A motor Ubuntu-hajtotta érintőképernyős műszerfallal rendelkezik, amely statisztikai adatokat szolgáltat a gép teljesítményéről és segíti a GPS-szel támogatott navigálást. A motor a Honda egyik vázára épül.
A részletek itt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3696 megtekintés
Hozzászólások
De, miért csak a GUIt, adja? Tuti, új kifejezések jelennének meg a motorosok közt a szalagkorlátra való felcsavarodásra és az esésekre.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"pack of nickel-metal batteries for a completely silent ride."
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hat.. eleg szar lehet h 200nal meghakkelnek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy érted megbütykölnek?
--
unix -- több, mint kód. filozófia.
Life is feudal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hires utolso mondatok:
'udevadm settle - timeout of 180 seconds reached'
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ROFL
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szép és jó dolog, de én még motoron szeretnék meghalni. Majd kb. 40 év múlva... Szóval maradnék az ETZ-nél. Persze ez csak az én véleményem. Nem szentírás. További szépet mindenkinek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem egészen értem, hogy minek a teljesítményadatok és "rendszerinformációk" kijelzéséhez ubuntu a fedélzetenen. Semmi bajom az ubuntu-val, desktopon kifejezetten szeretem. De a járműiparban az ilyen diagnosztikai dolgokat már jó ideje megoldották célhardverrel és célszoftverrel. Max nincs állanóra kivezetve egy GUI-ra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Buzzzwoooorrrrddddd.
Linux, GUI, Wireless, WEB, zero-pollution, electric, etc.
Ezek mind jol hangzanak egy cikkben.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni