- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 6305 megtekintés
Hozzászólások
WTF programmenedzser?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annak vajon mit kell csinalni? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyanez a kérdés fogalmazódott meg bennem is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A projektet - feltételezem - nem kell definiálni (bár azért ott is néha van félreértés :-) )
A programot akkor hoznak létre, ha észreveszik, hogy van több projekt, melyek összefüggenek és ezért (vagy valami másért) érdemes őket együtt kezelni. Tehát a programmenedzser olyan ember, aki a programot menedzseli (nem feltétlenül látja át a projektek részleteit, hanem a programot viszi előre (a program célja felé), riportál, átlátja a projektek összefüggéseit és egymásra hatásait), nem egy adott projektet. (persze ettől még lehet PM is).
Van még projekt portfólió is. Ez az tartalmazhat projekteket és programokat is. Ennek a menedzsere a projekt portfólió menedzser. A munkája az, hogy biztosítsa, hogy a cég (terület) céljainak megfelelő projektek kerüljenek be a portfólióba, ami meg már benne van, azok haladjanak és szép ppt-s meg pivot táblás prezentációkat csináljon belőle :-)
A fenti a PMI szerinti "hivatalos" definíció kb. Ettől eltérnek párszor a való életben, itt lentebb is keveredik a product owner, programmenedzser és a többi. Szóval ezt olyan helyen, ahol nincs projekt kultúra, hanem inkább "csak" programozás, ott elég szabadosan használják, ott a programmenedzser bármi projektmenedzserszerű valami lehet :-) De mondjuk sokszor a release menedzsert is projektmenedzsernek nevezik, így azt hiszem, hogy ezt túléljük :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy korábbi munkahelyemen volt egy "Ügyfél elégedettséget vizsgáló menedzser". Nem az agyérgörcs vagy szívinfarktus fogja emberünket elvinni a melóból adódó stressz miatt.
---
debian -> linuxmint -> osx ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csókos semmitevö :)
--
robyboy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megnézném, hogy egy program vagy project manager cipőben eltöltött hónap után hány testnyílásod lenne szabadon a nagy semmittevésben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hint1: -1 t
Hint2: smiley
Vagy en ertettem rosszul :)
____________________
echo crash > /dev/kmem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyiszor találkozom ezzel a project manager/program manager lefitymálással, hogy lehetséges már nem ismerem fel ha valaki viccel vele :D
Hol van felesleges t? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> semmitevö
Semmittevo, dologtalan (valaki) vs semmit sem etkezo, koplalo (valaki) :) Egy t-vel kevesebb van ott, bar lehettem volna egyertelmubb, az igaz.
Ez itt nem grammar naziskodas, inkabb vicces abban a tagabb kontextusban, hogy a PM-ek semmit sem csinalnak es meg eheznek is melle. Ami nyilvan nem igaz :D
____________________
echo crash > /dev/kmem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D nice
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy én tudom egy terméket visz a product management és ezen belül egyes verzióknak vannak program managerei. Termék hosszabb távú tervezést igényel és lassabb, hasznos a sales-nek, mivel ők ígérgetnek össze-vissza. A program pedig köpködi magából a verziókat ami aztán használható is. Szerintem amúgy van értelme, főleg ha nagy és komplex termékről van szó. Más téma mennyire hatékony.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát Product Owner :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálunk a program manager az, aki egy adott termék hosszabb távú roadmapjét manageli, annak minden egyéb vonzatával (pénzügyi tervezés, sales stratégia, marketing, kapacitás tervezés, release tervezés, etc.)
A product owner is csinálhat részben ilyen feladatokat, de egy PO-nak a fő feladata nem ez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
érdekes, hogy máshol meg pont az ellenkezője.
A PO a termék szülője (folyamatos tulajdonosa, dajkája), a program manager meg csak egy programot vezényel le (kb mint egy PM boss).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Több párhuzamosan zajló fejlesztést (projektet) összefoglaló akármit szokták programnak hívni (bankban például).
Szóval ez egy PM-ek felett álló PM, általában sokszázmilliós-milliárdos büdzsékről döntő valaki.
--
Gábriel Ákos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
... és ilyen pozíció idehaza lehet szumma kb. 10 darab.
Mert sokszázmilliós-milliárdos informatikai büdzsé sem sok van idehaza...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Mert sokszázmilliós-milliárdos informatikai büdzsé sem sok van idehaza..."
Azt te csak hiszed :)
Sok EU-s pályázat van, ami többszázmillió forintos, másrészt meg sok IT bérfejlesztő, aki nyugatra fejleszt, hasonló nagyságrenddel foglalkozik - éves szinten 1-10 milliárdos árbevételek, amik jellemzően 4-5 nagyobb ügyfél projektjei.
Dolgoztam én már olyan mobilappon, aminek a költsége közel félmilliárd forint volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1, de amúgy sem mondta senki, hogy ezt a fizut sokan viszik haza
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sok külföldi cégnél ez kinyúlik 3 hónapra is, amennyit már a munkaerő elcsábítását tervező cég már nem tud várni az új munkaerő felvételére.
Tehát ráér fél évig keresni embert önhibájából, de nem bír ki +2 hónapot valaki miatt, akit nagy nehezen megtalált.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
""A Grafton legfrissebb tanulmánya szerint informatikai területen a Windows rendszeradminisztrátorok kereshetnek a legkevesebbet bruttó havi 280 ezer forinttal,"
Ez irreális, 1st level helpdesk-en többet lehet keresni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez minimum szóval lehet van valaki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oké, de szerintem a 1st level support jellemzően nem informatikus, hanem régen orosztanár, manapság meg talán bölcsészek. Szigorúan szerintem.
Nomeg kicsit lejjebb: "A legkevesebb fizetést a rendszer és infrastruktúra üzemeltetés kategórián belül a Windows rendszeradminisztrátorok kaphatnak"
Kicsit ilyen: http://1.bp.blogspot.com/_Kg84tOm_upY/ShgK4bAFQtI/AAAAAAAAALg/0WKh4qBBB…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy ujabb kutatas, ahol valaki szerint az informatikus egyenlo a fejlesztovel..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A windows admin mit fejleszt 280k bruttoert?
--
When you tear out a man's tongue, you are not proving him a liar, you're only telling the world that you fear what he might say. -George R.R. Martin
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szia,
Gondolom a CV-jét, gyorsított tempóban...
Üdv,
LuiseX
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Széndioxidot. :)
--
Where do you want to go today?
[nobody@salcay:~]$_
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ertem a celzast, de szted az egy szem Windows admin lefedi az uzemeltetes kerdeset, es ennyi eleg is?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt a reszet nem tudom, nem mozgok ilyen kornyezetben. Talan egy kisebb, win-only cegnel lefedheti.
Te viszont azt irtad, hogy szerintuk az informatikus fejlesztot jelent, pedig a windowsos alap uzemeltetest mar ebben a par sorban kulon kiemeltek.
Szerintem az informatikus nagyobb csoport, amiben termeszetesen benne vannak az uzemeltetok, a fejlesztok, a devops (ami kb. az elobbi 2 kevereke), meg valamennyi management-papirtologato-helpdesk-UX-egyeb is. Extrem esetben valami social medias PR-os allast is ide tudnek sorolni, ha van valami informatikai jellegu resze is (mondjuk SEO szovegek irasa).
--
When you tear out a man's tongue, you are not proving him a liar, you're only telling the world that you fear what he might say. -George R.R. Martin
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyetértek, alig találok infót arról, hogy mi a helyzet az Alkalmazás és/vagy Linux üzemeltetéssel (aktuális pozim) sem az itthoni, sem külföldi hype-olt statisztikákban
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"de idén az IT piac kiemelt szerepe miatt egy részletesebb tanulmányt is kiad (fizetős megrendelhető formában) ... A tanulmány tartalmát egy exkluzív beszélgetésen mutatta be a HWSW-nek a Grafton ügyvezető igazgatója, az IT csoport vezetője és a cég marketing specialistája."
"Kiemeltünk néhány kategóriát a tanulmányból"
"Részlet a Grafton tanulmányából"
Valamint a lenyeg az 1. kommentben:
"Bátran pingeljetek meg minket (pl. info kukac grafton pont hu)*, ha úgy érzitek, hogy nem azt a lóvét kapjátok a munkátokért, amit megérdemeltek."
*ezt en irtam at
--
When you tear out a man's tongue, you are not proving him a liar, you're only telling the world that you fear what he might say. -George R.R. Martin
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nice.
(és mit érdemlünk meg? ki dönti el?)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ügyes...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(nem csak neked)
Van ez a toborzo ceg, mindenfele szamok rendelkezesukre allnak kinalati es keresleti oldalon is. Innentol elegge nyilvanvalo otlet, hogy ezt valamilyen modon osszegezzek, amit eddig is megtettek. Most jott egy otlet, hogy ha ezt kicsit komolyabban veszik, akar meg penzt is erhet (cegvezetoknek pl.). Egy ilyen tanulmanyt hogy lehet eladni? Ugy, hogy reszeit nyilvanossagra hozod, hogy ne legyen zsakbamacska, a vevo tudja elore miert fizet.
Itt jon kepbe a hwsw, akiknek kapora jott a kolcsonos egyuttmukodes, es errol irtak egy cikket.
Neked meg nekem persze baj, hogy pont a sajat szakteruletunk nincs benne, illetve csak sejteni lehet, hogy milyen iranyba celszeru fordulni a magasabb fizetesert, de nem mi vagyunk a celcsoport.
Ez persze lehetne maskepp is. Konyvet ugy tudsz eladni, hogy kiteszed netre az elso fejezetet, filmet, hogy kiteszel egy 10 perces trailert, CD-t anno, hogy 1-2 szamot letolthetove teszel rola, jatekot, hogy az elso palyat megkapja a jatekos, stb. De nem ez az egyetlen uzleti modell, lehetnenek nyilvanosak a nagyobb osszesitett adatok, lekerdezhetned a sajat szakteruleted egy sms-ert, stb.. ahogy egy zenekar is kiteheti a zeneit a jovobeli koncertjegy remenyeben (ki vesz ma CD-t?), vagy finanszirozhatod a filmedet ugy is, hogy a foszereplo latvanyosan a szponzor termeket hasznalja, a jatekodat meg elkuldheted par nepszerubb videosnak vagy kerhetsz penzt az extrakert egy ingyenes online jatekban. Ha az egyik uzleti modell nem jon be, valtoztatni fognak rajta.
--
When you tear out a man's tongue, you are not proving him a liar, you're only telling the world that you fear what he might say. -George R.R. Martin
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kösz az okítást, de én momentán erre a részre gondoltam:
"Bátran pingeljetek meg minket (pl. info kukac grafton pont hu)*, ha úgy érzitek, hogy nem azt a lóvét kapjátok a munkátokért, amit megérdemeltek."
Toboroznak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ize.. igen.. igazabol ez a ceg profilja
A kovetkezo az lesz, hogy a MS-nal meg programoznak?
--
When you tear out a man's tongue, you are not proving him a liar, you're only telling the world that you fear what he might say. -George R.R. Martin
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyes savanyú személyek* szerint nem ártana már hozzákezdeniük... :-)
* mint én
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem az MS-nél sose volt baj a programozással. Leginkább a felsővezetés, meg az öltönyös nyakkendősök idióta koncepcióval vagy épp koncepciótlanságával, mikor azt se tudják mit csinálnak, és csak az össze-vissza kapkodás megy. Nyilván a programozó jómunkásembernek ki van osztva a feladat, és hiába nem ért vele egyet szakmailag, meg világosan látja, hogy koncepcionális baromság, akkor is azt kell megoldania, meg csak azon dolgozhat, mert abból él. Úgyse veszik figyelembe a visszajelzéseit, meg a szakmai véleményét. Ilyen mamutméretű cégek mindig is erről szóltak.
No keyboard detected... Press F1 to run the SETUP
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem csak a koncepció szintjén volt ott azért idiótaság. Az a programozó sara, amikor az ember beír valamit a registrybe, mire a start menüre kattinva az explorer 10-ből 10-szer nyom egy protection faultot. Ezt nem lehet a nyakkendősök nyakába varrni, hogy "de az nem támogatott érték a speckó szerint, arra joggal dereferenciáljuk a null-pointert b+".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
off:
"(ki vesz ma CD-t?)" Én. És a kocsiba is CD-s rádiót ami sokkal többe fáj mint a CD nélküli csodák. Amúgy előszeretettel veszek limitált kiadásokat, koncerten dedikált példányokat, előrendelős bónuszos okosságokat a kedvencektől. Nem sok van, de egy polcnyi CD így is simán megvan. Kocsiban meg alapvetően szerintem jó érzés bepattintani egy eredeti lemezt és megnézni hogy mit tud a hangcucc ha már indokolatlanul sokat költöttem rá :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a szoftverfejlesztők lesznek a jövő rabszolgái. Vagy már most is azok?
--
robyboy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért elég jól meg vannak fizetve, és legutóbb amikor néztem multis irodát, akkor nem voltak elő a láncok, de biztos csak azért interjúztattak, mert valakit agyonvágott az ostor.
Mire gondolsz, de most komolyan?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem még nem látja a szinteket és a köztük levő különbségeket.
Abban igaza lehet, hogy valóban vannak a kódoló droidok.
De ezek a droidok javarészt maguknak köszönhetik a droidságukat, kitörhetnének meguktól, ha akarnának.
A kisebb részének persze megvannak a beépített korlátai.
--
Gábriel Ákos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De még így is, az IT munkára azt mondani, hogy rabszolga...droid oké, szalagmunkás oké, nem-is-olyan-izgalmas-és-dicső oké, de rabszolga. A történelem oktatásának állapotáról sose volt jó véleményem, és hát ez nem segít :).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rengeteg meló van, azaz lenne, és ezek jelentős része favágó történet. Kódold le, hangold be, pakold fel és társainál magasabb szintű tervezési, rendszerben gondolkodási történet azért jóval szűkebb. Akik eme utóbbi szintre vagy szintekre tudnak lépni, azokból jóval szerényebb a kínálat. Ráadásul a hozzáállásról még szó sem esett.
Azt is hozzáteszem, hogy a diploma azért messze nem minden, bár itt valahol jöttek a matekanalízéssel. Jellemző nem függvényanalízisből áll egy programozói, rendszeradmin vagy hálózatos munkakör. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább úgy fogalmaznék, hogy a sok közül páran kitörhetnének.
A szakma erősen hígul az utóbbi pár évben. Támadnak - többek közt - az OKJ-s huszárok, akik jó esetben 1-1,5 év "kemény" tanulás után egyből azt hiszik, mindent tudnak. Tudod... úgy ahogy te gondoltad áltsuliban a Turbo Pascal előtt, és amit már max. 20 évesen kinőttél, amikor egyetemen elkezdtél matematikai analízist tanulni.
-------
It is our choices that define us.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért, te azt hitted, hogy a rocksztárok élete vár majd egy fejlesztőre?
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A rocksztárok élete is szar, csak máshogy. Nem hittem egyébként semmit. Meg természetesen általánosítottam is.
Amúgy tényleg lehet, hogy erös a rabszolga szó a droid helyett, de amíg nincs AI, addig a droid is rabszolga szerintem.
--
robyboy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De most mire gondolsz rabszolgaság alatt? Dolgozni kell? Igen. Ennek vannak feltételei? Igen.
De ez lényegében igaz kb. az összes létező munkára.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Munka munka között nagy különbségek vannak, és itt most azért nem a szalag menti összeszerelő droidokra gondolok.
A programozó a fél életét monitor előtt tölti, ülve. Nem véletlenül híznak el a legtöbben, illetve romlik a látás is. Totál egészségtelen. Ezen felül hozni kell a célokat, a kreativitásra alig van esély, lehetőség. Monoton, fárasztó, szar meló. Igen, azért általában meg is fizetik, de ez nem minden.
A második sorodhoz meg +1
--
robyboy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy programozó nem azért hízik el, mert a fel életet a monitor elott tolti, hanem többnyire azért, mert a másik félévek se mozog, egészségtelenül el, ossze-vissza eszik. Egyéni felelősség.
Másrészt meg a bányásznak tele megy a tüdeje portál, egy rendőr, tűzoltó meghalhat könnyen munka közben, egy könyvelő ugyanúgy az irodában rohad, egy vállalatvezetőt elvisz a szívroham a stressztől, egy tánctanárnak szétmegy a térde a matek tanárnak meg az idegei, mikor nevelni kell a sok hülyegyereket. És - horribile dictu - vannak, akik a földeken kapálnak!
Szóval nem értem, mi a problémád: ahhoz, hogy legyen mit enni, dolgozni kell. Ez így van már évezredek óta, csak most a kapáláson és az állattenyésztésen túl van néhány egyéb lehetőséged is és egyes kötelezően választható munkákat lepasszolhatsz másnak is a megfelelő ellentételezésért
A hozni kell a célt részt meg nem értem. Ez egy mérnöki szakma, amely arra jött létre, hogy megoldj feladatokat számítógép és szoftver segítségével. A kreativitásra alig van esély dolog meg számomra végképp wtf. Szerencsére ahogyfejlodik a szakma egyre több mindenhez van pattern, best practicle és know-how, azonban ezek helyes kiválasztásához mr önmagában kell kreativitás.
Szóval nem értem, hogy mit vársz, meleg hógolyót?
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
talán túlzás rabszolga szintű kizsákmányoltságról beszélni a szoftverfejlesztők kapcsán :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig de: ha egy programozó látványosan jól keres, akkor az "eltartója" mennyivel többet kereshet hozzá képest?
--
robyboy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez mekkora kommunista duma már :)
Ráadásul nem is így van.
Sokszor láttam már, hogy egy programozó főnöke kevesebbet keres mint a programozó.
És akkor mi van? Más munkakör, más feladatok, más piaci viszonyok.
--
Gábriel Ákos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oda van tán láncolva az "eltartójához" egy fejlesztő? Semmi nem akadályoz meg abban egy fejlesztőt, hogy saját vállalkozást indítson és maga kezdjen el felhajtani vevőket. Persze, felvállalva mindazokat a kockázatokat, felelősséget és kötelezettségeket, amit eddig az "eltartója" viselt helyette. Még saját terméket is fejleszthet, persze nem árt figyelembe venni, hogy ekkor a vevők lesznek az "eltartók", akik a pénzüket szintén nem akármire fogják odaadni.
De ez még egy művészre is igaz: azért a produkcióért fog pénzt kapni, ami eladható.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.packtpub.com/skill-up-2018
Lazán kapcsolódik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Stackoverflow-nak is van egy éves statisztikája:
https://insights.stackoverflow.com/survey/2018/
Előző évi:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit feladta a lecket, hogy mi a queer es a biszexualis kozott a kulonbseg.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elmondanád, hogy a magamfajta konzervatív gyökér is tudja? :D
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hat wikipediat kellett olvasnom hozza, szoval nem elso kezbol szarmazik az info...;)
Elvileg a queer a transznemueket se veti meg. Az igazi mindenevo...:)
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én amennyire tudom (és amennyire lesz*rom az ilyen kitalált valamiket), a Queer az a gyűjtőneve ezeknek a random generált szexualitásoknak. A pánszexualitás az ami nemtől / nemi identitástól függetlenül választ, tehát számára mindegy, hogy a másik illető biszex, vagy transznemű.
Vagy ahogy a Retroshock-ban a Solo kritikában fogalmazták meg a pánszexualitást: "Röviden: Az sem baj ha betonkeverő, csak legyen rajta rés."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És darázs ne jöjjön belőle!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát van ugye ez a klasszikus:
"Az osztálytársaim megdugtak bármit, ami mozgott, de én sose tartottam fontosnak, hogy efféle korlátokat állítsak magamnak."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1, én is úgy tudom, hogy a queer az, aki ezt az egész csoportosítást (hetero, buzi, leszbikus, transz) elveti, de magának saját szót akar azért.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne keverjük már össze a nemi identitást a szexuális preferenciával...
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://hup.hu/cikkek/20180814/ujra_informatikus-berek_alacsonyan_repul…
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Queer is an umbrella term for sexual and gender minorities who are not heterosexual or cisgender."
Azaz mindenki, aki nem "normális" a keresztyén elmélet szerint. Ebben benne van a teljes LGBTQRSTUVW spektrum.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ezzel mennyit keresnek?
Csak hogy kapcsolódjon a posthoz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem én kezdtem az offtopicot, ne tőlem kérdezd.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://insights.stackoverflow.com/survey/2018/#work-salary-by-develope…
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez volt az eredeti kerdes, innen:
https://insights.stackoverflow.com/survey/2018/#developer-profile-sexua…
Sexual Orientation
- Straight or heterosexual
- Bisexual or Queer
- Gay or Lesbian
- Asexual
Nem hiszem, hogy itt most az umbrella term kellene.
Ugyanerrol a wikipedia oldalrol:
"People who reject traditional gender identities and seek a broader and deliberately ambiguous alternative to the label LGBT may describe themselves as queer."
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is új volt ez. Ami érdekesebb, hogy az előbb nézelődtem a zenéim között és felfedeztem, hogy a Garbage-nek van egy ilyen című száma ami 1995-ben készült:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Bayer-féle genderkurzus szerint mind a kettő buzi.
--
GPLv3-as hozzászólás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az összegek kapcsán a Grafton hozzátette, hogy már közelítenek a külföldi bérekhez, de legalábbis jól meg lehet élni belőlük Magyarországon. A külföldön élő magyarok pedig nagyjából öt év után már újra itthon keresnének munkát, így a toborzók számára egy fontos új lehetőséget jelent a külföldön dolgozó magyar informatikusok megkeresése.
És ezt miből szűrték le? Attól, hogy jelennek meg náluk külföldről hazaköltöző munkakeresők, akik többnyire 5+ éve kint élnek, az előzetesen vártnál szarabb fizuért, az nem azt jelenti, hogy ez a jellemző képlet. Tippre a másik oldalról, azaz a kint maradókról semmilyen statisztikájuk nincs.
A HR + marketing osztályon ha összedugják a kobakjaikat...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A csalad meretetol nagyban fugg, meg hogy az asszony kap-e a szakmajaban munkat.
Ha egyedul mentel ki, es talaltal egy emberre normalis aru szallast, akkor valoszinuleg jobban jarsz, ha maradsz.
Persze benne lehet a marketing+hirertekes tevedes is. Sokkal tobben kapjak fel a fejuket, ha valaki Londonbol koltozik BP-re, mint ha forditva. Ha kulfoldi (nem csak hazajon), akkor plane.
--
When you tear out a man's tongue, you are not proving him a liar, you're only telling the world that you fear what he might say. -George R.R. Martin
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni