- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3103 megtekintés
Hozzászólások
Hehe, befognak ütni még ezek az ARM-ok minden területen, már most is elég népszerűek és elterjedtek, de idővel tényleg nem lesz olyan platform, ahol ne szerepeljenek majd. Villanykarokon is több időt kéne fordítani rájuk. Nálunk sajnos nem jutott idő erre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mondjuk egy arm-on (legyen egy gyors xScale, példának okáért egy PXA270 ~620MHz-en), mit tudsz wrappelni értelmesen? pl játékok azonnal elhasalnak, olyan harmatgyenge és nem erre való. szerintem.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Heroes 3? Fifa 98? 100MHz gepigeny, es az akkori jatekokat szinte kivetel nelkul sikerult winevel elinditanom
------------
rm -rfv /* #puts the missing files to the console output
"Vegyel fel iwiwen, facebookon, opendesktopon"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
no persze, bár most egy kétmagos pda-n egy nes emulátor kishíján szaggat winmobile 6-al, natív doom éppen élvezhető a'la natív quake, ahol a gépigény x86-on ilyen felbontásban 80386/80486 tök alap fpu-val.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor ott valami probléma lehet a fordítással. a doom x86 cpu igénye minimum 486, a 386 elég kevés neki. egyébként a Quake2 is simán elfut egy mai Arm mobilon natívan.
a Day of the Tentacle, natív ScummVMel simán elfutott az első Zaurusomon, amiben 206Mhz StrongArm cpu volt. az az Arm generáció azonos órajelen is jóval lassabb, mint egy mai Arm CortexA9.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Quake3 IGEPv2 boardon Texas OMAP3530 Cortex-A8 600 MHz:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nokia N900on a Quake3 856x480felbontás és hw3D mellett ~25fps produkál, ami már elég szép eredmény, és még lcdTVn is elfogadható felbontás.
természetesen Arm platformon is ugyanúgy fontos a gpu chip, mint x86 architecturán. az N900ban 430Mhzes PowerVR gpu van, egy chipre integrálva az Arm cpuval.
N900 Q3 videó lent.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
A harom eves SE p990i-men a portolt doom, quake rezzenestelenul fut. Schumm alol Day of Tentacle es tarsaik szinen. Az egy mas lapra tartozik, hogy a doomot es quaket borzaszto iranyitani.
--------------------------
Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És nem is rossz játékok ezek! :)
-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tisztességes arm/érintőkijelzőn nem élvezhető (pda).
gyenge arm-kompatibilis kínai via szaron (olcsó 20k netbook) pedig még inkább nem.
ez van. arm szerintem nem emulációra való, főleg nem win32 wrapper-ként. és ez nem is hit kérdése.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Javíts ki, ha tévednék, de bőven van még fejlesztési potenciál az ARM-ban, és éppen a közeljövőben szeretnék kezdeni jobban kiaknázni.
-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem tudom milyen fejlesztési potenciálok vannak benne, én nem vagyok fejlesztő. de a tények @ egy elterjedt pxa270:
-némelyik navigáció _brutálisan_ szaggat, 2D-ben azért kb jó
-egyszerűbb emulátorok szaggatnak (nes stb)
-egyszerű natív cuccok windows ce / winmobile-ra (pl natív heroes, vagy starcraft-klón argentum, arm-os need for speed, arm-os age of empires stb stb) nagyjából okésak
-komolyabb platformfüggetlenként tervezett cuccok megfelelő binársai (quake, quake2 320x240-ben) csak jóindulattal ok
-wine: nem látnám értelmét fentebbiek miatt, valamint következő pont
-wine+directx (említett fifa 98) előbbi csak fokozottan, de teszteld le és meglátod. mobil platformra nem véletlenül nem volt még pár hónapja igazán működőképes directx csak a kerülőutak és fixek.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ld. a fenti postomat. egy szem ARM procis ketyererol ne akarj altalanositani az egesz architekturara
az emlitett kezikonzolokon a Quake tokeletesen fut, NES/SNES/SMS/SMD, stb emulatorok szinten, van ra FreeHeroes, stb
-
Slackware current / OSX Snow Leopard
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen láttam, válaszoltam is.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"arm szerintem nem emulációra való"
azert beloled nem neztem ki hogy ekkora blodseget mondasz...
de ezek szerint nem ismered pl a Wiz es Caanoo kezikonzolokat, amiket lenyegeben eleve az emulaciora talaltak ki, es 533 MHz-es ARM proci dobog bennuk
igaz, nem wine megy rajtuk (a kis felbontas miatt nem tudom mit lehetne erdemben futtatni rajta), hanem regi 8/16 bites konzolemulatorok: MAME, aztan a Nintendo/Sega vonalbol rengeteg minden, sot, mar PlayStation emulator is van (bar eleg jatekfuggo, hogy mi megy vele elvezhetoen)
-
Slackware current / OSX Snow Leopard
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
de ismerem, elhinni viszont csak akkor fogom ha a kezemben tartom. 400-624MHz-ig mindent próbáltam, eredmény ugyanaz. quake nyitó szekvenciánál max 10fps @ 240x320, alul az érintőképernyős résszel (ergo ami változik az 240x160). több pda, több készülék, több cpu-val próbáltam windows alól, próbáltam xcpuscalar-ral is cibálni. quake2 nyitó szekvencia max 8fps, ahogy a katonák rádlőnek és vörösre vált a látvány akkor átmegy diába. natív binárisokkal. ergo wine-tól nem várnék sokat, és a hír erről szólt, illetve ez a szál arról, hogy egy 100MHz igényű Directx játékhoz jó lehet-e.
valahol van itt videóm is linkelve hasonló kategóriáról.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha csinalok rola videot akkor elhiszed? :)
na nem is kell, mas mar csinalt:
Quake 1 a Caanoo-n: http://www.youtube.com/watch?v=HzxySuAPNNA
Quake 2 a WIZ-en: http://www.youtube.com/watch?v=v7-m02kGBjs
es ez alap orajelen, 533MHz-en megy igy, de az en WIZ-em 800MHz-en meg teljesen stabil (a Caanoo egyelore nem igazan huzhato a WIZ-nel megszokott modon, remelhetoleg a hamarosan jovo uj firmware segit ezen)
-
Slackware current / OSX Snow Leopard
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha csinálok egy általános/elterjedt PXA-s cuccról videót ismét elhiszed?
ui a linkelt videókról:
milyen videovezérlő van benne? gl verzió indult és az fps itt is leesik néha 15 köré azt látom.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem azt vontam ketsegbe, hogy van olyan ARM proci ami lassu, hanem hogy nincs olyan ami eleg gyors az emulaciohoz :)
OpenGL ES-es GPU, pontos reszleteket nem tudok. a Quake 1 egy GL-wrapperrel megy (ami a 'sima' openGL-t forditja futas kozben openGL ES-re)
az orajelet huzva lehet rajta gyorsitani, bar nekem eszembe sem jutott mikor jatszottam vele, teljesen jol hasznalhato alapon is
haaat, Debrecen fele nem nagyon jarok, most eppen BP-en vagyok, delutan megyek haza vonattal Ajkaig, szoval pont a masik irany :(
meg kene nezni ezt a wine-t, bar amekkora hatalmas allat, tartok tole hogy a portolas nem olyan egyszeru mint a legtobb esetben...
-
Slackware current / OSX Snow Leopard
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"haaat, Debrecen fele nem nagyon jarok, most eppen BP-en vagyok, delutan megyek haza vonattal Ajkaig, szoval pont a masik irany"
nem gond, majd ha egyszer erre jársz, megmutatod a konzolodat. én cserébe meghívlak egy sörre, aztán kiviszlek az állomásra, majd megköszönöm a segítséged, te vélhetően megköszönöd a sört, majd azt mondjuk: helló. szóval majd ha egyszer erre jársz, egy levéllel megdobhatnál előtte. előre köszönöm.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
meglesz :D
-
Slackware current / OSX Snow Leopard
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez egy video Quake3ról Nokia N900on. eléggé meggyőzően bírja a vas.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha foldrajzilag megoldhato, szivesen megmutatom barmelyiket, a Caanoo most is nalam van, a sok utazas miatt nelkulozhetetlen
-
Slackware current / OSX Snow Leopard
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
segíts akkor ki egy kis tapasztalattal, ha Debrecen körül jársz
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azert az arm csucsa messze nem a winmo, de mar az mpx200am is tokeletesen vitte a smartmest, n900hoz meg bluen eger es bill eleg sima ugy. De az x86 se ugy all, mint 20 eve. N900ek amugy epp a ps1 emulacioval szenvednek, mert meg nem teljesen folyyamatos, de mar majdnem jo
------------
rm -rfv /* #puts the missing files to the console output
"Vegyel fel iwiwen, facebookon, opendesktopon"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
próbálom emészteni, ha tényleg megy akkor megemelem a kalapomat bárki előtt akinek köze van a kódhoz.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az xScale nem mondható éppenséggel csúcstechnológiának.
Ajánlom figyelmedbe az ARM Cortex A8/A9/A15-öt.
Ha konkrét csip kell: Texas OMAP3530.
Mindenféle csodahardverrel fel van szerelve.
Fuszenecker Róbert
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ilyenhez nem volt szerencsém személyesen sajnos. majd pótolom, addig a vaterán rogyadozó arm-kompatbils via szemetekről kell ítéljek, illetve a használható de azért számomra Wine potenciállal nem bíró PXA-król. napokban lesz a kezemben ismét egy ARM11: majd próbálkozok, próbálkozok, próbálkozok.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már kijött a Texas OMAP3730-as 1 GHz-en.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ma délután lesz az ARM-nak egy webes szemináriuma, a téma a hamarosan megjelenő ARM Cortex-A15 lesz.
Elvileg ez egy 4 magos processzor core, de viszonylag könnyen lesz bővíthatő akár 16-ig is.
Amennyire a hírekből kiderült, az ARM "neki akar menni" az Intelnek, nem csak mobil platformon, hanem desktopon, sőt szerveren is. Kíváncsian várom a híreket, a Cortex-A15-tel nem teljesen lehetetlen a dolog...
Fuszenecker Róbert
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha jól tudom az A15 tömegtermelése csak 2012ben indul be. egyébként jó esélye van az ARMnak arra, hogy megszorongassa az x86 archot. számításikapacitás/áramfogyasztás mutatói sokkal jobbak az ARMnak, és az x86 lemaradása nem igen hozható be.
a fő kérdés, hogy mikorra lesz 64bites ARM. egy évtizede szó volt egy 64bites ARM Jaguar fejlesztésről, de aztán abbamaradhatott a projekt, azóta sem hallani nagyon ARM64ről. márpedig a 32bites memórialimit már ma is probléma, ilyen célokkal 2012re még komolyabban kell venni. a PAE féle megoldások tartósan nem szerencsések.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy kis marketinganyag az ARM Cortex-A15-ről (itt - nekem működik, de regisztrálni kellett, és lehet, hogy ti nem fogjátok láni).
Kérdeztem tőlük, hogy nem terveznek-e 64 bites ARM-ot, de még nem válaszoltak erre a kérdésemre (a többire igen). Úgy tűnik, hogy a 32 bites címtartományt kiterjesztik 40 bitre, és így óhajtanak 1Tbájt címtartományt biztosítani.
Hegesztés. De ez van.
Fuszenecker Róbert
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
iwMMXt ?
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lépjünk már túl a PXA... magokon, van helyette Cortex-A8, -A9 (két maggal) + OpenGL ES hardveresen támogatva. Ez a jövő
Bocsi, nem frissült a böngészőm, már fél órája megírták.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
okés, megnézem, köszönöm
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Alpha Centauri
sosem fog béta fázisba lépni
--
Dropbox tárhely igénylés: https://www.dropbox.com/referrals/NTMwMDYwODE5
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mármint micsoda?
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
van akinél nem megy át egy ilyen egyszerű szóvicc sem... :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jaja van akinél, bár kézenfekvőbb lenne hogy a wrapperre azt hitted még bétás. ez lenne csak az igazi szóvicc XD
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szép és jó dolog, hogy játékokat futásra bírnak, de nem hasznosabb lenne, ha mondjuk az Office 2007-et vagy a Photoshop újabb verzióit tudnánk futtatni? Mert jelenleg már egyre kevesebb killer app van, ami sokakat windowshoz köt (például engem is). Persze ajándék lónak nem nézem a fogát, de akkor is :).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://www.wine-reviews.net/microsoft/microsoft-office-2007-on-linux-wi…
mso2k7:
ez egy ősrégi 2007-es "cikk".
régebbi winehq bejegyzés szerint platinum / gold.
--
photoshop cs4: gold/platinum/silver, ki hogyan teszteli.
photoshop cs5: kissé problémás, de egyébként "futogat", attól függ ki teszteli
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem találok platinum/gold bejegyzést csak az installerhez. Word, Powerpoint silver, bronze. Bár így is jobb, mint én hittem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://appdb.winehq.org/appview.php?iVersionId=4992
jobb oldalt középtájt, idézek:
"What works
Everything tested (installer, word, excel, and powerpoint) doing standard operations within each application.
What does not
Nothing that I found. "
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ie7-8-9 is beallhatna a sorba
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://wiki.winehq.org/winetricks
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oke, akkor beallhatna a sorba, hogy egymas utan 2x elinduljon :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
grt.
nagyon jó : én várom még a F1 2010 kompatibilitást, ja meg hogy kormányommal is menjen.
:D
grt !
szerk.: a minap próbáltam a civ5 -öt. csont nélkül vitte. nagyon jó !
tiborh, Ubuntu 10.04
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
subscribe
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdemes odafigyelni erre a projektre. Nagyon belehúzott 1-2 éve, és alig akartam néha hinni a szememnek.
--
"ktorrent utan az utorrent volt [...] beallithatatlan"
...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni