Kirúgták a vodás twitterest

"...Pénteken egy fél napra leállt a T-Mobile szogáltatása, nem lehetett hívást fogadni a harmincas telefonokon. A zavarhoz az is hozzájárult, hogy az illetékesek telefonja sem működött, így nem tudtak kellő időben tájékoztatást adni a sajtónak. Ebben a helyzetben tökéletes tömegtájékoztató eszköz lehetett volna a twitter, de csak annyit írtak ki, hogy hamarosan tájékoztatást adnak majd a hiba okáról. Ekkor a vodafone online menedzsere vette magának a bátorságot, és előzetes jóváhagyás nélkül reagált a tések bejegyzésére. Annyit írt nekik, hogy »OK, majd csörögjetek ránk!:)«.

Odaszúrt egyet a T-Mobile-nak, de közben játékosan kacsintott hozzá. Az ártalmatlannak tűnő poénon szerintem még a kárvallottak is elmosolyodtak, nemhogy a Vodafone már meglévő előfizetői. Azt gondolta volna az ember, hogy ennyiben marad a dolog, de a média felkapta a hírt, és hamarosan már mindenhol ezt a riposztot lehetett hallani. Ezzel a twitter lazább keretein belül még elfogadható bejegyzés kikerült a környezetéből, és a valósnál sokkal nagyobb hangsúlyt kapott. Ennek ellenére szerintem a legtöbb embernek ez jól jött le, de a piros csapat vezetői úgy érezték, hogy ez nem fér bele a sportszerű verseny kereteibe. Léptek is egy huszárosat, és nem megrótták, nem kukoricára térdepeltették, hanem kirúgták az illetőt..."

http://addict.blog.hu/2009/12/10/ongol_a_vodafonos_twitteres_kirugasa

http://twitter.com/muellah

Hozzászólások

szerintem is öngól, jó volt a beszólás. ráadásul passzol vodafon arculatához :)

az is vicces, hogy a témobil támogatta indexes blogban is megjelent a hír, eleinte hozzá is lehetett szólni, aztán eltűntek a kommentek.

én nem kirúgtam volna, hanem megjutalmaztam volna az illetőt...

és már megbocsássanak, de ha nem működnek a T-sek telefonjai, akkor:
1, mi az hogy nincs vezetékes számuk? (lehet, hogy van, nem néztem utána, de ha van, akkor miért nem lehetett a tisztelt sajtónak azon érdeklődni?)
2, ha nincs telefon, azaz ügyfélszolgálat, akkor az lenne az első dolgom, hogy felrakom a hivatalos honlap nyitó oldalára, hogy ez van srácok, egy vidéki idősebb ember (mondjuk az anyám) életében nem hallott még a Twitterről... de talán be tudja pötyögni a t-mobile.hu-t...

--
by Mikul@s

"Ha hiba van, tudnak rola hidd el."

vesszek meg, de ezt nem értem...
ha a T-re gondolsz, feltételezem, észrevették, hogy kegyetlenül elb@sztak egy updatet, de ezt ki firtatta? én a falun lakó nem internet függő emberekről beszéltem, akik azt vették észre, hogy nem működik a mobil...

--
by Mikul@s

Baj szerintem sem volt vele, de a multik nem szeretik az egyénieskesést.
Egy újonc marketinges, aki még egy hónapja sem volt a cégnél, és nem volt jogosultsága a Vodafon marketingstratégiájáról egymaga dönteni, a cég pénzén engedély nélkül adwords huszárkodott.
Nekem tetszett, de a Vodától repült.
Bár van egy sejtésem, hogy nagyon jól járt ezzel a felhajtással.

Most sokan nem fogtok velem egyetérteni, de jól van ez így. Elqrta, kiqrták. Ez a világ normális menete.
------------------------------------------------
A legtöbb ember azt hiszi, csak a gyomra üres...

A kirugáson kívül mást is lehetett volna tenni, nem hiszem, hogy nem lehetett volna leülni a gyerekkel beszélni:
-Hogy ok, ez jó poén volt, és rengeteg ember olvasta címlapon, de legközelebb mi mint az "okos" "nagy" "komoly" korporét így gondoljuk... És így legyen legközelebb. (És ejnye ejnye, de azért jó voltál... Azért most felírok neked egy fekete pontot a füzetbe, és ezzel elintéztük.)
Úgy látom ez az "értem én a tréfát, csak nem szeretem" esete. :)

R.

Logikai bukfencnek tartom azt, hogy ez veszélyeztetné a cég érdekeit. Aki Vodás, gondolom az jól megfontoltan döntötte el, hogy ilyen perc/SMS/WAP/net árak mellett neki a Voda éri meg. És kötve hiszem, hogy bármelyik polgár sírva dobná el a SIM kártyát, mert bántották a csúnya nagy T-t.

Szerintem a Vodások 99%-a jót nevetett ezen, aztán ment minden tovább. A T-sek lehet, hogy morogtak, de az meg "nem a mi cégünk". Vagy ezek szerint nem a felhasználó a legfontosabb?
--------------------------------------------------------------------------
"Az egyetlen bajom az életemmel, hogy nem valaki más vagyok" (Woody Allen)

SIM kartya ugyeben sztem en vagyok erre a mintapelda. Eloszor vodas voltam, hasrautes eredmenyekeppen. Ezutan T, mert olyan telom lett. Aztan Pannon, mert veletlen rossz boltban vettem a 8000-es feltoltot. Ezutan megint voda, mert kaptam olyan simkartyat. Most megint T, mert megint csak ezzel jo a telo. Soha nem tudtam, hogy mennyibe kerul egy hivas vagy egy sms, nem pazarlok, akkor hivok, amikor kell, innen vegulis nem is sokat modositana, ha tisztaban lennek az arakkal(nehany havonta 3k-s feltoltokartya meg nem egy nagy koltseg)

Multkori szolgaltataskies cask egy picit erintett kellemetlenul, ugyanakkor inkabb az elfele valtason gondolkodok jobban, mint a vodafon ellenesseg erosodne bennem, mert sztem jo volt a trefa, es meg is erdemeltek:)

Van egy kedvenc szavam az ilyesmire: "korporét-idiotizmus"
(Nem értem miért muszály egy "nagy" és "komoly" multinak feltétlen ostoba lépseket tennie... De sajnos úgy tűnik ez törvényszerű! Még rengeteg példát tudnék mondani... Sajnos a Voda is eljutott a korporét-idiotizmus elég magas fokára.)
Sajnálom, én kedveltem őket. :(

R.

SZVSZ a Vodafone kapitális barom, ha egy kreatív munkatársát kirúgja azért, mert képes volt önálló döntést hozni, és alighanem jó reklámot csinálni a cégnek.
Ha én a T-nek valami fejese lennék, tuti azonnal felvenném a kirúgott ipsét marketingkorifeusnak megfelelő sajtónyilvánosság mellett, jó kis imidzset építve a T-nek. Kár hogy azok ott fent mind ennyire pontagyúak....
Csaba

Nagyon egyszerű. A szerződésben benne van, hogy kirúghatják a cégtől (ilyen olyan feltételekkel, estleg ki lehet rúgni "csak úgy" is). A szerződésben benne kell hogy legyen az is hogy mi van ha megszűnik, vállalhat-e munkát rivális cégnél. Ha az van a szerződésében hogy bármilyen indokkal szűnik meg a szerződése nem vállalhat munkát X ideig rivális cégnél, akkor ha ilyet tesz beperelhetik (minden jogalapjuk megvan rá - aláírta). Ha csak akkor él ez a kikötés ha nem hosszabítják meg illetve ha a dolgozó mond fel, akkor természetesen mehet a T-mobilhoz is.

hogymi? nincs szukseg kreativitasra?
engem biztos atvertek eddig mindenutt, amikor azt mondtak, hogy ez a dolgod, vegezd legjobb belatasod szerint.

az egyetlen hibat ott latom a dologban, hogy nem bolintatott ra a felettesevel, azonban ez nagyon ad-hoc dolog volt, es amire vegigkuszik egy ilyen felettesi lancon a dolog, addigra mar nem aktualis...

Úgy látom félreérthető voltam, elnézést érte. Arra céloztam, hogy egy multi nem, vagy csak hosszú előkészítés és bebiztosítás fog belemenni kockázatos és új dolgokba, amíg egy kkv sokkal hamarabb meglépi ezt. Nem véletlenül mondják, hogy az innováció a kkv szektorból érkezik, lásd: vállalatfelvásárlások.

10 éve dolgozom, többek között multinál is megfordultam. Az egyik kedvencem, amikor van egy csomó ötleted, de a line managered túl ostoba, hogy megértse, mit is akarsz, valamint túl gyáva, hogy odaálljon a főnökei elé, azzal, hogy "igen, itt és itt lehetne kicsit javítani a dolgokon, az egyik emberemnek lenne is pár ötlete...". Nem véletlenül van saját cégem. Persze, mint minden, ez is hely- és emberfüggő. :)

Ha én a T-nek valami fejese lennék, tuti azonnal felvenném a kirúgott ipsét marketingkorifeusnak megfelelő sajtónyilvánosság mellett, jó kis imidzset építve a T-nek.

Nekem is az ugrott be elsőre, hogy ha a T most felvenné az embert hozzájuk, akkor hatalmas öngól lenne a Vodának.

1x en is batorkodtam egy trouble ticket rendszerbe beleirni egy smiley-t, jol le is b*sztak erte, hiaba magyaraztam, hogy a bejelento haver, ne irogassak smiley-t, mert ne. lehet, hogy itt is a smiley volt a gond? :)

lehet ezt jol csinalni: http://www.vagsg.com/forums/showthread.php?t=25214

pedig jo poen volt. A twitter entry, nem a munkaltato poszorosege...

SPAMtelenül - MX spamszűrő szolgáltatás, ahogyan még sosem próbálta

A legszomorúbb az egészben ez a Kádár-rendszert idéző módszer. Az ügyről nem kommunikálnak, nem tartozik rád, hogy miért nem tudsz telefonálni, az alkalmazottat megbüntetik, az Index letiltja a kommentelést. Magyarország 2009.

+1
Tényleg hihetetlen az egész, az Indexes cikk kommentjeit olvasva feltűnő volt a nagy egyetértés a vodás srác mellett, nem is nagyon emlékszem olyan cikk vagy blog bejegyzésre, hogy gyakorlatilag kivétel nélkül mindenki egyként álljon ki. Aztán mikor később visszanéztem látom, hogy nem csak hozzászólni nem lehet már, hanem eltűntek az addigi kommentek is. Mondjuk más kérdés, ha más dolgokban is ilyen egységet tudnák mutatni... Az egész nem is tudom kinek jó, a Vodának nem, a tiltogatás az Indexre sem vet jó fényt és mivel a rovat támogatója a T- ők sem jönnek jól ki az ügyből.
--
Chiquita Brands International Inc.

Egy ismerősöm kollégája volt, valós a sztori. Voda marketingesei lehúzhatják a rolót, ekkora bénaságot.

"Egy multinál nincs szükség kreativitásra. " - "nyilvan nem dolgoztal meg ... "
"Másrészt pereljenek be, nem fognak. :) " - "miert ne perelnenek meg?" -"Azonnali egyoldalú felmondás esetnén, nem hiszem érvényben maradnának a rendes felmondásra vonatkozó korlátozó passzusok."

Úgy látom, ebben a témában itt mindenki rendkívül kompetens. De akkor meg mit keresünk még itt a hupon, menjünk jogásznak és multiigazgatónak.

Már eleve ott a probléma, hogy mi faszt keres a twitteren egy multi.

No rainbow, no sugar

És mivan ha a vodának nem tett jót a té. rossz színben feltüntetése. Azon se lepődnék meg a mind egy kéz alatt volna...
Olyanok mint egy szolgáltatón belül a díjcsomagok, mindenki választhat amit akar a lényeg hogy fizessünk.

Na megyek vissza a óvóhelyre.

Azt nem értem, hogy néhány éve elég gusztustalan alázós kampányuk volt médiában egymással szemben, akkor az nem volt gáz úgy látszik. Ahhoz képest ez a tweet jópofa volt szerintem.
__________________________________
2e845cb4c3a5b5bd6508455b1739a8a2

Még csak nem is volt durva. Ez egy olyan fricska volt, ami szellemes, amire akár építkezni is lehetett volna....de a főnökök mindenhol féltik az ánuszukat rettenetesen, ezért csak az uniformizált reakciókat engedik illetve kiemelt bérezéssel nyugtázzák a seggnyalást,a hamis megerősítéseket.

Tisztelet a kevés kivételnek !

"Példát statuáltak" - Egy "senkiből". (Az idézőjel a munkatársnak szól, bocs öreg:)
Ez egy MOSTANI emberi szokás. Tették mindezt azért, mert a sajtó felé példát kell mutatniuk. Mi lett azokkal a közösségi oldalon fikázó emberekkel akik ügyfelek, netán munkatársak?
Sztem, hogy tisztába legyünk azzal, hogy milyen is a Vodafone, érdemes lenne Google-n rákeresni a "Vodafone Aranyköpések" szövegre...
Ők már régen is viccessé tették az ügyfeleik buta/mókás/problémás/egyéb beszélgetéseiket.
Nahát! És, nem perelte senkit a beszélgetések kiszivárogtatása miatt!!!!????
T-Szánalom.