Reynolds szerint a Mozilla felhasználók mindig is arról voltak ismertek, hogy segítőkészek és ez a közösségi segítőkészség az egyik kulcsa a Mozilla sikerének. A Mozilla szerint nem kell vérprofinak lenni ahhoz, hogy valaki csatlakozzon. A segítségnyújtás menete egyszerű: meg kell látogatni az Army of Awesome oldalt, ott ki lehet választani egy Twitter üzenetet, be kell jelentkezni a Twitter-re és már lehet is válaszolni a kérdésre.
A blogbejegyzés itt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2032 megtekintés
Hozzászólások
Kezdem erteni, hogy grafit miert ment el a reklam szakmabol biciklit szerelni az Alpokba.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem mozilla-eknak van egy bazinagy MARKETING listajuk, es kb. havonta bedobnak valami ujat a koztudatba. Mindegy, hogy jo, rossz, ertelmes vagy baromsag, csak benne legyenek a hirekben.
Persze, ez ertheto is, mivel piacorientalt mukodesi szimptomaik vannak (marketing, felhasznaloi elmeny/elegedettseg noveles, penzgyujtes) de valahogy megsem no a felhasznalo tabor ilyen versenyfelek melett :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni