne haragudj, de ebből még mindig nem jön le, hol van az amit a Carlcolt nevű kolléga írására reagáltam. Ismétlésként:

A hup 90%-a ellenzi a kiskoruak nematalakito muteteinek nepszerusiteset.

Ilyennel hol lehet összefutni? Bemész az oviba, suliba, valamilyen orvosi rendelőbe és szembe jön veled egy plakát, hogy gyereked nemének változtatását vállaljuk? Vagy hogy működik ez? Az elmagyarázni, hogy létezik ilyen és egy műtét népszerűsítése között azért van némi különbség vagy én értek valamit rosszul? Erre várnék egy olyan választ, lehetőleg bizonyítékkal, hogy kérlek szépen itt és itt láttam, nem újságcikk vagy valamelyik ismerőstől hallottam. Ameddig ilyen nincs addig nálam ez X-Files kategória. Hiszem ha két szememmel látom.

Érdekes módon egy konzervatív sem foglalkozik azzal, hogy hány papbácsi tapizza a kisiskolás ministránsokat, pedig szerintem több van belőlük mint olyanból aki a suliban nemváltoztató műtétet reklámoz.

Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.

Azt a szót, hogy "megelőzés" ismered? Tudod, azt amikor odarakok az irodába 3-4 poroltót és nem akkor rohanok le érte az OBI-ba amikor már ég a tűz.

Én megfordítanám ezt a kérdést: nem látok semmi kivetnivalót abban, ha mindenki számára egyértelművé tesszük, hogy ebben az országban ez a fajta magatartás semmilyen formában nem elfogadott és még azelőtt ledaráljuk az ilyen tartalmakat bemutató könyveket mielőtt még az óvodába bekerülnének.

Egyetértek amúgy veled, valóban ma Mo-on ez semmilyen formában nincs jelen (hál' istennek) mondjuk az évi 1x Pride-ot leszámítva, de Amerika ilyen szempontból kicsit üzenet a jövőből és érdemes odafigyelni arra, hogy hová fajulhat ez.

Kollegam fia 12-14 evesen beleszaladt egy "ilyenbe" valami olyat hallhatott, milyen jol nezel ki vekonyan (labadon a harisnya koltoi tulzassal) . Nos 180 cm-re not es 55-60 kg (pontosan nem emlekszem) amikor ala ment korhaz eves szinten 2-3 honap. Szar volt latni min megy at az apa. Szerintem ezek utan bar bekes ember, de bárkit szettepett volna, ha kozvetlenul rajtakap valakit gyereket "negativ" befolyasolo duman.

Inkább unióst kéne kitenni, nem a szivárványost. Az legyen mindenki magánügye... Nem érdekel, hogy a polgi vagy a jegyző melyik kapura játszik :D

A Ti hazátok is tudja, mivel létfontosságú foglalkozni amúgy, de ha már így van, akkor legyen már macsó büszkeség napja, mert már kicsit szomorú, hogy herélik ki a férfilakosságot (na ez pl pont nem tetszik a nyugatban, de még mindig inkább ők, mint a keleti példák) csak azért mert pár barom túlment tényleg minden határon...

Színes vászon, színes vászon, fúj!

Kérem a Fiátot..

Fogalomzavarban vagy. Nem minden keresztény katolikus, az eszményképed pl. szintén nem az, ami köztudott.

Egyébként az ország hány %-a vallásos, a vallásosok hány %-a keresztény?

2017-ben pl. az 5,027 millió SZJA-bevallónak a 19,77 %-a (993 955 fő) rendelkezett valamelyik egyház javára.

Az, hogy ki hova utalja az 1%-ot, az tök lényegtelen ilyen szempontból. (Én pl mind a kettő %-omat a Heim Pál gyermekkórháznak adnám jelenleg, ha megtehetném.)

Az pedig, hogy hány százalékunk keresztény, vagy vallásos, vagy _gyakorló_ vallásos, no, hogy is mondjam, megérne még egy misét :)

Rengeteget változott ez az elmúlt pár 10 év alatt, sajnos.

És hogy hányan e mögé bújnak, mint pajzs és közben bort isznak, az még egy nagyon szem előtt tartandó kérdés.

2017-ben pl. az 5,027 millió SZJA-bevallónak a 19,77 %-a (993 955 fő) rendelkezett valamelyik egyház javára.

Holott lenne ertelmes valasztas. Egyszer egy etelosztason kerdes nelkul odahivtak, hogy megvendegelhessenek. Nem kertek semmit, nem kellett hinnem semmiben. Azota mindig ok kapjak az egyhazi 1% -ot :)

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Felőlem:

Magyar - nyilván,

EU - nyilván,

Ukrán - a jelen helyzet miatt IGEN, nyilván,

Szivárvány - semmiképp,

BLM - semmiképp (nem tudtam hogy van nekik).

Tux - nyilván :)

Szerk: illetve még egy mehet: a szólásszabadság zászlója (valójában anti-DRM) https://en.wikipedia.org/wiki/Free_Speech_Flag

Most a szivárványos zászlók középületre való kitűzése a téma.

Tök mindegy mi a téma, Toroczkai és társai megélhetési politikusok. Legyen ott a nevük ez számít. Keltsen botrányt, beszéljenek róluk. Mindegy milyen zászló és terelni azzal, hogy elfeleded, hogy az EU zászlókat is leszedték nem szép dolog.  

Pontosan mit jelent a megelhetesi politikus?

Mert szerintem azt, aki nem csinal semmit, csak felveszi a fizeteset.

Ezzel szemben a Mi Hazank lerangat es kukaba dob szivarvanyos zaszlot, lerombolja a BLM szobrot, beelozi a Pride-ot es befoglalja a fel belvarost, kezdemenyezoje es legtevekenyebb szereploje a vegrehajto-maffia balhenak, most pedig kezdemenyez egy torvenyt es meg sorolhatnam. Egesz csinos kis lista egy torpeparttol, nem? Mas szavakkal szerintem csinaljak a politikat, amit hirdettek meghozza egeszen jo eredmennyel.

Lehet vele egyeterteni vagy egyet nem erteni, de ezt hivjak politikanak tudod, amikor teszel is valamit aminek van kezzelfoghato eredmenye.

A megelhetesi politikus pl. online peticiot indit, illetve FB posztban szonokol arrol, hogy "rossz volt a kapitany". Esetleg csinal egy n. parizeres FB posztot, hogy nyugalom, folytatjuk!

A szivárványos zászló szerintem nem politikai propaganda. A szivárványos zászlóból max. nálunk csinálnak politikát, de a jobboldalon ugyanúgy vannak melegek (lásd.: Szájer József), mint a baloldalon rovásírás-kedvelők.

Nem azért támogatom, hogy lehessen kirakni bármilyen zászlót, mert a szivárványos zászlót kirakni fontos; hanem azért, mert fontosnak érzem, hogy mindenki olyan zászlót rakhasson ki a középületre, ami az abban a középületben megválasztott vezető nézeteit képviseli. Aztán minden politikus eldöntheti, hogy a szivárványosat, vagy az árpád-sávosat teszi ki, vagy akár mindkettőt, és majd ha az nem tetszik a helyieknek, akkor 4 év múlva mást választanak be a helyére.

Ha belemegyünk ebbe a betiltásokba, akkor idővel eljutunk oda, hogy semmit nem lehet kirakni, mert minden zászló zavarni fog legalább valakit.

Nagy Péter

Én elfogadtam őket, nem zavartak az utcán ha kézenfogva ment két férf..köcs.. most mi a nevük? mindegy rakd ide >> ...., nem érdekeltek komolyan ... eddig ..., de most már a szivárványos zászlótól tényleg hányingerem van meg az undorító felvonulásukból. Szóval az van hogy ezek az emberek átestek a ló túlsó oldalára, mert most már kifejezetten útálom őket.

Szerintem pl. az önkormányzatoknak a területen élő embereket, érdekiket kellene képviselni, s nem népnevelő munkát végezni.  Ha meg a kiállás a zászló kitevés oka, akkor pl. egy pár ezres helyen kellene lennie egy Mari néni, meg Pista bácsi... stb stb. zázslónak is, és naponta váltogatnák. Csak az arányos megjelenés tiszteletben tartása miatt is.

Szóval, ha Te úgy érzed, álljál ki. Szervezzél tömegeket, hogy álljatok ki. .......Mondjuk ezzel már elkéstél.

De

1: egy önkormányzatnak nem ez a dolga

2. ha nem vetted volna észre, akár az itteni reakciókból is, ha túltolják, akkor pont ellentétes reakciókat gerjeszt. Tuuudományosan mondva, kontraproduktív.

A kerdes nem az volt, hogy mit keres kozepuleten, hanem hogy _ki lehet-e egyaltalan tuzni_.

Amit en lattam a vilagbol, az az, hogy a kozpontilag leszabalyozott dolgok mukodnek a legkevesbe. Amikor hagyjak a helyieket donteni, hogy mi jo nekik, tipikusan sokkal simabb es elhetobb kornyezetet eredmenyez.

Avagy, mindig vannak kivetelek.

Nem is értem mit keresnének ott, ennyi erővel tudom is én, Rohan zászlaját is kirakhatnák.

Semmilyen konkrét politikai program nem volt benne emlékeim szerint. De látjuk, hogy jobb is, nem szabad összezavarni az egyszerü választópolgárt, aki fosik Sorostól, Brüsszeltöl, a háborútól, a melegektöl, a baloldaliaktól, akik "veszélyesek", a migránsoktól (az ukránok nem azok), meg a jó franc sem tudja, hogy még mitöl.

Na pont ez az. Mindenki ezt szeretné Fidesz nélkül is, mert ki akar háborút egyébként? A baj csak az, hogy a Fidesz is kevés ehhez, ha az élet úgy hozza. De ez már mindegy is. Történelmi nyeréssel történelmi felelősség is jár, jól is van ez így.

Itt meg egy kis olvasnivaló: ha már háború van, egy melegnek is köszönheti az emberiség, hogy hamarabb véget ért konkrét esetben (visszakanyarodva a témához):

https://mult-kor.hu/20130723_megkovetik_a_2_vilaghaborus_meleg_kodfejtot

Jajj, ez a legjobb.

Csak azt felejtik el, hogy gyáva népnek nincs hazája.

Ha az oroszok nem állnak meg a határon mit fogunk csinálni? Szépen átadjuk nekik a területet, mert nekünk ki kell maradni a háborúból? Ha mennek Lengyelországba, mennek Romániába, Szlovákiába, akkor majd Magyarország szigetként meg fog maradni.

NYILVÁN NEM.

És a NATO tagságunk is csak pont annyit ér, amennyire egy szerződést betartanak. A mostani viselkedésünkkel elértük, hogy egy komolyabb konfliktus esetén biztosan nem számíthatunk érdemi támogatásra, de még legalább az európai legjobb szövetségeseinket (V4, és elsősorban a lengyelek) is sikerült magunk mellől elűznünk.

Ha mi nem akarunk küzdeni a saját országunk védelméért, másra sem számíthatunk. Márpedig mi láthatóan nem akarunk. És épp ezért hagyjuk az ukránokat is cserben. De a történelem majd úgyis igazságot tesz.

Még mielőtt bárki félreértene: NEM, nem akarok háborút. De ezt a háborút az oroszok indították, egy független országgal szemben. És épp ezért lenne fontos az európai egység, hogy az oroszok el legyenek rettentve az ilyen cselekedetektől. Nem lehet nekik mindent megengedni csak azért, mert atomhatalom. Épp ugyanazt csinálják, mint a náci Németország, mindig csak egy kicsit vettek el. Ők atomhatalom akkor még nem voltak, de a helyzet pont ez volt: féltek vele szembeszállni. Tudjuk hogy hova vezetett.

Teljesen egyetértek. Nekem csak egy dolog fáj, de az nagyon, hogy pont azok fogják ennek az egész elbaszott mai politikának a levét meginni, akik kicsit sem tehetnek róla.
Akik tehetnek róla, azokat meg nem sajnálom. De ők meg fogják úszni, mert ők fognak először az összelopkodott vagyonukkal a magángépeken elhúzni először a faszba, ha helyzet lesz.

A "haladók" bábmesterei térdre akarják kényszeríteni Oroszországot és a világot. Most az oroszok vannak halál-soron, meg a belső ellenségek, és kicsit a világ összes állama, amelyik nem riad meg a felvonuló heterogén szürke szivárványtól. Közben persze elfogadásról, békéről, tisztességről és globális gazdaságról pofáznak. Szóval náci maszkirovka-bált szerveznek a hontalanná lett brit zsidók, vagy valami hasonló undormány zajlik. :)

:)

Nekem erről -bocs, hogy ha személyeskedésnek veszed- a "hány éves vagy királyfi? " jutott eszembe.

Ha az oroszok nem állnak meg a határon

Az oroszoknak nem ez a céljuk, s ahogy elnézem, a céljukat hamarosan elérik.

egy komolyabb konfliktus esetén biztosan nem számíthatunk érdemi támogatásra,

Sorold fel ez elmúlt ötszázévből azokat az eseteket, amikor bárkitől is "érdemi  támogatást" kaptunk.

hogy az oroszok el legyenek rettentve

Ahogy elnézem kurvára el vannak rettenve. A progresszív nyugatnak kb ezt a reakcióját szerintem eleve betervezték (szerintem még kicsit többet is), s elfogadták mint várható reakciót.

Ami nem volt beterveze az a harckocsik leszereplése. De ez is csak sejtés, lehet csak az új (nyugati ) védelmi eszközök tesztelése volt. A véráldozat meg náluk sose volt komoly visszatartó tényező.

Ha valaki sokkal erősebb, akkor nem halálra veretni kell magadat, hanem vagy kitérni, vagy ha azt nem lehet, valami egyezséget kötni.

Nem tudom ki mondta, de a hazáért nem meghalni kell, hanem élni. Élve többet kell(ene) hogy érjél.

Az csak azért volt, hogy jelentős erőket vonjanak el a dél keleti területekről.

Szigorúan szerintem. A háborúkban szoktak elterelő hadműveleteket folytatni.

Te úgy gondolod Putyinnak elgurult a gyógyszere, szerintem meg évek óta készült rá. Nem őrült ( Kiev ostroma totális őrültség lett volna), csak mások az érdekei mint nekünk. S a nekünk alatt most kelet-közép európára gondoltam.

"Te úgy gondolod Putyinnak elgurult a gyógyszere, szerintem meg évek óta készült rá."

Ez a két dolog nem zárja ki egymást. 

Az ukránok is tudják, nem véletlenül készültek évek óta erre a támadásra.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

a jelenlegi műveletek deklarált cálja donbas összekötése mariupol - nikolaev - odessa vonalon egészen a dnyeszter-menti területig, ezzel ellenőrzés alá vonva a teljes déli régiót

 

a két hónappal ezelőtt tágabb értelemben deklarált cél ukrajna demilitarizálása volt (ennek a folyamatnak a megállítása/visszafordítása)

Szavazás állása alapján: Véletlen? Aligha! :)

"A minden idők kétségtelenül egyik leghíresebb kutatása e témakörben Alfred Kinsey, – az 1940-es években folytatott – felmérése, amely során 4000 amerikai férfit kérdezett meg a témában. Eredményei alapján az amerikai férfiak 37%-a számolt be arról, hogy élete során legalább egy alkalommal átélt orgazmust azonos nemű partnerrel."

forrás:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Homoszexualit%C3%A1s

Eredményei alapján az amerikai férfiak 37%-a számolt be arról, hogy élete során legalább egy alkalommal átélt orgazmust azonos nemű partnerrel."

Ja, lehet arra gondoltak, amikor partiba vágtak többen egy (vagy több) nőt. Az nem jelenti azt, hogy buzultak. :D

trey @ gépház

Szerkesztve: 2022. 04. 29., p – 09:08

Szerintem egy középületen is ki lehet állni jó dolgok mellett, ha meg ez zavar pár homofób (vagy más zászló esetében egyéb típusú) faszt, az nem baj.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Hogy definialod a jo dolgot? Mitol lesz egy szivarvanyos zaszlo jo dolog? 

ha meg ez zavar pár homofób (vagy más zászló esetében egyéb típusú) faszt, az nem baj.

Bocsi, de ez mar a szeretet hatalma? Megerkeztunk?

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Attol, hogy valaki visszautasaitja a buzipropagandat, nem lesz homofob. Nekem semmi bajom a maskent gondolkodokkal.
Ha jol latom, neked van - abbol kiindulva, hogy egy velemenyeleterest kovetoen barki homofob lesz a szemedben... :) Asszem ezt hivjak feletek megbelyegzesnek, hmm?

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

én meg lenyomom a torkodon a zászlót, az nem baj.

 1849. augusztus 13-án tette le a fegyvert Görgei Artúr I. Miklós orosz cár hadserege előtt.
 1945. augusztus 14-én Japán kapitulációja - 1945. szept. 02. A II. világháború vége (kapitulációs okmány aláírása)

Ez ide való? Egyre több az ilyen "ripost" jellegű felütés...

Mitől lesz jobb, ha kirakják azt a zászlót?

Ha kirakják a zászót, akkor az kit érdekel?

Akkor lehessen lmbt+ zászlót kirakni, ha bdsm zászló is kint van. Ez a véleményem. Nem hiszem hogy ebből kellene közügyeket csinálni, már hányok a ki, kivel, mikor, mit típusú hírektől.

Csak arra jó, hogy elterelje a figyelmet a valódi problémáktól, mint a környezetvédelem vagy a korrupció. Ezzel együtt természetesen senkit nem érhet hátrányos megkülönböztetés amiatt, hogy kivel, mit kavar. Az ő dolguk, és nem akarok róla tudni. Mert én sem megyek ki az utcára azzal, hogy a bőrszerkó meg az ostor milyen menő.

mint a környezetvédelem

Beszélhetünk arról is. Miközben a Greenpeace nincs megelégedve Karácsony teljesítményével, ami a saját ígéretei betartását illeti, közben szivárványos zászlókat lobogtat. Kapcsolódik ez kérem, szépen.

trey @ gépház

Kívánom minden rasszistának, hogy szülessen meleg gyermeke. Mert amíg mindig csak más családjában fordul ilyen eset elö, könnyü az észt osztani.

Miből gondolod, hogy azért, mert szerintem nem való középületre szivárványos zászló, én mondjuk rosszat kívánnék nekik? Hálás vagyok egy csomó mindenkinek, de mégse gondolnám, hogy középületre zászlót kéne kitenniük. Az ilyesmire való a póló, baseball sapka, kitűző stb. Viselje, aki akarja. De középületre?

trey @ gépház

Én a '90-es években gyerekként egy olyan társadalomban szocializálódtam, ahol ezek nem voltak témák. Fel sem merült, hogy miért kellene a más színű, nemű embereket utálni. Más vallásúakat pláne nem.

Azóta annyira telenyomtak mindent ezekkel a "ne utálj minket" szlogenekkel, hogy már az egészből elegem van, nem akarok róla hallani! Ez non-issue! Meg volt oldva, ők indították el újra.

A BLM legjobb, az elintézte, hogy nekem kellene magam rosszul éreznem a bőrszínem miatt -> ebből köszönöm, de nem kérek.

Főleg most, hogy képesek az ukrán háborúban is címlapra kerülni, hogy milyen rosszul bánnak a (cserediák) feketékkel... agyam megáll. Közben az ottani (őslakos) cigányok ugyanilyen bánásmódban részesülnek, csak az nem érdekel senkit.

"Én a '90-es években gyerekként egy olyan társadalomban szocializálódtam, ahol ezek nem voltak témák. Fel sem merült, hogy miért kellene a más színű, nemű embereket utálni. Más vallásúakat pláne nem."

Ebben igazad van, mi sem utáltunk senkit a cigányokon kívül, de ez ugye alap jobb helyeken. A buzikat is csak megvetettük, de nem utáltuk, elvégre két egymásba akadt buzi két szingli csajjal többet jelent, ami jó.

A vallási dologban az a vicces, hogy ha Jézus simán lezsidózhatod, akkor másokat miért nem lehet? Mások, akik a kínhalál jelképével szaladgálnak a nyakukban, talán többek nála?

Hannibál is megmondta, hogy neki tök mindegy, hogy az ember fehér, fekete, vagy sárga, hiszen kifordítva mindenki rózsaszín.

Disclaimer: Ez egy szándékosan provokatív hozzászólás, mert nemrég felbasztak, úgyhogy most azon a hülyén töltöm ki a mérgem, aki a szívére veszi amit írtam.

Az én kislányom meleg. 36.7 °C körül van a testhőmérséklete. Anatómiai ismereteim ugyan nincsenek, de mivel jókedvű, egészséges, mozgékony, horrible dictu okos gyerkőc, ez esetleg jobb állapot lehet, mintha hideg lenne. Gondolom rasszista vagyok, de én pártolom a melegséget.

echo crash > /dev/kmem

Az amúgy ugye megvan, hogy a szivárványos zászló nem a buziságról szól, hanem az elfogadásról úgy általában?

Akkor arról is szólnia kellene, hogy elfogadott a "nyitottak" szemében, hogy másoknak elter a véleménye. De ahogy látom, a helyzet korántsem ez... Még egy kib...tt népszavazás / választás eredményét sem sikerült elfogadni... 

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Amúgy meg ha egy pl. egy önkormányzat szeretne kiállni valami mellett, akkor tehesse már meg.

Ha az embereknek ez, vagy ennek a formája nem tetszik, akkor meg ne válasszak még őket.

A probléma még egyébként általánosabb, pl. a mostanában kitett ukrán zászlók miatt is sokan picsogtak.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Középület nem kizárólag önkormányzatot jelent.

A probléma még egyébként általánosabb, pl. a mostanában kitett ukrán zászlók miatt is sokan picsogtak.

Lehet, mi magyarok, akiknek váraira, épületeire elég sokszor tűztek idegenek zászlókat, érzékenyebbek vagyunk erre.

trey @ gépház

Mit jelentene a szivárványos zászló egy középületen? Hogy az adott hivatal vagy intézmény elfogadja? támogatja? népszerűsíti? a homoszexualitást? Vagy az esélyegyenlőséget hirdeti? Vagy csak szép színes? Amíg ez nem tiszta, addig nincs értelme erről vitatkozni.

A középületek fellobogózását a 130/2000. korm. r. szabályozza, az EU-s zászlóról a 308/2004.  korm. r. rendelkezik. Ha ezeket módosítják, vagy hoznak egy újat a szivárványosról, akkor nyilván kirakható lesz, amúgy nem.

Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.blogspot.com

> Mit jelentene a szivárványos zászló egy középületen? Hogy az adott hivatal vagy intézmény elfogadja? támogatja? népszerűsíti? a homoszexualitást? Vagy az esélyegyenlőséget hirdeti?

Mit jelent a szekely zaszlo ugyanott? Elfogadjuk Szekelyfold letezeset? Tamogatjuk? Nepszerusitjuk? Ha igen, mit nepszerusitunk pontosan? Romania azonnali lerohanasat? Vagy csak annak elfogadasat, hogy magyarok elnek ott is? Esetleg a szekelyek eselyegyenloseget?

>buzik

Napi hupkós fingfűrészelés. A lényeget most is mindenki sikeresen megragadta :D 

Nade baszki, ha az óvodában legyőzi a kötélhúzásban a Csiga csoportot a Szivárvány csoport, akkor kötelezően ki kell tenni a zászlót, hogy büszkék lehessenek a győzelmükre!

Szerintem az ereszcsatornákat kéne kitiltani és lebontani mindenhonnan, mert akkor nem lenne több drogos kanbuli, kérdezzétek Szájert, mennyire igazam van...

Az ilyen szarok miert nem a /flame-be mennek?

[ X ] Leszarom / Ennel vannak nagyobb problemak

Nekem nincs bajom azzal, hogy kitûzik a szivárványos zászlót, csak írják azt is alá, hogy Sinclair ZX Spectrum

Ezt a társadalmi feszkót a dagadék provokálja folyamatosan, mi meg kajoljuk. Közben mindenki elmondja, hogy elismerjük a kisebbség jogait még a FIDESZ-is.  Sőt nem csak, hogy elismerjük hivatalosan bárki bármikor nyugodtan felvállalhatja mert mi egy "szabad" ország vagyunk. Innentől ha egy polgi kiteszi akkor kiteszi, majd megy oda a mesekönyvet daráló idióta és csapata és majd leszedik mert "védik" a magyarság érdekeit. Nekem már csömöröm van ettől a sok kamuszartól. Ha védeni akarnak minket akkor legyenek normális bérek meg egészségügy és oktatás. Vicc, hogy a szavazókat pont ez nem érdekli. De egy szaros szivárványos zászló az igen.

Megfordítjuk. A te pártod, pártjaid, egyes álcivil szervezeteid lófaszt sem csinálnak évek, évtizedek óta. Erről a semmittevésről terelik el a figyelmet a megélhetési politikusok, amikor eszközként használnak egy kisebbséget. Aztán vannak a "felvilágosult értelmiségiek", akik attól lesznek (szerintük) többek, ha elmennek vonulni egy LMBTQdewdwfw+, de ha mikrofont tesznek az orruk alá és megkérdezik tőlük, hogy mi az a Queer, akkor egy feloszlott együttesre gondolnak.

Hagyjuk már ... :D

trey @ gépház

Nekem már rohadt régen nincs párton mert egy szélsőbalos ember vagyok. Az utolsó párt amire nyugodt szívvel szavaztam az a Shciffer András féle LMP volt. Idén a kutyákat erősítettem. És igen nem csinálunk semmit mert őrölünk ha van 5%-unk. De hát folyamatos 2/3-nál nem tökmind1? Lehetne 20-is ugyanannyit érne. De ez a magyarság érdekeit védjük duma ami a legviccesebb :D

Oszd meg és uralkodj. Amíg ez a módszer működik, és hasznos (mert olyan ügyesen meghekkeli a választók agyát, hogy még mi is ezen pörgünk, pedig biztosan lenne jobb dolgunk) addig ezt folyamatosan tolni fogják. Majd ha már nagyon lecseng, akkor jöhet a másik hasonlóan értelmetlen kérdés, hogy keresztény vagy, vagy ateista? És ha keresztény, akkor a jó szektába tartozol, vagy a rosszba? Micsoda? Hogy te buddhista vagy? Te rohadt kis aggresszor állat, hogy mered hirdetni a békét, ez tűrhetetlen itt Európa közepén, ötszáz méterre egy rendes keresztény templomtól hirdetni a hamis isteneidet! Nem érdekel, hogy nem hirdeted, hiszen akár hirdethetnéd is, szóval akár bűnös lehetnél is, ergo bűnös vagy. Meg oltástagadó és pedofil buzi náci terrorista, hiszen csak az általunk kijelölt jó keresztény az igaz ember, a többi szabadon gyilkolható, Putyin is megmondta, hogy Ukrajna nincs, és akik lakják mind nácik, nahát.

Oszd meg, és uralkodj. A legjobb ha olyan ürügyet adsz a megosztásra, ami nem bizonyítható, és szabadon megvádolható vele bárki, aki számodra nem kedves, így járulékos nyereségként olcsóbbá teszi a karaktergyilkolászást. Mocskos kis hobbit újságíró megírta ki mit lopott a héten? Aha, itt egy fénykép, látod, szakállas, ergo mohamedán, hát ki hisz egy ilyen istentelennek? 

Aluldeterminalt...

Fizikailag, elmeletileg, elmeleti fizikailag, matematikailag (ugy meg nem is bizonyitott, hogy letezik az a zaszlo), etikailag, politikailag, torvenyileg, vallasilag vagy erkolcsileg?

Kéne egy nekem mindegy opció is... nekem legalábbis.

Akkora vicc, hogy ezek az issue-k nálunk... Totál lényegtelen kérdés. Az sem árt, ha lehet tűzni, az sem ha nem. 

Már várom hogy kamu geli a Városházára kitegye gyuri bácsi egészalakos akt fotóját, mert ugye szereti az önzetlen filantrópot!

Szerkesztve: 2022. 04. 29., p – 17:45

Minek tűzzük ? NovákElődke úgy is elszalad vele és hazaviszi :)

btw, feltünt az valakinek hogy a Pridve / szivárványoszászlóval szaladásos / LMQTPREWRWR+ legnagyobb reklámfelülete a MiHazánk mozgalom ?

btw x2 ... a nemátalakítós ovodásokat konvertálunk át.. kampányt ki folytatta legjobbam ? A fidesz.. mert reklámba szembejött hogy Anyu julia már jánoska.. ez mi ? Ez egy gusztusztalan szar a fidesz részéről.. hogy ezt bevitték reklámba.. Ha eddig nem hallott róla a gyerek, na a reklám által már fog hallani ... hátravinni leköhögni .. az összeset aki ezt a reklámot megcsinálta.

Ki lehet-e tűzni középületre "mihazánkos"-t, részemről igen, had száradjon, egyelőre még nem karóba húzva gondolom, de változhatnak az idők.

Szerkesztve: 2022. 04. 29., p – 19:53

Ha az épületen belül többségben vannak a buzik, akkor legyen kötelező! ;)

Ha valaki buzi, akkor legyen a kabátjára varva. Szintén kötelezően. ;P

Csíkosat se lehessen ! ... a pöttyöset pedig alkotmányban kellene tiltani !!!

Szerkesztve: 2022. 04. 29., p – 23:17

Ki az az idióta akinek ez fontos?

Így is kell! A "beteg" emberek ne reklámozzák magukat! Maradjanak csak a 4 fal közt ott éljék egymást!

Ne lehessen kitűzni szivárványos zászlót középületre, ez teljesen egyértelmű.

Szeretnék egy ilyen szavazást pl. a székely zászló kitűzéséről is.

A menstruáció egy jó példa, nálunk pl. teljesen el van hanyagolva, és nagyon sok gyereknek félinformációkból kell összeraknia, amit tud ... pl. nekem is volt olya barátnőm, aki úgy kezdett menstruálni, hogy előtte a szüleitől egy fél szavat sem hallott róla, hogy mi ez.

(és általában az ilyen ostoba szülők a leghangosabban tiltakozók az iskolai szexuális nevelés ellen :/ )

“Any book worth banning is a book worth reading.”

tampon a fiúmosdóban == "szexuális nevelés"

dragqueen grooming == "melegjogok", "szexuális nevelés"

pubertásblokkolók == "melegjogok"

hasfalba vágott gennyedző hasadék == "melegjogok"

ma nő vagyok == "melegjogok"

 

ismerjük már a trükköt

nemtom az régen lehetett - most van:

- egy "Tanoda hálózat" - kevésbe nagyvárosi környezetben (elmaradt településeken) - délután foglalkoznak főleg hátrányos helyzetű gyerekkel 6-14 éves korosztály, ott van a lányoknak mensi foglalkozás és tisztálkodási csomagot is kapnak és tájékoztatást, hogy kell használni. Amit a szülöktől nem tudnak/mernek megkérdezni és igen csak lányoknak - fiú wc-ben nem jut eszébe senkinek tampon automatát rakni.

- foglalkozások: internet használat - ne add ki magad és ne támadj meg másokat..

stb..

Ezt nem az iskola szervezi, alapítvány és állami támogatásból..

 1849. augusztus 13-án tette le a fegyvert Görgei Artúr I. Miklós orosz cár hadserege előtt.
 1945. augusztus 14-én Japán kapitulációja - 1945. szept. 02. A II. világháború vége (kapitulációs okmány aláírása)

Utólag tűnt fel, hogy Mi Hazánkos történet. Gondolhattam volna. Nagyobb problémák nincsenek is kicsiny országunkban.
Egyébként pedig ne lehessen kitűzni. Mégpedig azért, mert a középületeken a nemzeti jelképeink (megyecímer, megyezászló, országzászló, település zászlaja stb) szerepelnek. Tulajdonképpen mit is jelképez a szivárványos zászló? Szerintem az sem tudja pontosan, aki ki akarja tűzni. Mindenki ráfogja az éppen divatos, aktuális eszmét.

- Indítsd újra a gépet! - Az egészet? - Nem, a felét...

Részemről mindegy. Olyan szempontból nem mindegy, hogy "má' megin' a szé'sőjobb". Hirtelen azt hittem, hogy a nazi fidess volt. De őszintén szólva jobban meglepődtem volna, ha ezt egy LMP vagy Momentum terjeszti elő. Úgy látom a cirkusz gyorsan elkezdődött. A választások körüli szünetnek gyorsan vége lett.

- Indítsd újra a gépet! - Az egészet? - Nem, a felét...

Én nem értem ezt a kommentet.

Szerintem ők sem ezt gondolják a legfontosabbnak, egyszerűen ígértek valamit a választási programban, amivel bekerültek a parlamentbe, és megpróbálják betartani az ígéretet. Mondjuk ha így nézzük, akkor ez tényleg meglepő a politikában.

(egyébként nem érdekel, lehet-e szivárványos zászló a nem tudom milyen hivatalokon, mert eddig sem tűnt fel, hogy ott vannak)

Szerkesztve: 2022. 05. 04., sze – 18:26

"... Karey Burke eljuttatott a cég alkalmazottaihoz egy videót, amelyben először is elmondta, hogy ő két queer (nemileg nehezen beskatulyázható) gyerek édesanyja, és a gyerekeitől tudja, hogy az ezredfordulón vagy az után született fiatalok már „harminc-negyven százalékkal queerebbek”, mint a korábbi generációk voltak, bármit is jelentsen ez. Márpedig – Burke szerint – a Disney mindig is a világtrendek élvonalában járt, és ennek így kell lennie ezentúl is.

ENNEK SZELLEMÉBEN AZ ELNÖKNŐ AZT AKARJA, HOGY A JÖVŐBEN A DISNEY-PRODUKCIÓKBAN A SZEREPLŐKNEK LEGALÁBB AZ ÖTVEN SZÁZALÉKA LMBTQ LEGYEN, VAGY VALAMELYIK ETNIKAI KISEBBSÉG KÉPVISELŐJE. "

https://index.hu/gazdasag/2022/05/04/atvettek-a-magyar-gyermekvedelmi-t…

 

no comment...

 

kieg:

mind kettő gyereke queer - érted ---  nem csak az egyiket kapta el a kór, mindkettő vírusos lett !!

Szerintem a neveltetés miatt lettek queer-ek - szerencsétlenek - nem is maguktól lettek ilyenek...

 1849. augusztus 13-án tette le a fegyvert Görgei Artúr I. Miklós orosz cár hadserege előtt.
 1945. augusztus 14-én Japán kapitulációja - 1945. szept. 02. A II. világháború vége (kapitulációs okmány aláírása)